IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Examen topic Vorige pagina | Volgende pagina
Alucard
Usericon van Alucard
Posted 18-05-2004 15:45 by Alucard Wijzig reactieProfiel van AlucardQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 15:17 schreef Aart het volgende:
VWO E&M (tussen haakjes wat ik moet halen voor een 6):

Nederlands 6.7 (4.3)
Latijn 8.0 (3.0)
Engels 6.9 (4.1)
Geschiedenis 7.4 (3.6)
Aardrijkskunde 6.7 (4.3)
Wiskunde A1,2 7.7 (3.3)
M&O 7.1 (3.9)
Economie 1,2 6.6 (4.4)

morgen M&O ...

Ziet er beter uit dan die van mij

HAVO E&M
Nederlands 5.72
Engels 7.95
Geschiedenis 6.33
Aardrijkskunde 6.12
Wiskunde A1,2 5.25
M&O 5.74
Economie 1,2 6.36

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 18-05-2004 15:51 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 15:17 schreef Aart het volgende:
VWO E&M (tussen haakjes wat ik moet halen voor een 6):

Nederlands 6.7 (4.3)
Latijn 8.0 (3.0)
Engels 6.9 (4.1)
Geschiedenis 7.4 (3.6)
Aardrijkskunde 6.7 (4.3)
Wiskunde A1,2 7.7 (3.3)
M&O 7.1 (3.9)
Economie 1,2 6.6 (4.4)

morgen M&O ...

Ja, morgen M&O

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 18-05-2004 16:17 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 15:51 schreef Aeolus het volgende:
Ja, morgen M&O

Alsof dat wat voor stelt.

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Aart
Usericon van Aart
Posted 18-05-2004 16:37 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Nou... vooral de tijd is de grootste vijand voor mij .

Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...

Nix
Usericon van Nix
Posted 18-05-2004 16:39 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 16:37 schreef Aart het volgende:
Nou... vooral de tijd is de grootste vijand voor mij .

Misschien helpt het al je de computer uitzet, je boek pakt en buiten gaat zitten.

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Aart
Usericon van Aart
Posted 18-05-2004 16:40 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Ben al redelijk klaar met leren hoor (doelde meer op de tijd in het examen zelf)

[Dit bericht is gewijzigd door Aart op 18-05-2004 16:40]

Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 18-05-2004 17:13 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 15:51 schreef Aeolus het volgende:
Ja, morgen M&O

Ik heb lekker geen M&O
Maar m'n tweelingzus wel en het mooie is dat ik dus niet eens naar school hoef om de resultaten van mijn proefexamen natuurkunde op te halen.

Sater
Usericon van Sater
Posted 18-05-2004 18:22 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

HAVO C&M
Nederlands 4,7
Duits 4,5
Engels 4,8
Geschiedenis 5
Tekenen 5
Economie 1 6,5

De cijfers die ik moet halen om een 5,5 te staan.

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 18-05-2004 18:23]

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-05-2004 19:38 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

pfff, ben ik blij dat ik al lang van examen ellende af ben, ik zit alleen nog steeds met tentamen ellende over 2 1/2 week.... Maar die stellen niet veel voor, gelukkig...

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-05-2004 19:51 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 19:38 schreef DecomposingBitch het volgende:
pfff, ben ik blij dat ik al lang van examen ellende af ben, ik zit alleen nog steeds met tentamen ellende over 2 1/2 week.... Maar die stellen niet veel voor, gelukkig...

Heb volgende week al tentamens en 5 stuks ook nog! Examens stellen niks voor

"This one is older than shit, heavier than time!"

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-05-2004 20:03 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 19:51 schreef 0Tolerence het volgende:
Heb volgende week al tentamens en 5 stuks ook nog! Examens stellen niks voor

Ik heb er 4 in 3 weken, maar ik moet nog wel ff een werkstuk van 20 pagina's maken, maar dat word ik niet moeilijk, als je maar een boeiend onderwerp uitzoekt.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-05-2004 20:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

heb er volgende week 4, schijt jongeuh, beetje spreiding mag best.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-05-2004 20:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 20:04 schreef ghoulliette het volgende:
heb er volgende week 4, schijt jongeuh, beetje spreiding mag best.

Aha, succes!!

Ik zal dan maar vast een kilo studentenhaver in huis halen.

Mijn examens over IFRS vorige week gingen trouwens alleen maar over weetjes, wat heb ik daar toch een hekel aan...

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-05-2004 20:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja idd, weet tentamens en meerkeuze, dat is echt ruk.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-05-2004 20:25 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 20:23 schreef M. het volgende:
Aha, succes!!

Ik zal dan maar vast een kilo studentenhaver in huis halen.

Mijn examens over IFRS vorige week gingen trouwens alleen maar over weetjes, wat heb ik daar toch een hekel aan...

haha, al mijn tentamens zijn weetjes. Niks meerkeuze, dus wat dat betreft heb je niks te klagen.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 21-05-2004 0:04 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

En wat te doen als je elke keer ruzie hebt emt je ouders? Als ik echt een totale middag en ochtend zit te leren, en ik ga 's avonds weg en krijg daar ruzie om, omdat ik me op mijn examen moet concentreren? Ik heb meer kopzorgen en examenstress omdat me ouders mij beschuldigen van nalatigheid omdat ik 's avond lekker bij een maat een pilsje ga drinken! Dat is mijn grootste obstakel met leren, zorgen dat ik geen vrije tijd neem of er is echt ruzie in huis. Iemand tips?

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 21-05-2004 0:08 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 0:04 schreef Possessedpacman het volgende:
En wat te doen als je elke keer ruzie hebt emt je ouders? Als ik echt een totale middag en ochtend zit te leren, en ik ga 's avonds weg en krijg daar ruzie om, omdat ik me op mijn examen moet concentreren? Ik heb meer kopzorgen en examenstress omdat me ouders mij beschuldigen van nalatigheid omdat ik 's avond lekker bij een maat een pilsje ga drinken! Dat is mijn grootste obstakel met leren, zorgen dat ik geen vrije tijd neem of er is echt ruzie in huis. Iemand tips?

Volgens mij is het wetenschappelijk wel aangetoond dat je naar een bepaalde tijd leren nauwelijks informatie meer opneemt. Ik zou zeggen zoek zo'n onderzoek op, als je ouders redelijk zijn houden ze wel op met zeuren, als ze niet redelijk zijn zou ik ze maar gewoon negeren, met onredelijke mensen valt toch niet te praten.

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 21-05-2004 0:10 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Ja, na 5 min. ofzo. Dus het is netjes als je daarna biertje drinkt, dan weer gaat leren, etc.

Possessedpacman
Signum cornu
Posted 21-05-2004 0:10 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 21 mei 2004 0:08 schreef Phlegyas het volgende:
Volgens mij is het wetenschappelijk wel aangetoond dat je naar een bepaalde tijd leren nauwelijks informatie meer opneemt. Ik zou zeggen zoek zo'n onderzoek op, als je ouders redelijk zijn houden ze wel op met zeuren, als ze niet redelijk zijn zou ik ze maar gewoon negeren, met onredelijke mensen valt toch niet te praten.
Zoals ik al mijn hele leven met hun gewend ben, het zal de 2e optie maar worden. Gewoon braaf zijn en pootjes geven en na me examen ga ik het zo bont maken met feesten en uitgaan dat ze me vervloeken

Maar ik zit er echt mee omdat me examens over 2 weken afgelopen zijn. Donderdag 3 juni is mijn laatste

[Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 21-05-2004 0:11]

Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 21-05-2004 0:12 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 0:10 schreef Possessedpacman het volgende:
Zoals ik al mijn hele leven met hun gewend ben, het zal de 2e optie maar worden. Gewoon braaf zijn en pootjes geven en na me examen ga ik het zo bont maken met feesten en uitgaan dat ze me vervloeken

Maar ik zit er echt mee omdat me examens over 2 weken afgelopen zijn. Donderdag 3 juni is mijn laatste

En de meeste examens stellen geen fuck voor das maak je niet te sappel.

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-05-2004 0:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:

Dan zou je toch eens met je ouders moeten gaan praten. En voorzichtig vragen of ze van het begrip "overleren" gehoord hebben. En dat die kopzorgen en stress die je ouders je bezorgen, nu niet bepaald helpen...

Ik heb zelf altijd gemerkt dat na een dag hard leren een avondje relaxen op alle vlakken goed werkt. Ten eerste neem je na een dag hard leren 's avonds toch niks meer op en ten tweede kun je de volgende dag er weer tegen aan. Als je uit je bed komt en je bent nog moe van het leren van de vorige dag, werkt dat natuurlijk niet...

Of misschien moet je je ouders deze post eens laten lezen...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-05-2004 0:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:

ach ik ben twee weken voor mijn eindexamens uit huis gegaan, niets geleerd en ik heb het ook gehaald. ALs je een beetje goede cijfers hebt dan zit het wel snor. De meeste examens stellen weinig voor. De angst die ze opwekken dat is het lastigste.

zoals die Aart die bovenaan postte, die is al geslaagd. De enige manier om nog te zakken is niet op komen dagen.

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 21-05-2004 0:17 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Bij mij viel het ook erg mee vorig jaar.
Het is in principe gewoon herhaling. Als je de afgelopen 3/4/5 jaar een beetje opgelet heb ( ) haal je het makkelijk

Possessedpacman
Signum cornu
Posted 21-05-2004 0:19 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 21 mei 2004 0:12 schreef altx het volgende:
Dan zou je toch eens met je ouders moeten gaan praten. En voorzichtig vragen of ze van het begrip "overleren" gehoord hebben. En dat die kopzorgen en stress die je ouders je bezorgen, nu niet bepaald helpen...

Ik heb zelf altijd gemerkt dat na een dag hard leren een avondje relaxen op alle vlakken goed werkt. Ten eerste neem je na een dag hard leren 's avonds toch niks meer op en ten tweede kun je de volgende dag er weer tegen aan. Als je uit je bed komt en je bent nog moe van het leren van de vorige dag, werkt dat natuurlijk niet...

Of misschien moet je je ouders deze post eens laten lezen...
Zoals ik al zei, met mijn oduers valt op veel gebieden gewoon neit te praten. Als ik nu tegen ze in ga, laten ze me helemaal los, terwijl ik toch met sommige vakken af en toe hun hulp nodig heb.
Trouwens de aanleidg van deze post was deze: Ik zit al sinds zondag elke dag van 12 tot 5 te leren. En 's avonds elke dag werken tot 10 uur. Dit keer was ik van plan om met me maten een filmpje te gaan kijken. Ik zeg aan mijn ouders dat ik rond 1 uur thuis ben. En geen minuut later. Ivm met een drukke werkdag was ik pas rond 11 uur klaar en was 2 uurtjes met je vrieden geen overbodige luxe. Toen ik dit vertelde begon me vader gelijk te schreeuwen dat ik het zelf maar uit moest zoeken. Na een kleine ruzie via de telefoon besloot ik na onderhandelen dat ik maar om half 12 naar huis zou gaan zodat hun hun zin krijgen en neits meer te zieken hadden. dit heb ik ze letterlijk verteld en ik was om half 12 thuis. Waarna ik van mijn vader een preek krijg, dat ik me nu maar eens echt moest gaan concentreren op mijn examens. Dit ondersteunde hij met dingen als: Je wilt toch neit nog een jaar doen?, Je heb de afgelopen 2 jaar al weinig gedaan!, Je bent helemaal nog niet echt gefocust op je examens!
dus bij deze: met mijn oduers valt neit te praten!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-05-2004 0:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dan is er maar 1 oplossing: negeren, examens halen, op kamers gaan.

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com