|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat tompoucebier komt niet van een absoluut vreselijke brouwer. Ben daar best benieuwd naar... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:Nee totaal niet, daarom donkerblauwe textielverf moeten loslaten op het zm shirt. |
|
Een kalfskroket, van een collega. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Geen mosterd erbij? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jawel, die had de snackbar er bij gedaan. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
vaderdag van mijn oudste: Disco Spoderman . Happy signature |
|
Bort pls |
|
tru saori signature |
|
Mooi . Mijn jongste had een soort van 4-op-een-rij op een stuk hout "gemaakt". The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
liev hé signature |
|
Het is natuurlijk de vraag in hoeverre ze dat echt uit overtuiging doen en niet vooral doen omdat de leerkracht hen dat oplegt . Mijn zoon kon blijkbaar kiezen uit twee verschillende knustelwerken en ik vermoed dat hij bewust gekozen heeft voor hetgeen waar het minste werk aan was . Maar ja, het is het idee dat telt hé. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 14-06-2021 11:52] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
en of je het weggooit of niet nadien signature |
|
Uitslag SOA test. |
|
quote: Ik dacht dat je een CD had gekregen van Barbra Streisand. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Ik download alles. |
|
quote: Dan krijgt Barbra Streisand geen cent van jou. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Een bord lasagna. |
|
quote:En terecht, met d'r verschrikkelijke kankermuziek. Zelfs Steen heeft er een hekel aan, kan je na gaan. |
|
quote: Uuuuuh dat ene woord kan niet Slechtheid. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Klopt, het is nagaan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik vind kan ipv kun ook niet kennen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-06-2021 18:04] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Reclame voor domino's, "tweede pizza gratis" zoals altijd. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |