|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
WTF is slip editting? |
|
De remsporen uit je onderbroek verwijderen met Vanish of ossengal? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Das een manier om overheads die op onstrakke blast stukjes stond strak op de strak getrokken blast te krijgen.???? |
|
Als ik drumstracks op tijd moet zetten edit ik alle sporen tegelijk. |
|
quote: Snap ik. Doe ik normaal ook. Alleen was er niet echt brood van te bakken deze keer. |
|
Snap ik nog steeds niet wat slip editting is? |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Gewoon editten dus When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nou. Nee. Met behulp van crossfading werkt het net iets anders dan gewoon editten. Maar bijna klaar met de klus, straks eindelijk de gitaarpartijen opnemen. Get ready voor some heerlijke mid tempo Death Metal! |
|
slip editten doet al heel veel dingen voor je, zodat je sneller kunt werken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik snap t nog steeds niet zo. Je selcteert toch gewoon n stukje audio en sleept dat naar waar t toe moet? Geholpen door zaken als hitpoint detectiom, crossfade etc? When your people matter, menstrual health matters |
|
ja. Daarom heeft het een eigen edit naampje. Ik vind het ook overkill hoor, staat stoer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hmz... gewoon editten dus anyway, lekker belangrijk. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Gister live gezien in Hedon, wat een beest van een drummer man... De drummer van Aborted viel hier bij in het niet met zijn getriggerde drums. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
|
|
Ah, toevallig gisteren voorbij zien komen op youtube ofzo. Als je kijkt en luistert, dan ziet het er een beetje knullig uit, maar met de ogen dicht, dan is het opeens behoorlijk indrukwekkend. Althans, vind ik dan. lampje |
|
Cool, nu volg ik eindelijk wat ie doet qua drums in dat nummer Op die cd heb ik daar wat moeite mee vanwege het geluid, en het is ook niet altijd even strak gespeeld heb ik het idee. Maar gaaf om het nu te kunnen volgen |
|
Ik snap niet hoe iemand met z'n snare zo laag kan spelen, het lijkt bijna of hij met z'n arm op z'n been leunt tijdens het blasten. Maar klinkt inderdaad goed. |
|
quote: Wat is er mis met onstrakke blaststukjes? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
helemaal niks, maar wel in dit topik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Misschien is het ook juist wel zo dat hij zijn arm op z'n been legt, om de juiste afstand naar de snare te krijgen ivm blastbeats.... Ik heb al wel vaker drummers dat zo zien doen. Ieder zo z'n maniertjes, denk ik. Ik trek mijn linkerschouder op met blastbeats, en waarom weet ik eigenlijk niet... Als ik het drummen weer eens op pak, dan moet ik eerst maar eens kijken waarom ik bepaalde dingen verkeerd doe. Of zo. lampje |
|
quote: Binnen een bepaalde marge niets. |
|
quote: Ik zie dat meer als slecht aangeleerde houding/techniek, maar ja als je genoeg speelt/oefent dan werkt dat wel. Maar goed is het niet, maar zo zie ik dat, zal ongetwijfeld niet iedereen met me eens zijn. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |