|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
BWUAHAHAHAHAHh!! Vet. Hoe laat tot hoe laat? en hoeveel entee? |
|
prijs met corpsepaint 6.66 euro! tijd moet ik nog bepalen... bovendien moeten de contracten nog de deur uit.. maar de bands zijn zo goed als zeker Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Allicht kom ik een pilske vatten.. een paar... Ik, Wil Schuurman |
|
kom op snaggermans.. ik denk wel meer dan een paar.. ontken het nou niet! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Kut, ik denk dat ik nu wel in een set spike-armbanden zal moeten investeren om met de paint te gaan LOL!! |
|
DNS zijn wel aardige mensen. Tum podem extulit horridulum... |
|
Ontkennen ? er valt niets te ontkennen Vooruit, ik kom me wel gewoon ouderwets lam zuipen... das goed voor de omzet daar ! Ik, Wil Schuurman |
|
Godver, daar moet ik bij zijn Jim. Weer een ferme Arnhem-night ye! |
|
hell yeah ich bin wieder dabei Je moeder. |
|
leuk |
|
ìs dat tegelijk met xmass in tilburg? |
|
nee.. x-mas is de dag ervoor.... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Tering, is weer eens te ver weg |
|
oeh, ok..... ben niet zon BM fan, maar misschien kom ik met snaggermans mee een pilske vatte |
|
"Tering, is weer eens te ver weg "" het is gewoon in arnhem.. redelijk centraal in Nederland.... ik weet neit waar je vandaan komt, maar het kan nooit langer dan 2 en een half uur reizen zijn met openbaar vervoer.. hehehe voor zo'n cultige line-up (Morrigan, Anael en DNS) zou ik wel langer rijden.. MORRIGAN alleen al is de reis al waard! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Daar ben ik bij! Morrigan en DNS potverdikkemes!!!!! |
|
De heks gaat ook ? Mag ik achterop de bezemsteel ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ? wil jij kalppen ofzo? |
|
kallpen ? Ja ik wil kallpen !! Ik, Wil Schuurman |
|
kijk maar uit, anders krijgen we klassenboektaferelen dat deed pijn he? hahaha |
|
Ik zal wel de laatste zijn die beweert dat dat een genot voor de ledematen was Ik, Wil Schuurman |
|
Ik had nooit gedacht dat DNS nog zo bekend was. DNS --> I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
DNS is een vette band.. geen wonder dat een hoop emnsen ze kennen Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ik ben er, met paint denk ik. |
|
Jammer dat Fluisterwoud VUIG optreed alleen...maar voor de rest wel leuk! Hehehe Nee, ik kom natuurlijk, en ik wil Fluisterwoud nu wel weer 's een keer Live zien!!! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Volgende pagina |