|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
wat ik heb van abigor hmm sepreme immortal art.. Heerschende cd. Heerschende band. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
'Orkblut - The Retaliation' heb ik ook, erg lekkere plaat, draai ik niet vaak, maar is zeker wel oke! |
|
Ik ben vooral benieuwd naar albums als 'Satanized' en 'Verwustung' en hoe die in verhouding staan tot de rest van de werk. Ah, vette band toch. 'Channeling the Quintessence of Satan' is echt zalig. |
|
Ik vind het echt zo'n band die je niet te vaak moet draaien dan is het speciale er af. Ik krijg vaak als ik onderweg ben het idee... ahh ik heb zo'n zin in Abigor Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Verwuestung was --ironisch genoeg-- zowel het eerste als beste IMO!! Absoluut geniaal! Zo gevarieerd, zo intens, zo hard en toch vol wendingen, met de juiste accenten op de juiste plaatsen. Nu nog de 2de scoren en dan houdt het op want de paar nieuwere CD's die ik heb gehoor laten me (vooralsnog) koud. |
|
quote: Fout... Abigor komt niet uit Austrialie maar uit OOSTENRIJK.. Helaas staat dit op veel websites fout vermeld, waarschijnlijk doordat die mensen ergens Austria lazen en bij gebrek aan goed Engels dachten dat het om Australie ging.. ANyway.. ze komen dus uit Oostenrijk , en zijn daar samen met Summoning wel zo ongeveer de bekendste (black)metal bands .. Verder heeft Oostenrijk volgens mij ook niet veel meer te bieden.. Heidenreich is voor zover ik weet het enige wat er daar dan nog over blijft.. Over SATANIZED: Ja.. ach.. het album haalt het helaas niet bij het oudere werk.. Maar erg veel kan ik er ook niet over zeggen omdat ik verder alleen bekend ben met Supreme Immortal Art, en dat is nou ook niet bepaald een heel oud album ofzo.. |
|
quote:Ik WEET dat ze uit Oostenrijk komen maar typ teveel Engels en NL door elkaar... Austria/Australie... en dan ben ik nog nuchter ook, alle jezus... anyhow, er is nog veel meer te beleven daar in Oostenrijk hoor... Golden Dawn en Pazuzu bijvoorbeeld... |
|
Pazuzu, nog z'n mysterie voor mij. Ooit eens gehoord, maar kan me er weinig van herinneren. Was het leuk? (LEUK JA!) |
|
quote: Heheh.. ik verbaasde me al.. .. Golden Dawn.. ja , die zijn ook goed ja.. Ik wist alleen niet dat ze uit O. kwamen.. |
|
ik heb Orkblut - The Retaliation en die heescht wel, mja black is niet mijn ding. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Eigenlijk kan ik je alles van abigor wel aanraden. Ik vraag uw speciale attentie voor de geweldige, blasphemische en ontzettend kontschoppende mini-cd Apokalypse. Dit is een van de meest rauwe en harde cd's van de band. Geen keyboards en ander gefriemel. Heerlijk |
|
quote: pazuzu is een beetje darkwave/ambient te vergelijken met misschien "the soil bleeds black" andere bands uit oostenrijk - Summoning (uiteraard) - Ice ages (R.lederer) - Kreuzweg Ost (silenius & Schrinenc) - Die Verbannten Kinder Eva's (R. lederer) - Hollenthon (schrinenc) - Dargaard - Heidenreich (abigor lid) - Amestigon (tharen (dargaard)) - Raventhrone (R. Wells (pazuzu) en vast nog meer maar die ken ik niet |
|
Haaaa ik zit net naar 'Satanized (A Journey Through Cosmic Infinity)' te luisteren en damn, wat heerst deze band toch. Super technische Black Metal die eens niet over bloedende christenen gaat, maar over het Kwaad dat voorbij de sterren op ons wacht... kosmisch en chaotisch! Vette aanrader, deze plaat (alles van Abigor trouwens, maar de latere ('Channeling the Quintessence of Satan' en deze dus) vind ik eigenlijk nog beter dan het oude werk (hehe, een van de weinige bands die beter worden). |
|
quote: en pungent stench/hollenthon natuurlijk. maar goed, dat is geen black dus ik weet niet of ik ze hier mag noemen. Golden dawn is wel heel goed. |
|
Probeer voor de gein Opus IV eens. Dat vind ik persoonlijk hun beste album (samen met Nachthymnen). http://www.infernalhorde.com/abigor/main.htm I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik zei dus, 'Satanized' heerscht! |
|
Ah je bent een echte fan hiervan. Zo te horen ga ik effkes een cd'tje ervan kopen. toch geld genoeg. . Ik laat wel horen wat ik er van vind. |
|
Hehe. Ik hou een lijstje bij, met nog te beluisteren/te kopen CD's. Abigor staat hier ook bij. Geldgebrek is bij mij de enigste factor die mij ervan weerhoudt nu naar de winkel te sprinten. Graag meer van dit soort topics met aanraders. [Dit bericht is gewijzigd door Trotz op 19-07-2002 15:50] |
|
quote:Ja Zo ben ik nu Axis of Advance aan het luisteren, meesterlijke Canadese technische death/black metal band, maar dat topic is wel *heel* ver begraven. |
|
quote: AoA is takkeherrie [als compliment ]. Is de FTP trouwens bekend met Abigor? |
|
Yep . |
|
quote: Australisch!???!!!!!!!! .... ahem: Austria==....*koeiebellen gaan steeds luider op de achtergrond klinken* OOSTENRIJK, dankuwel, fieo zeg, heiligschennis. btw Heb 'supreme immortal art' vet, die sfeer van dat album is onnavolgbaar. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Check m'n post daarna in dit topic, ik weet het, ik weet het. Maar ik doe niet aan retro-editing, dus ja. |
|
aah, ik heb Satanized vaak zien liggen in den Rocky Road, ik ga 'm morgen maar ff halen denk ik |
|
quote: ik wil die FTP ook is hebben jammer genoeg weet ik niet hoe het werkt. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |