![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
BWUAHAHAHAHAHh!! Vet. Hoe laat tot hoe laat? en hoeveel entee? ![]() |
|
prijs met corpsepaint 6.66 euro! tijd moet ik nog bepalen... bovendien moeten de contracten nog de deur uit.. maar de bands zijn zo goed als zeker ![]() Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
Allicht kom ik een pilske vatten.. een paar... ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
kom op snaggermans.. ik denk wel meer dan een paar.. ontken het nou niet! ![]() ![]() ![]() Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
Kut, ik denk dat ik nu wel in een set spike-armbanden zal moeten investeren om met de paint te gaan LOL!! ![]() |
|
DNS zijn wel aardige mensen. Tum podem extulit horridulum... ![]() |
|
Ontkennen ? er valt niets te ontkennen ![]() Vooruit, ik kom me wel gewoon ouderwets lam zuipen... das goed voor de omzet daar ! ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Godver, daar moet ik bij zijn Jim. Weer een ferme Arnhem-night ye! ![]() |
|
hell yeah ich bin wieder dabei ![]() Je moeder. ![]() |
|
leuk ![]() ![]() |
|
ìs dat tegelijk met xmass in tilburg? ![]() |
|
nee.. x-mas is de dag ervoor.... Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
Tering, is weer eens te ver weg ![]() ![]() |
|
oeh, ok..... ben niet zon BM fan, maar misschien kom ik met snaggermans mee een pilske vatte ![]() ![]() |
|
"Tering, is weer eens te ver weg "" het is gewoon in arnhem.. redelijk centraal in Nederland.... ik weet neit waar je vandaan komt, maar het kan nooit langer dan 2 en een half uur reizen zijn met openbaar vervoer.. hehehe voor zo'n cultige line-up (Morrigan, Anael en DNS) zou ik wel langer rijden.. MORRIGAN alleen al is de reis al waard! Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
Daar ben ik bij! Morrigan en DNS potverdikkemes!!!!! ![]() |
|
De heks gaat ook ? Mag ik achterop de bezemsteel ? ![]() ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: ? wil jij kalppen ofzo? ![]() ![]() |
|
kallpen ? Ja ik wil kallpen !! ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
kijk maar uit, anders krijgen we klassenboektaferelen ![]() dat deed pijn he? hahaha ![]() |
|
![]() Ik zal wel de laatste zijn die beweert dat dat een genot voor de ledematen was ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Ik had nooit gedacht dat DNS nog zo bekend was. DNS --> ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
DNS is een vette band.. geen wonder dat een hoop emnsen ze kennen ![]() Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
ik ben er, met paint denk ik. ![]() |
|
Jammer dat Fluisterwoud VUIG ![]() ![]() Hehehe Nee, ik kom natuurlijk, en ik wil Fluisterwoud nu wel weer 's een keer Live zien!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |