|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
VI kon nog net, VII vond ik niks. Luister de band ook nog maar erg weinig. |
|
quote: zelfde hier hoor.. al vond ik die katatonia cover best aardig.. |
|
quote: IV is epic III mag ik ook graag V ook rest is minder signature |
|
III heb ik nog niet, maar IV en V vind ik beiden geniaal. VI en VII weten me dan weer amper te boeien. I en II zijn mij onbekend. |
|
Ik vind elk album bij Shining gewoon zijn charmes hebben. I en II zijn gewoon lekker rauw met een melancholisch randje, III, IV en V zijn lekker typisch Shining, minder raw, maar heel melancholisch en sfeervol en VI en VII borduren eigenlijk meer op dat laatste voort, alleen voel ik af en toe wat minder sfeer en melancholisch maar het boeit me altijd nog. |
|
Nieuwe EP is al een tijdje uit. Gister shirtje + cd binnengekregen. Klinkt wel lekker opzich, aparte keuze van covers, maar dat ben ik onderhand wel gewend van Shining. |
|
Even neerhalen om te proberen. Ik zie bij genre "depressive rock" staan. Oei. |
|
quote:Dan is "rock" toch zeker alarmerender dan "depressive". Ik ga 'm ook ff checken. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Precies wat ik bedoel ja. Doet vrezen voor Joyless-achtige ellende. |
|
Shining moet helemaal niet vrolijk zijn. Hetzelfde als Guns 'n Roses opeens op tijd zouden zijn voor een optreden. |
|
Haters gonna hate. |
|
Niet alleen haters. Ik heb de nieuwste nog steeds niet gehoord, maar datgene wat we als laatste gekregen hebben van Shining zet aan het denken. Vooral de fans. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Dat beweert toch ook helemaal niemand. |
|
Die nieuwe drummer is trouwens dit Finse beest. |
|
quote:Alle haters wat ooit terzijde schuivend is die EP wel een dieptepunt. Ik ken de origenele versies verder niet, maar het klinkt als HIM. |
|
Die EP is uhhhhh, apart. Geeft te vrezen voor de nieuwe plaat. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik vind die ep als een soort minisongfestival klinken. Geen idee waarom dit nodig was en ik kan heel wat hebben van Shining. Ik vond VII namelijk wel een vrij goed album. |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
jaja Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Vilosophe, maar wat was die andere? Niet te verstaan. |
|
"De Mysteriis Dom Sathanas" en "Filosofem". When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Da mystahries domtoren santaclaus Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Best wel cool dat dit topic 1001 posts heeft. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |