![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als in beter laat dan nooit, gister the visit gezien. de tering, goeie shit. ook nog Shot Caller gezien. goeie crime / nazi film ![]() ![]() TUFKAM ![]() |
|
quote: Naar aanleiding van deze post Coherence gezien, zonder enige informatie over de film op te zoeken. En ik kan het enkel aanbevelen om dat ook te doen. Dank voor de tip! ![]() |
|
Equilibrium nog es bekeken. met Christian <3 Bale uitwerking kon veeeeel beter verhaal like ik nog steeds erg hard ![]() signature ![]() |
|
quote: +1 Knappe dialogen en een te krap budget. Zoiets. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
"The dark tower" was aardig maar niet meer dan dat. Heb hogere verwachtingen van de nieuwe "it". [Dit bericht is gewijzigd door Attila_the_hun op 01-09-2017 14:37] “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson ![]() |
|
![]() ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
fast and the furious 8. weer prima vermaak. twee sixpacks erbij en je hebt een prima middag. TUFKAM ![]() |
|
veels te lang trainen voor twee sixpacks. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() raar verhaal, moeilijk te volgen soms Manga en zo signature ![]() |
|
Ik had me schrap gezet voor deze, omdat ik hier en daar al had opgevangen dat het maar een middelmatige prent zou zijn. Nou, aangename verrassing, en niets middelmatig. Echt origineel kun je het spookhuis/monster-genre niet noemen, maar binnen dat kader krijg je wel een zeer mooie, degelijke prent voorgezet. Het heeft zeker dezelfde kwaliteit als een 'Stand by me', aangevuld met erg geslaagde horrorelementen. De 'jump scares' werken erg efficiënt, en Bill Skarsgard zet een erg geslaagd monster neer. Voeg daarbij nog wat jaren '80 nostalgie (de link met 'Stranger Things', ook mede een acteur die hier ook in mee doet, is snel gelegd) en enkele snufjes geslaagde 'Goonies'-humor, en je krijgt een warm aanrader, evengoed voor devote King-fans. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
ook gezien, nja, typische film die een aanloop is voor deel II , III, IV, ... signature ![]() |
|
Normaal gezien alleen een tweede deel, als ze volwassen zijn. Net als in het boek, dat trouwens redelijk trouw gevolgd werd. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Hier ben ik heel benieuwd naar, ik heb het boek en de film uit 1990 echt heel hoog zitten. 28 september gaan wij hem bekijken. ![]() |
|
Ik lees vooral dat de clown te vaak te lang in beeld is, niet slim. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Werkt wel in de film hoor. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
zijn vocals zijn echt geslaagd moet ik toegeven signature ![]() |
|
Met mijn kinderen naar de emoji-film (moeten) gaan zien. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Volgens mij is dat zelfs in het Vlaams niet eens een normale zin. ![]() Laatst eindelijk Mad Max: Fury Road gezien. WTF. Wat een volledig over de top spektakel, zeg. Enorm van genoten. De eerste tien minuten hebben mijn huisgenoot en ik elkaar vol ongeloof zitten aankijken, om het daarna maar gewoon over je heen te laten komen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 12-09-2017 10:53] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: ![]() i love her! signature ![]() |
|
Valerian was erg goed. Al leken de hoofdpersonen totaal niet op de strip. ![]() |
|
Daarom ben ik zo huiverig om te gaan kijken. Ik weet dat ik ga vergelijken. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Dark tower ga ik niet heen. Ik kijk hem wel een keer op on demand, en dan ga ik me dan wel helemaal kapot zitten irriteren aan die film. Eigenlijk moet ik hem gewoon niet kijken, want zal wel erg tegenvallen, maar toch, het is net een erg ongeluk, je moet kijken, hehe ![]() |
|
Dat heb ik eigenlijk precies zo, maar de drang om die toch in de bios te zien is net te groot. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Lol. Dark Tower ga ik zeker niet kijken. Als ik van te voren weet dat het niks is, dan ga ik echt niet kijken. Heb bijvoorbeeld nooit de nieuwe Shining gezien. En terecht. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 12-09-2017 12:17] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |