|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, wij hadden het er net al over; wie? Waar blijft SubRosa? ಠ_ಠ <|> /ω\ If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Inderdaad beetje een onbekende, geboren in het verkeerde era wellicht? Eind jaren 80, begin 90. Band met duidelijke krautinvloeden op zijn Brits en het geluid van Godflesh, maar niet zo duister. |
|
Nooit van gehoord... |
|
Heb er ook nog nooit van gehoord. Maakt niet uit, blij dat nu de eerste band bekend is gemaakt en de overige namen in de komende tijd binnen zullen druppelen. |
|
Mensen, mensen. Wat een waanzin! We kennen de headliner niet, wat nu?! Angst, ongeloof, wanhoop. Doei. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Nee hoor. RB staat voor een bepaalde, constante kwaliteit + een korte week teveel lol buiten het festival om. Gewoon kopen dat kaartje, met of zonder headliner of SubRosa. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ik zal je een SubRosa op je oog geven Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Romantisch in De Drie? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Godver, ik wil erheen. Loop ken ik niet, maar ik zal wel gewoon met de trein of de wagen gaan. Dus dat zal geen probleem zijn. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hey, dat Loop ken ik niet. |
|
quote: Uiteraard. Onder het genot van Intense Liefde of Stoute Liefde, de keus is aan u Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Ik denk dat ik voor stout ga, lekker kinky. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ben duidelijk niet de enigen die nog nooit van Loop heeft gehoord, maar de beschrijving en die paar nummers klinken best nog fijn. Gezien over 3 maanden de kaartverkoop start, zullen we de komende weken wel een hoop aankondigingen krijgen. Erg benieuwd naar wat voor lekker daar allemaal tussen zal zitten! |
|
Ik heb er scrobbles van. Weet niet meer of het leuk was verder. |
|
Ik trek het, Spacemen 3/Spiritualized-achtig. AL hoopte ik eigenlijk op Witch Mountain als headliner. |
|
quote: Zou net zo debiel zijn als SubRosa als headliner Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:ಠ_ಠ Carpathian Forest. ಠ_ಠಠ_ಠ If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Uta als artist in residence dan, ook goed. |
|
quote:Striborg. /2013 Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Of Furze, dat zou pas gaaf zijn. Past prima op Roadburn met zijn laatste albums en ik las dat hij wel open stond voor optredens ook. |
|
Tijd voor wishlists dus. Deze bands heb ik bijvoorbeeld nog nooit live gezien en zou dus hard zijn: U.S. Christmas Cobalt Suma Bell Witch Leech (CH) Krallice Pombagira Zombi All Pigs Must Die Deafheaven Hateful Abandon |
|
Weer veel kut hipster shit. Pombagira is wél gaaf tho. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Nakend, a.u.b. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Doe maar, zal ik erg blij mee zijn. Bird Eye mag ook Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Volgende pagina |