|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Hahaha! Lullig is dat. Maar die instelling had ik idd ook. We zullen zien. Subtiel kamerolifantje |
|
Alleen de mensen die zakken worden toch opgebeld? F*ck hippies |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door The Grand Wazoo op 16-06-2004 9:16] Masturbation is not the same. |
|
quote: Ik denk dat ie dat ook bedoelt.. (Hm, soms bellen ze iedereen: in kleine klasjes en ..op t VMBO? heb ik gehoord) quote: En ik heb ook nog KCV quote: Ah, bij ons thuis gaat de telefoon sowieso heel regelmatig (bedrijfje aan huis), dus ik ga me niet druk maken (koptelefoon/oortjes op/in, relax) Overmorgen cijferlijst ophalen woOoOoOh [Dit bericht is gewijzigd door The Grand Wazoo op 16-06-2004 9:16] Masturbation is not the same. |
|
quote: Bij ons bellen ze iedereen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Gecondoliflapstaart alvast! |
|
Vanavond na 18:00 bellen ze. Spannend Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: da's laat... bij mij nbellen ze vanmiddag tussen 1 en drie ofzo... |
|
Succes ermee Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
bij Scheikunde havo en vwo is een half punt eraf gehaald ... examen was veel te makkelijk |
|
quote: shit |
|
hier bellen ze iedereen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Kunstige culturele vorming? F*ck hippies |
|
irritant, ik ben nu 2 keer gebeld door mensen die willen weten of ik geslaagd ben of niet... Elke keer als die telefoon gaat staan mijn nekharen overeind. brrrr |
|
Heb m'n examens van Logistics en Finance en m'n herexamen van Strategy gehaald Nog een dikke week en dan heb ik m'n eerste jaar er alweer opzitten |
|
morgen krijg ik het te horen en ik vrees een her |
|
*kijkt met een diep hypnotiserende, ietwat enge blik naar de telefoon en maakt handgebaren naar de telefoon* Bel! Bel! |
|
Best leuk om nu die examentijd eens vanuit de kant van het schoolpersoneel mee te maken. Er hangt toch een aparte sfeer nu |
|
quote: werk jij op een middelbare school? |
|
quote:Jep werk tijdelijk als Scheikunde TOA. Beide scheikunde leraren hebben examenklassen dus die sfeer krijg ik beetje mee, en hoe alles geregeld is enzo .. |
|
Is het een fijne sfeer of lopen ze allemaal zenuwachtig rondjes te draaien, net als de gemiddelde eind-examenleerling? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
IK BEN GESLAAGD!!!!! |
|
quote: Ander, leraren weten al een tijdje hoe iemand een examen gemaakt heeft, meer frustraties dat iemand zijn best niet doet, of dat iemand het net niet haalt of frustraties met 2e corre ctor |
|
Geslaagd!!!! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |