|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bedoelde R op tom1 en L op tom2. @Ethereal: Ik denk het ook ja, mogelijk is het anders niet te doen, ook al klinkt het minder. Zelf haal ik die snelheden ook niet, dus ik heb maar een tom weggehaald |
|
Rebound en klanktechnisch is het eigenlijk wel heel logisch, boven een bepaald tempo klinkt het alleen maar rommeliger als je het op een tom zou doen. Ook afhankelijk van je vellen en stemming natuurlijk. En ik vind het wel prima klinken. Op die oude Derek Roddy filmpjes klinkt dat prima, ik zie of hoor het probleem niet helemaal. |
|
quote:Dit vat ik niet helemaal maar goed, 't zal wel een kwestie van smaak zijn. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
mijn 10 cts : Volgens mij is het gewoon omdat het wat voller klinkt, de tom krijgt namelijk wat meer kans om z'n sustain te laten horen. En als je kleinere toms gebruikt, dan is de kans een stuk kleiner dat je met de sticks op elkaar slaat. Het heeft volgens mij niets met een snelheidsbeperking te maken. Ze slaan namelijk met dezelfde snelheid op de snare. Maar misschien heb ik het wel mis. lampje |
|
quote: Lekker, man! Daaro? Je weet, m'n geheugen, tsja. Maar het zegt me werkelijk helemaal niets, ik heb er niet gitaar gespeeld, simpelweg omdat ik niet weet hoe dat nummer te moeten spelen op gitaar, ik heb het iig nooit uitgezocht. Ik weet nog dat we toen wat covers op wilden nemen, zoals iets ouds van sepultura en iets van messiah en terrorizer hebben we iig opgenomen. Kun je me die nog een keer opsturen? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
En dan heb je dit... |
|
Ik heb eindelijk nieuwe bekkens gekocht! stagg cheapo setje https://www.youtube.com/watch?v=_9mcU30KRII dit is een track van de band waar ik momenteel in drum, ik was zelf wel tevreden over deze take. agressief, ik vind het altijd moeilijk de power derin te houden bij blastbeats... Mijn bekkens zijn hier totaaaal kapot, als je goed luistert hoor je een tamboerijn op de crash hangen ik ben heeeeel erg benieuwd wat jullie superdrummers dervan vinden. Groetjes, Maartje |
|
|
|
mother of god dit is de huidige Necrophagist drummer btw signature |
|
quote: Echt heel erg onder de indruk was ik niet. Begrijp me niet verkeerd, het klinkt zeker strak, maar het blies me nou niet meteen weg ofzo. |
|
Hij heeft veel toffere dingen op z'n conto staan, maar ik zou willen dat ik dit zo even kon spelen. supervriendelijke gozer trouwens, althans, zo ervaarde ik het in ieder geval de ene keer dat ik hem sprak. (een keer op een festival in Napels waar we allebei zouden spelen, wat een anekdote op zich is.) Is Necrophagist nog wel actief eigenlijk ? lampje |
|
[quote]Op 24 april 2014 18:03 schreef doktersatan het volgende: Ik heb eindelijk nieuwe bekkens gekocht! stagg cheapo setje Aangepast... |
|
quote: Snelle shit! Zal dit eens op fatsoenlijke materiaal luisteren, misschien blijft er dan wat meer over. |
|
"Autistic Blood"? Really? |
|
ja [Dit bericht is gewijzigd door doktersatan op 23-05-2014 10:13] |
|
Jammer. |
|
De tweeling.... 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: iets tegen autisme? of bloed? gaaf filmpje van chad smith en will ferrel! ik denk elke keer als ik een chili peppers clipje zie aan die vergelijking [Dit bericht is gewijzigd door doktersatan op 25-05-2014 18:51] |
|
quote: hehheh. "lukewarm chili peppers"..... lampje |
|
[Dit bericht is gewijzigd door nark op 26-05-2014 9:31] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
#KrasseKnar 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Machtig hoe die links en rechts door elkaar drumt................ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Holy fuckballs, dát is strak zeg.. Lijkt overigens wel wat op Audiophile [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 04-06-2014 19:55] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |