|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik bedoelde de film ervoor: Mocking Jay part I ofzo. When your people matter, menstrual health matters |
|
Nooit van gehoord, maar normaliter lust ik mijn Australische films wel. Thanks voor de tip When your people matter, menstrual health matters |
|
Na zo'n honderd jaar filmgeschiedenis is zo'n beetje iedere recente film wel ergens min of meer een slap aftreksel van. |
|
quote: Die film komt uit 2014 dus dat lijkt me sterk. Dat neemt niet weg dat het een flauw afkooksel is, maar dan van Batoru Rowaiaru. Overigens heb ik The Hunger Games ook niet gezien dus in hoeverre het er daadwerkelijk op lijkt weet ik niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Er zijn overeenkomsten. Maar waar het bij Battle Royale alleen maar om het spel zelf gaat, speelt de wereld en het publiek (de gameshow) een grotere rol in The Hunger Games. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Euh, ik had het over de film Turkey Shoot uit 1982 => http://www.imdb.com/title/tt0082338/?ref_=fn_al_tt_2 |
|
quote: Ah. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
10 Cloverfield Lane. Leuke lofi sf (mijn favo genre sinds n paar jaar) met John Goodman. Niet specti, wel leuk. When your people matter, menstrual health matters |
|
Audition! signature |
|
Hmm, niet helemaal wat ik verwacht had. Minder humoristisch, eerder dromerig magisch-realistisch. Poelvoorde vind ik altijd leuk om bezig te zien, hij leeft zichzelf goed uit als klootzak van een god, maar de focus ligt toch vooral op zijn wereldverbeterende dochtertje. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Benieuwd naar de verfilming van GVR. |
|
Met de kindjes naar 'Jungle Book' gaan zien. Best aangenaam. Kaa had wel een sexy stem. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Hostel 2 gezien en goed bevonden. Verrassend, want vervolgfilms, zeker als het over zo'n niet al te hoogstaande gore films gaat, stellen meestal nog veel minder voor dan de eerste. Terwijl ik deze beter dan de 1ste vond, met een beter verhaal(tje) met leuke, verrassende wendingen, en deels ook vanuit het oogpunt van beide partijen. En er komt toch ook wel 1 'leuke' scène in voor, iets met een kannibaal. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Afgelopen zaterdag naar Independence Day: Resurgence geweest Ochja, was wel vermakelijk. Gewoon niet teveel nadenken bij deze film [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 12-07-2016 20:13] |
|
En volgende week de nieuwe Star Trek. Lekker veel Sci-Fi vermaak en spektakel. |
|
Die remake van Ghostbusters (met die vrouwen) scoort een 3,8 op de IMDB site [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 13-07-2016 19:44] |
|
Nog niet gezien...is dat ook een kansloze slechte film? Meestal kan ik die wel waarderen namelijk. |
|
Dat is pure "mijn jeugd is nu verkracht" huilie huilie, die 3,8. Heel sneu. quote: Dat klinkt nog steeds niet als Star Trek. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 14-07-2016 8:29] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Gisteren twee keer teleurgesteld. The Calling - aangekondigd als horrorfilm, maar in de praktijk een trage seriemoordenaar-reist-langs-kleine-Canadese-dorpjes-film waar enige spanning alvast nergens te bespeuren viel Oculus - het verhaal an sich (een vervloekte spiegel doodt zijn eigenaars) kon leuk zijn, maar was het niet. Tig keer hetzelfde trucje binnen één film, slechte regie, zwak acteerwerk,... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Begonnen aan "The Prince of Pennsylvania". Volgens mij een van Keanu Reeve''s eerste. Begon erg leuk. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ken je dat? Dat je voor je filmcollectie staat en niet weet welke film je wil gaan bekijken... [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 23-07-2016 21:49] |
|
Eergisteren naar de nieuwe Star Trek geweest. Weinig origineel (slechterik wil iedereen kapot maken) en uiteraard in de geest van de reboot-films (meer actie, minder diepgang), maar uitstekend vermaakt! Visueel ook de mooiste van allemaal www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ben benieuwd. Ga er woensdag heen. |
|
Kill Command. Matige actie/SF, maar low budget (maar niet lo-fi) dus prima vermaakt When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |