|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
O. signature |
|
deze lijkt me een hele moeilijke vanaf 25 seconden gaat ie de mist in ofwel ligt het aan het dubbel geluid goeie poging wel [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-12-2013 17:58] signature |
|
Ik heb wat roest aan m'n Iron Cobra's (op de punten die de twee pedalen verbinden). Iemand enig idee hoe ik dit moet fixen? |
|
sokken dragen? signature |
|
quote: Geen ervaring mee, maar hoor wel eens dat cola een effectief middel tegen roest is.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
WD-40. Even goed borstelen ('n oude tandenborstel is hier erg goed voor). Daarna de WD-40 eraf spoelen, en daarna de boel opnieuw in de olie of smeer zetten. lampje |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: |
|
dit vind ik wel een fijne "snare"sound signature |
|
Blijf er elke keer weer verbaasd over hoe hij de oude nummers van CoF in zo'n tof jasje weet te vrotten. Wat een talent deze gast. Ook op dit onderstaand nummer doet hij echt te gekke dingen bij de blasts in het begin. Jammer dat hij nog niet echt ontdekt is en achterblijft bij kneusjes als Joey Jordisnot. Ook trouwens een voorbeeld van een geniaal drumgeluid. |
|
quote: Erg toffe drummer, dat zonder meer.. Soms iets té aanwezig, maargoed, wel apestrak en creatief! Al tipt er bij CoF niemand aan Nick Barker... Dat drumwerk op Dusk.. Geweldig. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
wat een drummer die gast Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Deze man kan der ook wat van; Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ja praat me er niet van. Vooral hier |
|
Is toch niet leuk meer dit. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Geweldig filmpje is dat ja.. Vooral het begin, dat je denkt "gaat ie dit tempo serieus blasten?!".. En dan nog niet van dat lullige tappen ook, gewoon meppen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik moet die cornflakes eten die de drummers van Marduk en Dark Funeral hebben. Zit volgens mij veel vitamine Blast in. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 06-01-2014 22:13] |
|
quote: Inderdaad niet. Blasten is alleen maar tof als er nog andere tempi tegenover staan. Jammer dat niet al te veel bands dat begrijpen. |
|
Gelukkig begrijpen sommige bands dat niet. |
|
Van de andere kant kan ik niet ontkennen dat ik ook best wel eens voor de lol een SickDrummer-filmpje op zet... |
|
quote: de blasts speelt hij uit de vingers, dat noem ik niet meppen. (ik wou dat ik dat kon, zo uit de vingers spelen.....) Maar toch.... jeezus, wat speelt die gast snel zeg. En die tomrolls in die blasts zijn bizar, zo snel en strak. lampje |
|
quote: wow, wat een feest IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Zijn drumwerk bij In Battle en Sanctification is ook heel vet. |
|
quote: True, maar toch zit er enorm veel power achter elke klap.. Te vaak zie je drummers op dit tempo zachtjes de snaredrum aaien. Dit jaar maar eens flink werken aan de linkerhelft. Linkervoet en linkerhand zijn toch nog minder ontwikkeld dan dat ik dacht.. De onafhankelijkheid is er wel, maar het is in de verste verten nog niet zo flexibel en krachtig als de rechterhelft. Speel nu steeds vaker openhanded en met de linkervoet om dit wat meer te trainen. Ook de rudiments maar weer eens van stal halen.. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 09-01-2014 0:07] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |