|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Des werelds most recorded drummer |
|
Huiskamerconcert! :D |
|
En weer een nieuw drumfilmpje, een drum cover van The Pretender van Foo Fighters: Echt een heerlijk nummer om mee te spelen! |
|
Zet je hihat eens open en mep eens op die bekkens in plaats van vegen. Verder prima hoor. |
|
quote: Wat een mooie finish heeft die drum, damn |
|
OT: Wat een drummer en nummer |
|
|
|
Heeft Bart hier al es gepost, maar ik vind het geweldig. |
|
Zijn er hier nog drummers into ouderwetse heavy/speed metal en op zoek naar een band? Check onze advertentie in het 'Verboden voor Bassisten' topic! |
|
quote:3 bazen idd. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ma main man Trilok. EDIT: hou t ff vol tot 00:50 en tot 02:23 [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 03-11-2013 18:05] When your people matter, menstrual health matters |
|
De Gene Hoglan van de DOOM wat mij betreft.. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Brrrr wat een nare setup met die verticale china's en die schuin hangende toms.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ik zou er ook niet lekker op kunnen spelen inderdaad... Wel een gave drummer; superveel rust in z'n spel. |
|
Als tiener vroeg ik me al af hoe die gast dit toch voor elkaar kreeg. Nu snap ik hoe hij op die ride/hat patronen komt. Niet dat ik het nu even zo kan spelen, maar toch....... erg gaaf clipje ! lampje |
|
En nie eens strak hahahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik heb vandaag weer een nieuwe drumvideo opgenomen. Na het overbekende The Pretender van Foo Fighters ben ik weer terug gedaan naar een band die veel meer erkenning en bekendheid verdient. Ignite is een geweldige melodieuze punk-/hardcoreband die in 2006 een van mijn favoriete platen in dat genre uitbracht, Our Darkest Days. Daarvan drum ik Bleeding, een track met ontzettend veel valkuilen waar ik lang op heb moeten oefenen. Veel kijkplezier! |
|
quote: Respect! In mijn mid tienerjaren heeft Ignite's A Place Called Home vol trots in de kast gestaan. Lekker drumwerk ook, gaat ongetwijfeld goed komen. |
|
quote: Strak! Hoe neem jij je drums op trouwens? |
|
Mmmmmz, strak is t niet helemaal, vooral t intro. Dit soort opnamen zijn atlijd genadeloos. Ik heb t ook als ik wel s mijn gitaar tracks solo, man man, wat een confrontatie altijd haha. Maar verder wel gaaf. En een te gek nummer idd. Is het enige album in dat genre wat ik nog thuis heb liggen. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Met een HD Camera, rechtstreeks opgenomen vanuit de mix in van het elektronisch drumstel. De eerste keer was ik echt zwaar verrast met de geluidskwaliteit, klinkt namelijk ontzettend helder en duidelijk. En ook bedankt voor de reacties. Aan het begin start ik inderdaad niet helemaal op tijd, dat komt door de time gap tussen de eerste (Intro van Our Darkest Days) en de tweede track. |
|
best benieuwd naar deze film. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Lijkt me best geinig ja When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |