![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wie? ![]() ![]() |
|
Duidelijk, ik ben eruit welke drumkruk het moet worden: ![]() Veruit de meest comfortabele van de 20 drumkrukken die er stonden. Motorzit, maar fijn uitgesneden zodat je alle bewegingsvrijheid bij je benen hebt. Zacht, maar stevig. De Roc 'n Soc vond ik toch iets te hard, en het onderstel was ook weer niet super kwa stevigheid, was volgens mij een eigen merk. Maar uiteraard, na blind testen blijkt dit wel weer de duurste van het stel te zijn. Pff.. 193 euro.. Even sparen nog. Tassensetje van 145 euro erbij, hoppa. Maargoed, ben ik wel weer klaar voorlopig. Editeur: Is overigens een Gibralter 9608MB. Zie hem ook voor 175 dus dat scheelt weer 2 tientjes.. Lang leve de laagste prijsgarantie ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 27-03-2014 14:35] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Heh. Ik heb zo'n goedkoop kreng van Pearl voor vijf tientjes of zo. Werkt overigens wel prima, maar zo'n echte 'drumtroon' lijkt me wel fijner. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Vandaag mijn nieuwe kitje opgehaald, een Tama Starclassic Performer BB in Smoky Indigo Burst. 10x6.5, 12x7, 14x12, 16x14 en 22x20. Check: ![]() Damn wat een sound zeg. Die hyperdrive toms gaan al "open" als je er naar kijkt. En natuurlijk volop projectie van het birch en vet laag van de bubinga. De bassdrum is zonder gat in het voorvel wel iets te "log" voor het snelle werk qua feel. Morgen maar even een port hole erin maken. Anywayz: happy camper ![]() ![]() |
|
quote: Vette kit, prachtige finish! Heb zelf de Superstar, gaaf spul. Voor de porthole ken je vast de conservenblik-methode? Leeg conservenblik op het gasfornuis verhitten en deze (bij voorkeur met een goede ovenhandschoen ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Thanks! Heel erg blij mee. Wilde hem al zo lang hebben en vandaag was het eindelijk zover ![]() quote: Fantastische tip! Ik ben ongetwijfeld te lui om mijn vel er af te schroeven en het thuis te doen, onze oefenruimte is de zolder van een schuur midden in de polder, zonder fornuis in de buurt. Maar goed, aftekenen en netjes uitsnijden met een stanley-mes werkt ook. Ik heb trouwens wel met mijn domme harses gelijk mijn bassdrum beschadigd tijdens het vervoer. En ik reed nog wel zo voorzichtig ![]() ![]() |
|
Zou ik wel even zo'n ding kopen, anders scheurt je gat binnen de kortste keren uit ![]() http://www.remo.com/portal/products/2/599/605/dh_dynamos.html ![]() |
|
Jawohl. Heb een 4" gehaald. Zou ik wat minder tegen de rebound moeten werken, maar heb ik nog genoeg sublaag over. ![]() ![]() |
|
Sublaag heeft die kick genoeg, damn.. ![]() Vandaag de Gobraltar 9608mb drum throne maar opgehaald. Vanwege die prijsgarantie voor 159 euro mee kunnen nemen.. Mijn ruggegraat, bovenbenen en billetjes zijn mij dankbaar. Godsamme wat een ongelofelijk verschil met mijn oude kruk. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Snaack ! leuk dat je me weer gaat vermaken met je posts ! ![]() Vandaag ben ik weer eens bij de huistarts geweest voor mijn schoudersblessure . Ontstoken peesaanhechtingen van de biceps. Lekker hoor. Deze keer ben ik doorverwezen naar een of andere muzikantenkliniek in Den Haag. Ik hoop dat ze daar een oplossing hebben die werkt, en snel. Wat mij betreft opereren ze die handel, en zetten ze die pees aanhechtingen vast met klinknagels. Ik heb er echt genoeg van. lampje ![]() |
|
dit lijkt me strak kenners? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-03-2014 22:14] signature ![]() |
|
"dit lijkt me strak" .... Met nadruk op "lijkt" ![]() Het is misschien wel snel, maar strak vind ik het niet. Die drummer van het 2e filmpje daarentegen vind ik erg goed spelen. Eindelijk weer eentje die polka's speelt zoals het hoort. ![]() lampje ![]() |
|
die bedoelde ik ja ![]() signature ![]() |
|
quote: Dat is lang geleden kerel! ![]() quote: Fucked up!! Sterkte man. Afgezien van de blessure wel nog/ weer aan het drummen?? Vanavond voor het eerst met de band gerepeteerd met mijn nieuwe kitje. Sound is echt precies wat ik voor ogen had en vult de sound van de band mooi aan. Vet, projectie, snijdt door de muur van gitaren. Volgens de bassist klinkt de kit "groter" haha. Anyway, echt super blij mee ![]() ![]() |
|
quote: Kut, man! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ha Wim ! Alles paletti ? Ik kwam trouwens onlangs nog een half opname project tegen van Judgement Day, cover van Bathory "Born for Burning". Ik kan me daar eigenlijk bar weinig van herinneren. Is alleen drums en 2 gitaren, volgens mij een eerste opzetje. Het zou kunnen zijn dat ik de enige ben die het heeft ingespeeld, Ferry kon zich er namelijk ook niet zo veel meer van herinneren..... Gaat er misschien bij jou een belletje rinkelen ?!? quote: Ja, ik was in November '13 weer begonnen. Ik was namelijk gestopt met drummen ergens halverwege 2011. Na elke oefensessie met de band (destijds speelde ik in Supreme Pain..... toepasselijk naam), had ik toch wel steeds een paar dagen last. Toen ik een keer 3 dagen lang mijn linkerarm niet meer kon bewegen van de pijn, werd het me toch wel duidelijk dat ik echt niet verder kon gaan. Advies van de dokter : heel lang rust houden. De klacht is nooit helemaal weggegaan , en ik voel het ook constant, maar het begint nu toch echt wel weer erg pijnlijk te worden. Ik wil trouwens ook niet meer stoppen met drummen. Ik weet ook niet of het de oorzaak van de klachten is, ik weet alleen dat het het wel verergert. Ach ja, komt wel goed. En anders gewoon veel pijnstillende drugs gebruiken. ![]() lampje ![]() |
|
Misschien een shot cortison? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: Godver, dat is knap kut, ja. Sowieso al erg vervelend, maar als het dan ook nog erger wordt van iets dat je heel graag doet is dat extra zuur.. Hopen dat ze er dit keer wat aan kunnen doen! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Ach tja, klote is het wel, maar het is niet iets nieuws, ik heb er al jaren last van, dus.... in dat opzicht ben ik het al wel redelijk gewend, haha. quote: Had ik inderdaad ook al aan zitten denken. Dat wordt veel toegepast bij slijmbeursontstekingen, maar bij een peesonsteking schijnt het niet zo veel te doen. En gezien de bijwerkingen vraag ik me af of ik daar wel goed aan zou doen. Eerst maar eens even kijken wat die toko in Den Haag ervan vindt. En dan hoop ik niet dat ik ze bij de club fysio/mensendieck/manueel therapeuten en osteopaat hoef te plaatsen, want die heb ik allemaal al gehad, zonder resultaat. Grrrr. [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 29-03-2014 22:01] lampje ![]() |
|
quote: Kan me herinneren dat je daar al jaren last van hebt, gigantisch kut zeg. Ik heb weleens een maand amper kunnen drummen door een peesontsteking en toen werd ik al gek. Hoop dat ze er iets aan kunnen doen. ![]() |
|
quote: Vitamine B. ![]() ![]() |
|
Vraagje; waarom zie ik (meestal) death metal drummer bij snelle rolls RLRLRLRLRLRL op 2 toms doen? Is dat puur rebound? Of faalgedrag? ![]() |
|
ja! dunno srry oja ziet er leuk uit signature ![]() |
|
quote: Heb ik me ook al eens afgevraagd inderdaad.. Denk dat het te maken heeft met de hoge snelheid van de fill, en dat ze vanaf de snare de kortste afstand naar de toms willen pakken.. Met een centered snare zou dat in ieder geval een theorie zijn, zo heb je per arm dezelfde korte afstand af te leggen.. Ga je bv met 2 handen naar een linkertom, dan heeft je rechterhand een langere afstand af te leggen. Heb het zelf ook al eens geprobeerd, en alhoewel het misschien ietsje makkelijker is vind ik de klank zo niet mooi. Al moet ik wel zeggen dat ik geen hyper-snelheden haal. Geen idee of ik gelijk heb overigens, maar het klinkt logisch ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |