|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb echt geen zin meer om te leren. Kut examens |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik heb serieus bijna geen bal gedaan voor mijn vwo-examen ... deed gewoon mijn huiswerk, zorgde dat ik overal goede samenvattingen van had .. en hop, dik gehaald ... (zelf met 8,6 voor Aardrijkskunde) |
|
Morgen mag ik beginnen. Nederlands en geschiedenis. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Aardrijkskunde en Nederlands. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Nevermind. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 23-05-2005 16:31] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: En Engels? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Donderdag volgens mij... Eens even kijken. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hehe, ik heb het precies andersom gedaan, de hele havo doorgefietst zonder ooit serieus huiswerk te doen, de week van te voren als een gek leren. Met magere resultaten diploma in ontvangst mogen nemen. |
|
quote: Anders ga je er ff serieus op in... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nou ja, he! Donderdag, it is. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Same here. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: En ik deed selectief mijn huiswerk (dat wil zeggen het ene vak wel en het andere niet, afhankelijk van hoe groot de kans op strafwerk of een onverwachte overhoring was) en ben uiteindelijk geslaagd met een dikke 7 (op het gym.). "Minimale inspanning/maximaal resultaat" heet die methode. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
O ja, voordàt ik het dadelijk weer gedaan heb: Resultaten uit het verleden bieden GEEN garantie voor de toekomst. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ja precies, ik wou dat ik mijn huiswerk altijd heb gedaan, er is weinig van de stof blijven hangen... |
|
Hehe, ik moet moeite doen voor er elk jaar door te zijn. Ennieweel, ik begin 15 juni pas tot en met 23 juni.. En heel leuk: de 17de juni verjaardag en dan heb ik net examens van Frans en Chemie... whoopie. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Huh? Oh ja, Belgie, toch? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Jeps. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Kun je nagaan. Wanneer jij begint heb ik de uitslag al. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hehe. Dat word spannend. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Iedereen heel veel succes met de examens. Even doorbijten en daarna heerlijk vakantie. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Yay! Scheikunde ging goed. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Goed zo . En iedereen succes. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ook VWO SK12? Was erg simpel vond ik. Dus de 2,5 die ik moest halen heb ik wel.. Iedereen succes! zo kan ie wel weer |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |