|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Echt???? Daar zie ik namelijk best tegenop! Maar iedereenz egt dat het zo makkelijk is. Waarom duurt het dan 3 uur?? Heb je zolang neit nodig, of is het wel makkelijk maar veel? Ik heb concentratie problememen en 3 uur is lang.. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ligt eraan wat voor een examen, ik had wiskunde A gedaan waarvan ik zelfs 1 hele opgave niet had en toch een 6,5 ofzo kunnen halen. Wiskunde B was daarentegen behoorlijk kut (4,5 ofzo). Dit zijn dan m'n VWO cijfers. Op de havo ging het me beter af "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: 3 uur is inderdaad lang, maar dan hebben de mensen die anders tijd te kort zouden komen (langzame lezers enzo) ook genoeg tijd. Bovendien kan je heus wel een keer opstaan om naar de wc te gaan. |
|
Ook effe mijn lijstje wat ik meeneem naar mijn examen(HAVO). engels - 6.45 natuurkunde 1,2 - 6.52 nederlands - 3,4 scheikunde - 5,6 wiskunde 1,2 - 5,24 hmm ik ga gewoon voor alle 5 een acht halen... |
|
quote: Met zo'n lijst kan je het echt wel vergeten Heb 2 keer examen gedaan, dus ik heb er oog voor. hehehee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Kep wiskunde A1,2. Heb eerste keer Havo 4 Wiskunde B gedaan....was geen succes Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Wiskunde is nu heel anders, ik heb het nog oude stijl gedaan en dat is moeilijker. Geen grafische rekenmachine en je moest alle formules e.d. uit je hoofd weten. Behalve dan voor natuurkunde en scheikunde. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: wiskunde b zuigt. Ik heb er geleerd dat het klopt dat als je -2 keer -2 meter vooruit loopt dat je vier meter verder belandt. Dat kan toch niet? |
|
quote: Hoezo dat? Nederlands ophalen naar een 4 moet makkelijk lukken, en dan kan je voor wiskunde nog een 5 blijven staan en de rest ff voldoende houden en dan ben je geslaagd... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: bij nader inzien valt het wel mee, ik verkeek met waarschijnlijk op die 1,2.. Weet niet wat dat is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Dat was ook mijn planning, bedankt voor de bevestiging ik moest em toch ff knijpen. Nautuurkunde 1,2 is gewoon extra natuurkunde naast natuurkunde 1. In de praktijk zit je met maximaal 5 andere leerlingen in de klas allemaal feitjes te behandelen die niemand echt snapt en het dus maar natuurkunde noemt. [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 18-05-2004 14:13] |
|
quote: Je hebt natuurkunde 1 en natuurkunde 1,2 (oftewel gewoon natuurkunde 2)... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Nog tips om me te kunne oncertreren op alleen leren?? Heb veels te veel dingen aan mijn hoofd en dat kan ik nu neit hebben... [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 18-05-2004 14:18] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:ZET DIE COMPUTER UIT!!!!! |
|
Ja, gewoon hard blokken |
|
quote: Ik ga lekker blokken, ben er vanavond weer Aju! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Of gewoon op tijd beginnen met leren. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:of gewoon tijdens de studie gewoon normaal opletten en je huiswerk doen en je hoeft verdomd weinig nu te leren |
|
quote:liever 1,5-e week 'blokken' dan twee jaar opletten [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 18-05-2004 14:49] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Inderdaad het helpt wel. Maar ik heb de afgelopen jaren weinig aan mn huiswerk gedaan, maar ik vind het verder ook niet moeilijk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
VWO E&M (tussen haakjes wat ik moet halen voor een 6): Nederlands 6.7 (4.3) Latijn 8.0 (3.0) Engels 6.9 (4.1) Geschiedenis 7.4 (3.6) Aardrijkskunde 6.7 (4.3) Wiskunde A1,2 7.7 (3.3) M&O 7.1 (3.9) Economie 1,2 6.6 (4.4) morgen M&O ... Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: Haha, jij hoeft je nergens meer druk om te maken, toch?? Je mag overal onvoldoende voor halen! Zoiets had ik ook op 't VWO, en nog maak je je er druk om, hahaha.. De examens zijn makkelijker dan de tentamens, althans bij ons (VWO oude stijl).. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Bij ons juist niet Op Latijn ben ik bijvoorbeeld enorm gematst Maar ik maak me denk ik druk om niks, nooit echt fout gegaan in het verleden . Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Dat bedoel ik ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |