|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Ik ben weg, ff me laatste examen halen dan...VAKANTIE!! Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Succes rammy! Ik denk aan je. |
|
Om me ook maar in de discussie te mengen: Zat er iemand op die school waar dat alarm af is gegaan gister? |
|
quote: je heb me veel geholpen elke keer als ik iets niet snapte d8 ik, doe het voor slechtheid, voor de macht van nintendo, geef me de intelligentie om deze vraag te maken hopelijk heeft het geholpen Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Ik heb nog een kaarsje opgestoken enzo, en heel veel gebeden. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 30-05-2002 11:10] |
|
quote: LOL Danke Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: verklaar je nader.. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Op het Kottenpark, Enschede, waar ik zit (zat hoop ik) ging ook een alarm af ... maar da was vorige week ofzo ... toeval? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: hehe *PIEEEEEP* "huh wat? huh? vraag 22 al??" Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Volgens mij was het op een school hier in Veenendaal. Ik las het in de plaatselijke krant. Anyway, dat was dus een "randgeval", waarschijnlijk zal het examen niet overgedaan worden. Leuk, 3 minuten lang getetter aan je kop tijdens je examen. |
|
quote: Tss bij mij op school hadden we een schoolexamen, en toen waren er 2 bouvakkers in het lokaal waar we bezig waren een half uur lang een raam aan het herstellen. En dat kon niet stil!!!! Maakt ook altijd een lekker geluid als ze een cm van het raam af moeten schaven of iets dergelijks... edit: Prettige vakantie iedereen! (ik mag nog ruim een maand ) [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 31-05-2002 18:15] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
is het dan eindelijk gelukt om je 2 daagjes 'ziek' te melden, heb je je dan goed en wel eindelijk voor de pc genesteld met zakken chips en een drankje, heb je net een sigaretje opgestoken, denk je dan van yes die luls zitten daar op de schoolbanken en ik zit hier lekker te niksen, KOMEN ZE HIER WEL NIET LULLEN OVER SCHOOL!!!!!! |
|
*kuch* Trieste gast |
|
quote: WEL NIET? Doorstrepen wat van toepassing is ofzo?? Laat me raden, je bent gezakt voor nederlands? |
|
toch niet, maarre kennen jullie geen plat vlaams of wat??? ik ben toch geen alien die chinees praat???? |
|
ze komen niet vaak voor! |
|
heheh, proberen goed te maken he? WEL NIET is in elke taal van de wereld fout Don't touch me. I'm evil. |
|
Euhm .. dit is een forum waar ook Nederlanders komen, sterker nog, het is een nederlands forum, dus NEE wij snappen vlaams niet! |
|
dan ben je ENORM achterlijk want ik versta wel jullie taaltje?! |
|
en waarom zitten jullie hier te lullen over taalgebruik???!!!HEBBEN JULLIE GEEN LEVEN OFWA??? |
|
quote: je bent nog minder dan 10 uur op dit forum en ik begin me nu al te irriteren... wtf ken mij dat stinkvlaams nou schelen! ik woon toch in nederland, waarom zou ik dan al die achterlijke gebrekige woorden van het vlaams moeten weten Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: ben ik het helemaal mee eens! No meat is sweater |
|
quote: dan zijn we met 2 en begin gvd over iets anders dan die taal, had toch wel een hoger niveau verwacht op dit forum. 'zucht' |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |