|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is wel inderdaad per persoon anders. Ach ik zie wel hoe het loopt. Gelukkig hebben we hier een examen-topic Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Yep, vandaag wiskunde en Duits gehad, viel reuze mee.. Alleen donderdag nog Frans, en dat vind k t makkelijkst van allemaal *relaxt* Volgens mij is t allemaal wel aardig gegaan. Masturbation is not the same. |
|
quote: Neh, lag denk ik niet aan de leraar. Als ik 't zo ff bekijk heb jij in 't zelfde jaar examen VWO gedaan als ik, en bij ons viel het ook ontzettend tegen! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: aardrijkskunde viel gisteren ook erg tegen. gelukkig ben ik nu klaar Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Stinknegers, nu al vakantie |
|
quote: dat scheelt weer Uiteindelijk wel een 6 op de eindlijst gelukkig. zijn er al mensen geslaagd, of moeten jullie nog lang op de uitslag wachten? |
|
quote: Ik ben wel geslaagd... de normen zijn pas 17 juni bepaald voor het VWO geloof ik.. en 18 juni krijg ik de uitslag van het eerste tijdvak.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Zo.. klaar met de examens, whoohoo!! Aardrijkskunde in een best snelle tijd gemaakt, hehe, wist alleen niet wat de Ullman Theorie was of zo , niet gehad volgens mij. Verder was het een best redelijk te maken examen. Hoop nu maar dat ik volgend jaar niet nog een keer examens hoef te maken. |
|
quote:Ik vind AK juist redelijk pittig. Heeel veel inzicht en dat mis ik een beetje. Ach, had ik maar meer meoten doen afgelopen jaar. En de theorie van Ullman was dat er alleen migratie plaatsvindt van A naar B als er voldoen wordt aan deze 3 eisen: Complementariteit, gebrek aan tussenliggende mogelijkheden en transporteerbaarheid Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ik ben beter in dat soort inzicht dingen zoals Geschiedenis en Aardrijkskunde dan Wiskunde of zo. Hmm... eens even in het boek opzoeken naar die Theorie.. jongen die zelfde tijd klaar was zei namelijk dat wij die niet hadden gehad. |
|
quote: zie het ligt stiekem wel een beetje aan de docenten AK in Arnhem heb jij Braam? |
|
quote: Haha, nee, Rikkers, weet niet of je die kent, komt van het CLA. Possessed: Welk boek heb/had jij dan? Wereldwijs? Want daarin kan het niet terug vinden. |
|
quote: het CLA stinkt. Schepers was ook altijd wel grappig. |
|
quote: Don't fok with the CLA! |
|
quote: |
|
quote:Ik zal zo ff voor je kijken. Eerst ff eten Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik heb wereldwijs. 3 dunne groene boeken. Bij Migratie en Vervoer staat op bladzijde 24. Hoofdstuk 1 Hoe verklaar je vervoersstromen. Dan een kopje Waarom ontstaan vervoersstromen. De eisen staan er wel alledrie. Alleen niet het begrip van Ullman Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ja, ik zie het nu ook staan! Maar nergens iets over Ullman... 3 dunne groene boeken? Ik heb 1 groot boek met 4 onderwerpen. |
|
Je leraar heeft van de overheid een aantal dingen gekregen die hij de leerlingen moet laten weten. Hij heeft gelukkig alles met ons doorgelopen Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Wiskunde b12 was nog makkelijker dan mijn wiskunde a examen op de mavo. Kheb tussen de 9 en de 9,6 Bij de gemiddelde normering van de afgelopen 8 jaar sta ik een 9,6 "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik had gelukkig maar 1 examen(Havo geschiedenis), hopen dat het iets geworden is.. Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Netjes hoor Arrebar Ik vond de examens vrij pittig en denk dat ik er maar weinig met een 6 heb behaald. Latijn zelfs rond de (verwachte) 3 (maar stond een 8 ) Denk dat ik het dus wel gehaald heb, maar ik doe nog niet te vroeg blij . Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Net nog met de mentorgroep uit eten geweest. Was erg gezellig. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
nog één examen morgen... tekenen, en dan is het klaaaaar. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |