|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Hahaha, nice! Zitten prima, he? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Koppijn Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
340 euro terug van Essent. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gisteren zaten er ongevraagd twee hotwings in de zak met de bestelling van de snackbar. Om te proberen, denk ik. Aardig! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Die je eerst betaald hebt... enjoy. |
|
quote: Dank voor de uitleg. Ik zat altijd in de veronderstelling dat het een soort winstuitkering van het bedrijf was. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het is natuurlijk wel het resultaat van jarenlang best goed bezig zijn. In 10 jaar tijd: Gas van 2000 kuub naar net onder de 1000 Stroom van bijna 5000 kWh naar 2800 Heel eerlijk, daar krijg ik best een fijn gevoel bij. En ja, Dat heeft me inderdaad de nodige investeringen gekost. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Je had ook geld terug kunnen krijgen omdat je bijv. zonnepanelen had. Maar ook daarvoor is een investering noodzakelijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zou leuk zijn maar er staan hier bomen dusdanig tactisch geplaatst dat ik daar niet de gewenste opbrengst uit ga halen. Als die recente stormen nou in mijn straat hun werk eens naar behoren hadden gedaan zou ik zonnepanelen zeker overwegen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Super heerlijke thuisbezorgd maaltijd van m'n liefste toen ik ziek was. Alles was perfect, niet normaal. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dit is het gekregen topic toch, of maak ik ergens een denkfout |
|
perfect of niet normaal Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gebeurd me niet vaak dat mensen me precies geven wat ik leuk/lekker vind. |
|
De Nikka Coffey Single Grain, kadootje van Fusion Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
https://www.ultimate-guitar.com/reviews/guitar_amplifiers/laney/hcm30r/35136/ Deze versterker, randomly van een oude kennis. |
|
Stank voor dank! We zijn klaar |
|
In-line skates. Na 25 jaar moest er weer gerold worden. En ja, men ziet mij rollen, men haat. We zijn klaar |
|
Een vape en zaad van Billeke! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 29-04-2022 17:51] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Klinkt als een #metoo Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
MAAR IS HET NIET111! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nou nou, rustig maar. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |