|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Thanks Bloodcorpse! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
twee tickets voor Sigur Ros signature |
|
quote: |
|
Een vers exemplaar van Whispering Gallery's Shades of sorrow. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Voor mijn verjaardag gekregen van een tevreden klant: De Endura Convert jacket. En van vrouwlief een paar fietsschoenen van Shimano. Hops, het bos in... Ja hoor... |
|
Klanten die meedenken. Nice. Ja hoor... |
|
en nog een Behexen cd.... ¨my soul for his glory¨ Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Taart |
|
Was er iemand jarig? |
|
Nee, m'n huisbaas had me een taart beloofd als ik hier 2 jaar woonde, dus z'n vrouw stond net voor de deur met een taart |
|
Aardige huisbaas! |
|
5 originele Canon BP 511 accu's Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Een bedankje van Uta. en een Profound Lore Records live CD |
|
Van Uta? |
|
- Boek over planten - kruising tussen schep en riek - hark - enkele zaden en mini uien Oh yeah ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een over het algemeen zeer positieve evaluatie op't werk. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: oh, die had ik eergisteren ook! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
2 garnalen wraps van de visboer. Fijns, vis halen half uur voor sluitingstijd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hanna Bervoets - Alles wat er was J.P. Sartre - Het zijn en het niet If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
een lp van Arktau Eos en de Sadistik Exekution vinyl boxset! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Koppijn |
|
quote: Een spitvork? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
oh ja... ook nog 2 cd's van Iron Monkey gekregen..... haha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Oude kranten. Verrassend triviaal |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |