|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij werkt bij de Duyvis? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee, deze uitspraak staat op de lp op hun pik getrapt van jacobse en van es. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Oh, gedeelde smart is halve smart zeggen ze. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Ze" zeggen zoveel. Ge ervoor en ik erachter! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: En dan van links naar rechts Jacobse? |
|
, van voor naar achter en dan dwars door het midden! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ben je een man Jacobse? Dan ben je een grappige man Jacobse. |
|
Ik vind ventje in principe beter op zijn plaats, maar goed. Ik ben een man, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Vroegah grijsgedraaid door mijn ouders. Begreep er geen jota van, vaag gewauwel over ene Brenzef, maar vond het toch prachtig. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Hier was het net andersom. Mijn moeder vond dat er teveel gevloekt werd (en ze is niet eens christelijk oid), dus moest ik keek op de week vroeger kijken op de tv boven, waar we normaal c64 spellen op speelden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Vloeken in Keek op de week? Alleen die Duitse leraar toch, die spuwde toch recht in de camera? Misschien Dirk, die was wel grof in de mond met een biertje. Jacobse en Es waren toch mild. [Dit bericht is gewijzigd door ABlaze1349 op 14-12-2019 20:28] |
|
Dubbel [Dit bericht is gewijzigd door ABlaze1349 op 14-12-2019 20:28] |
|
Er werd inderdaad helemaal niet veel gevloekt in keek op de week, maar ze zal ongetwijfeld een keer jacobse en van es gezien hebben, bei deze types waren de godverdegodvers rijkelijk aanwezig. En die ene keer zal wel genoeg geweest zijn. Ik zal het eens vragen. Voor de zekerheid. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Twee boekenkastspeakers. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Mooi hè, die jaren tachtig? |
|
De jaren 80 waren prachtig. Blij dat ik het meegemaakt heb. Het jammere eraan is dat ik nu best oud ben, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 19-12-2019 11:58] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Vergeten te vragen, hehe. Een bos bloemen, stond in een pot voor de voordeur. Kaartje er bij: Beste collega, Bedankt voor je inzet voor de Gemeente Veenendaal! Fijne en vooral gezonde Paasdagen toegewenst. Hartelijke groet, Astrid en Peter Maar er woont hier niemand die zich heeft ingezet voor de Gemeente, verre van zelfs. Astrid en Peter, pfff. Peter wist het zeker weer beter. Sowieso, de bloemen staan nu in de gang, waar de katten niet bij kunnen. Want 4 katten en bloemen, dat gaat niet samen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
het is net een Spinvis songtekst [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-04-2020 19:35] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Stefan en Lisette! [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 11-04-2020 19:57] |
|
Peter en beter is letterlijk gestolen, hehe, dat klopt. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Een usb platenspeler. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En dan net al je platen verkocht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat waren singeltje, hehe. Ik heb nog heel veel lp's. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |