|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
haha dan moet je maar gaan slapen heh Will there ever be a better icon than myself? |
|
neeuh, heb vast nog wel ergens wat liggen.... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
ik vond net nog vloei onder mn berg zooi op mn bureau. ben alleen al 9 maanden gestopt met roken dus vrij droog hehe MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
ha, ik heb lekker nog een doos met ik denk ongeveer 50 pakjes vloei liggen. Mag wel wat komen halen hoor Will there ever be a better icon than myself? |
|
juist spring van de ring van de arena en sla je slag MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Ajax vloei Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Gefeliciteerd! |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:dankjewel true disco chick |
|
quote: Hé, is dat DJ-Rotterdam op je avatar? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Roken tijdens de zwangerschap is inderdaad niet gezond. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Morgen kunstgeschiedenis examen. Yay. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Woei! Ik vind net m'n diplopa wordperfect 5.1 terug. Geslaagd. In 1995. |
|
jij beescht! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
ik vond nog een oud type diploma uit 1992 Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik heb nog nooit mijn veterstrikdiploma gehaald ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:nog steeds klitterband? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik heb het iets langer als andere kinderen gehad jah, maar ik kan wel vetersstrikken ik heb alleen nooit de kans gehad om aan zo'n examen mee te doen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ik heb nog niet zo lang geleden een paar oude schoolrapporten van mijn vader gevonden, allemaal minstens 70 op 100 Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Examens, ja, over 2,5 week hek daar ook last van. K leer nu al veels te lang eigenlijk, het begint me de keel fors uit te hangen. Nog even doorzetten, en ik ben er voor een tijdje vanaf though, want ik ga, uiteraard, slagen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Oehoehoehoe!! Examens, over 2 weken ben ik iig van die kankerschool af. Yay! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Succes in ieder geval! |
|
quote: Danku. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Beeeeghh... IK WIL NIET! Bloodied by the thorns beside the leaves |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |