|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
vlaggen met tassen??? |
|
Ik ben geslaagd als persoon. Dat telt ook wel een beetje he? 11.45: restate my assumptions |
|
Weet je dat nu al zeker?? |
|
quote: Nederlands gebruik om te laten zien dat iemand geslaagd is voor zijn/haar examen |
|
Asherah = nog niet helemaal wakker zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Asherah onwetende vlaming ja. |
|
iedereen gefeliciteerd met het slagen en voor de personen die nog niet zo ver zijn veel succes vergeef me, heb dislectie |
|
Volgende week woensdag een herkansing voor Economie 2. Wish me luck |
|
quote: Hey Trotz, veel geluk en effe hard doorleren dan ben je er van altijd vanaf! sterkte maat! |
|
quote: . Bedankt man |
|
quote: Dank u, dank u Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik ben geslagen Ik, Wil Schuurman |
|
quote: gefeliciteerd 11.45: restate my assumptions |
|
Over examens gesproken, ik heb vrijdag mijn rij-examen gehaald!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs Dat is mij helaas nog niet gelukt (na 2 pogingen ) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Voor mij was het ook de derde poging, dus laten we zeggen "drie keer is scheepsrecht". Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Alle geslaagden proficiat! |
|
ik heb maandag mijn diploma uitreiking Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Met trots presenteer ik u mijn cijferlijst Methodisch vaardigheden 7 Sociaale vaardigheden 7 Organisatorische vaardigheden 8 Professionaliteit en kwaliteitszorg 9 individu en samenleving 8 mens arbeid en samenleving 8 engels 6 dienstverlenen 8 begeleiden SD 8 belangen behartigen 8 informeren en adviseren 8 en hier heb ik dus niets voor hoeven doen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hmz, ik had meer van je verwacht. En nota bene Engels! Goed gedaan hoor *aai*. |
|
ik ben niet zo goed in talen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
toevallig,ik heb het woord congratz nooit eerder hier gezien, dus ik typ het net in het verjaardags topic, en nu zie ik het hier, tss ik doe alsos jullie dat wat kan schelen.. >_< |
|
geen examen, maar ik ben wel over een fukking 8 voor wiskunde, 4 punten hoger als wat ik dit hele jaar heb gehaald |
|
Autoexamen = ook een examen!! EN IK BEN VANDAAG IN 1 KEER GESLAAGD!!!!!! En dat voelt zo verdomde goed!!!! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |