|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Geschiedenis en Nederlands zijn voorbij. Yay. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
wihiieee!!! Vandaag mijn laatste examen deontologie gehad!! Nog enkele uitstapjes met school en mn eerste jaartje zit er weeral eens op met vermoedelijk grootste onderscheiding [Dit bericht is gewijzigd door EVILinetje op 24-05-2005 21:52] Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Jeuj, zo ongeveer 38 punten gehaald voor mijn Nederlands examen, wat met naar alle waarschijnlijkheid een 8 gemiddeld op gaat leveren. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Wauw goed mensen. Stressy periode dus allemaal. Succes nog even On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Wel grappig dat die examens toevallig samen vallen met de entree toetsen van mijn groep 7. In heel onderwijsland is er nu extreme stress. Zelfs bij de leerkrachten die afstuderen Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ik heb tot enkele weken voor mijn examen eigenlijk nooit een reet uitgevoerd voor school. Daar baal ik nu op zich wel flink van, maar goed, nog even fors doorleren en ik ben er vanaf. Totnog toe lig ik op schema enzo. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Jocks |
|
Geslaagd! Again! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Gefeliciteerd. Voor welke opleiding? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Gisteren een reeks proefvertalingen moeten maken bij een vertaalbureau. Mijn oren tuiten nu nog, supermoeilijk! Pas half juli krijg ik nieuws Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Sprint Atheneum. Dank je! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
HAHAHAAHA, geslaagd!!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Morgen Geschiedenis van de Nederlanden. Waarom heten al die oetlullen ook altijd hetzelfde? Ik kom er helemaal zot van! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:ooit wel eens in filosofie verdiept.... die namen lijken pas op elkaar en zijn ook nog eens rare namen zoals bv. aleximander en aleximenes ect.. ben blij dat ik vorig jaar dat tentamen gehaald heb. succes verder Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ANGELOFDEATH IS GESLAAGD!!! [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 16-06-2005 22:08] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Van harte, Renee! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
THANKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nU HEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEL BIER DRINKEN "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Zie scholing is helemaal niet goed voor een mens. Daar worden ze alcoholisten van, kijk naar al die studentenverenigingen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Alcohol / water allemaal 1 pot nat. Blijft doffe ellende. |
|
Ook geslaagd!!! Hogeschool van de Kunsten: Audio Design!!!! Nog wel wat achterstallige dingetjes inleveren enzo, maargoed... Dikke heersch!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Filosofie valt best nog mee hoor... Anaximenes, Anaximander en consoorten hadden een vrij duidelijk onderscheidbare naam. Floris van hier en Floris van ginder, Karel van hier en Karel van daar. Bah. Origineel waren ze toch niet hoor. Stomme katholieke kerk ook! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ik ben geslaagd voor het VWO |
|
Een 8 op wiskunde. Wat een grap. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |