|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Handig ding. Vooral die uitsparing voor de PZM in de 2.0 versie is slim. Ik heb wel even wat youtube dingejes erover bekeken, maar dat zal niet volledig representatief zijn vermoed ik. In de filmpjes vind ik ze iets te droog klinken. Maar smaken verschillen natuurlijk. Ze zijn wel goedkoper dan de remo control rings, dus dat scheelt dan weer Ik heb momenteel van die noppenmatten in de bassdrums liggen, maar da's me te extreem. Ook moeten er nog gaten komen in de resovellen... nog genoeg te experimenteren dus lampje |
|
quote:Gisteren wat gehoord van het nieuwe spul waar je in meespeelt. Erg vet heur! [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 13-03-2016 13:49] Boeiender |
|
Ah, thanks ! Het is nog wel even aanpoten om weer een beetje op het oude niveau te komen. Een paar jaar niet drummen heeft duidelijk wel invloed op de snelheid in de ledematen, en dan met name in de benen, wat overigens nooit mijn sterkste punt is geweest. Maar ik heb er weer erg veel plezier in, ook met de bandleden is het prima mee vertoeven ! Ik denk dat ze het binnenkort wel openbaar maken. Nieuwe promo is ook bijna klaar, enkel nog even zangopname en de mix doen. lampje |
|
/benieuwd VIESPEUK!!! |
|
Het is echt helemaal in jouw straatje Wim ! lampje |
|
Kom maar op, hehe. VIESPEUK!!! |
|
Staat ie straks bij de verkeerde voor de deur. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ik moest even nadenken ... VIESPEUK!!! |
|
quote: Ze hadden hem van mij ook wel iets kleiner mogen maken maar alsnog wel prima demping. |
|
Inmiddels de bassdrums voor elkaar. Ik heb de originele resovellen even verwisseld met de Remo Ebony vellen die ik op mijn electronische kit had, hier zit een 14cm gat in. Dikke noppenschuim matten met een breedte van 60cm erin (zat eerst helemaal rondom). Remo Pinstripes op de slagkant, handvast aangedraaid (dus zonder sleutel). Zitten van die Evans doorzichtige velbeschermplakkers op. Geluid bevalt me prima, en de rebound is binnen de perken (ik heb een hekel aan stuiterende kloppers). De tomvellen laat ik nu toch nog even voor wat het is ivm de financiën. De Pinstripes die er nu op zitten zijn immers nog nagenoeg nieuw. Als we gaan opnemen, dan denk ik toch weer voor G2's te gaan. Emperors moeten eerst ingespeeld worden voordat ze op hun best klinken, G2's klinken juist goed als ze nog nieuw zijn. Het vel op mijn snare is inmiddels al kneiteroud, maar ik laat die er gewoon op zitten. Nu ik erover nadenk..... Ik heb deze snare met ditzelfde vel al op een aantal cd opnames gebruikt (2 van Sinister, Supreme Pain, Scrotum.) Heb ik ook nog uitgeleend voor de opname van de cd van Codex. Ook is deze snare veel over de wereld gereisd, vliegtuig in-vliegtuig uit-maal weet ik veel hoe vaak. Wel is onlangs het resovel gesneuveld, dus deze is recentelijk vervangen met een remo hazy diplomat. De snare zelf heb ik trouwens een paar jaar terug gereviseerd- al het chroom was eraf geroest. Dus ik heb alle metalen delen zwart gepoedercoat. En daarna natuurlijk gewoon het oude slagvel erop terug, hahaha. Als het vel een keer vervangen wordt, dan moet ik hem eigenlijk inlijsten, hahaha. Evans Genera HD Dry of zoiets....Of was het nou een Remo ding ? Ik weet het niet meer, hahaha. Volgende keer met oefenen maar eens kijken lampje |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-05-2016 17:06] signature |
|
Heel knap... maar dodelijk zaai! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Even een random tip van mij: Remo black suede emperors op toms |
|
|
|
Nieuwe oefenruimte, nieuwe pics. Tama Superstar Custom Hyperdrive (22, 14, 10, 12, 14, 16) Yamaha Flying Dragon twin (direct drive) Pearl Icon rack Paiste Alpha 20" metal ride Paiste Alpha 14" metal hats Paiste Alpha 18" rock crash Paiste Alpha 17" metal crash Paiste PST-5 16" crash Sabian XS-20 16" crash Masterwork Troy 10" splash Meinl Classics 10" splash Stagg DH 18" china Stagg SH 17" china Zildjian ZBT 14" aux hats PST moet nog eens vervangen worden (gebruik ik alleen om te crashriden), en ik wil nog eens een goede crashride voor mijn Nirvana-gigs. Zildjian A 20" ofzo. Daar laat ik deze kit voor thuis overigens, heb ik een kleinere set voor. Heerlijk, zo'n uitgebreide kit. Heb er wel eens over gedacht om back to basics te gaan, maar vind dit heerlijk. Na een Nirvana-show ben ik toch wel weer blij achter deze set te zitten. Ben nu ook wel redelijk compleet volgens mij. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Compleet?? Je hebt geen cowbel! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Kijk eens wat er onder die 16" floor op de grond ligt? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
MORE COWBELL! sorry! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Als straf bij de vrouw om de nek ivm d'r harde snurken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hm. Dan vind ik 1 cowbell ineens al erg veel, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Als dat werkt ga ik morgen nog even langs de cowbell-gigant Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Als je het niet probeert... Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Als dat niet werkt. Je hebt van die halsbanden die een stroomstoot geven, dat honden niet blaffen, weet je wel. Wie weet werkt het ook tegen snurken... [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 30-12-2016 22:19] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja maar kan Ethereal daar ook iets mee bij het drummen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |