|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Breng me niet in verlegenheid, TwistedFaith.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Twisted Faith dude, jij begon er over te zeuren. on fukking topik!!!!! |
|
Twisted Faith is geloof ik een meisje... |
|
En aan haar UsErNaMe te zien 15 ... |
|
En belgisch. (sorry) |
|
AhaAaA, DaT VerkLaArT EeN HoOP!!!11! |
|
Tja ach ... Zullen we maar weer on topic gaan (aargh) |
|
Ze is geboren in 1986.. 2002 min 1986, dat maakt.. eh.. help 's even.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik zwijg al! en dan dacht ik dat alleen pubers zo dramatisch konden doen! |
|
quote: Omdat jij de Man met de Wokhoed bent, zal ik dat maar negeren.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Over een maandje moet ik mijn stage verslag inlveren en daarna afstuderen |
|
quote:huhhuhhuh, cut it out bunghole! Uhhhhhh... |
|
quote: zullen we dat maar negeren? |
|
quote: Ja anders ga ik demonstreren HOE dramatisch ik kan zijn, en daar heb ik geen tijd voor. |
|
Off topic, ik lees net je sig Aerodis. Is die gast al geweest? |
|
nee! hij was al overleden voordat hij hier aankwam. ik belde den helpdesk weer, en daar bleek dat die monteur gecancelled was. grmbl. Dan bellen ze ook niet ff ofzo. simulatie van gesprekje: Helpdeskdude(HDd): Joah, je was weer online! aerodiswoedendewokkel(aww) Ja, dat weet ik HDd: nou, dus het internet doet het weer aww: Iaaaaa Sakkaaaaaaaaaath! HDd: uuuugh |
|
quote: mep ? |
|
|
|
jaja, mijn diploma komt steeds dichter bij, gister niet minder dan een 9,5 gescoord op mijn MWB (school begeleiding wat ik om de week heb omdat ik een sociaal beroep uitoefen) Waarom doe ik ook al weer MBO? alleen nog mijn stage beoordeling (a.s. 17 juni 10.00 uur dus allemaal duimen dus) en dan ben ik als het goed is geslaagt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: WOW, een 9.5??? dat is dus zwaar cum laude. nou, veel succes verder en laten we maar hopen dat je stage beoordeling even goed zal zijn. |
|
quote:thanks babe, cum laude moeten ze dus ook maar eens gaan invoeren op het MBO Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAGD!!! |
|
gefeliciteerd Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Gefeliciteerd MJA vanavond feessie ofnie? sebinsagoil |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |