|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja natuurlijk, kom maar ff langs |
|
Weet je dat nu al MJA? Gefeliciteerd iig MuayThaigerrr!! |
|
Ik heb er nog 5 te gaan morgen PL/SQL, dan nog Frans, ethiek, Systeemsoftware en Systeemanalyse.... Wish me luck :p |
|
Ik heb het noch tot volgende week donderdag aan mijn been, en daarna nog de vergdediging van mijn eindwerk. |
|
quote: |
|
Morgen krijg ik de uitslag pas... Trieste gast |
|
quote: Uur of 9 bink wel bij die! sebinsagoil |
|
IK BEN GESLAAAAAAAAAAAGT!!!!!!! 2X6 3X7 1X8 Trieste gast |
|
gefeliciteerd gelaagden |
|
gefeliciteerd Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dank u! Trieste gast |
|
hahaha gefeliciteerd Minne, Roel en Pieter !!!!!!!!! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Trieste gast |
|
ik heb vandaag mijn economie cijfer binnen gekregen, een 7,8!!!!!!! shiiiit hoe krijg ik het voor mekaar!! |
|
jeeeeeeej ben geslaagd Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Ik niet! |
|
quote: dat houd in, je had geen examens? of je ben gezakt? Don't touch me. I'm evil. |
|
gefeliciteerd Rammoth !!!Super zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Had geen examens. |
|
gefeliciteerd aan alle geslaagde mensen |
|
joepieeeeeeee Helikoptertechnologie was, zoals verwacht, een leuk examen, het mondeling was relaxed, fotootjes herkennen, beetje uitleggen, echt wel leuk, het schriftelijk deel was ook wel leuk, heb ik dus zeer goed gekunnen. Ondraan het blad stond er: Enne, niet te veel lachen met de Belgen op het WK. Mijn antwoord daarop: ik zal proberen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik mag mijzelf met gepaste trots over 2 weken eigenaar noemen van een vwo-diploma... yoehoe! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dude congrats! |
|
quote: Danke je !! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |