![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het is en blijft toch maar 1 donkere toren film? Van anderhalf uur oid? Dat slaat toch nergens op? Ik heb de serie boeken hier in de kast staan en sommige heb ik zelfs meerdere keren gelezen. Ik kan me werkelijk niets bij die film voorstellen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Hm, dat biedt toch nog perspectief. quote: Tussen alle waanzin en explosies door heb ik écht niet op die gast zijn oogjes gelet. ![]() quote: Ik wel, omdat Roland dit keer de hoorn van Eld heeft en het een nieuwe cyclus is binnen het grotere narratief. Dus geen één-op-één verfilming van het bestaande verhaal. Dat prikkelt bij mij toch genoeg om te gaan kijken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Nee, juist het gegeven dat het verder gaat waar de donkere toren boekenreeks eindigde is voor mij juist de dealbreker. Hier ook de boeken in de kast staan, en de strips ook, en ik kan me niet voorstellen dat ik die tof ga vinden. Zijn zowiezo maar een paar Stephen King verfilmingen die wel ok zijn. Stand by me, It, Salem's Lot, en volgens mij zijn we er dan al. ![]() |
|
quote:Ja deze was de mad maxfilm voor het transformerspubliek. ![]() quote:Er komen nog meer films en ook een serie, las ik ergens. ![]() |
|
My bad, ik dacht dat het een verfilming van de boeken was. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Die trek ik dus echt niet. Hiermee vergeleken is Mad Max Beyond Thunderdome een meesterwerk en dat wil wat zeggen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: De It uit 1990 is verschrikkelijk. Ik snap nog steeds niet dat daar zoveel mensen zo positief over zijn. The Shining, Carrie, Stand By Me, Misery, The Shawshank Redemption, The Green Mile, Dolores Claiborne, Apt Pupil zijn alle zee goede verfilmingen [Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 12-09-2017 13:06] ![]() |
|
Vond er ook niet zo veel aan When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Laatste Mad Max dus When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Helemaal mee eens. Wat een draak van een film is die recentste Mad Max film. ![]() |
|
quote: Ik vergeet idd Apt Pupil, Green Mile, en Carrie. Shawshank redemption vond ik weinig aan, maar ben ik de enige in. Die It uit 1990 is vooral de eerste helft heel erg gaaf van. Ondanks dat er 3/4 uit het boek niet beschreven wordt, geeft het wel heel goed de feel van het boek aan, laatste zomer als kind, dingen waar alleen kinderen in geloven, vriendschap, opgroeien, blablabla. De 2e helft van It vind ik ook niet zo denderend, met als dieptepunt die spin.. Die sfeer komt bv ook terug in Stand by me, en in heel veel van SK zijn verhalen. Is maar in twee films dat ik dat goed weer gegeven vind. ![]() |
|
quote: Ik vind juist de sfeer totaal niet overkomen. Die dus wel geweldig in Stand By Me overkomt. Ben zelf van 68 dus... ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 12-09-2017 13:48] ![]() |
|
In het boek was dat beter omschreven, maar had ook te maken met dat de geschiedenis van het monster uitgelegd werd, en "het huis" van die spin werd in het boek ook veel beter verteld, hope het eruitziet enzo, niet dat riool. Heb ergens gelezen dat het budget opwas toendertijd, dus vandaar deze oplossing, en dat de makers er ook niet super blij mee waren, maar ja, geen keus. Maar die scene waarin It naar aarde komt zal in de nieuwe ook wel niet zitten, was een van de twee scenes in het boek die niet verfilmd kunnen/mochten? worden. De andere is die met Bev als ze de eerste keer it verslagen hebben ![]() Benieuwd hoe de relatie van Henry Bowers met een van die jongens weergegeven wordt. ![]() |
|
quote: Dat is voor de XXX-rated extended Blu Ray/DVD versie. ![]() ![]() |
|
quote: Dat is bij mij dus precies andersom. De boekenreeks kennen we al, en we weten allemaal hoe dat eindigde. Juist dat kan zo'n verfilming weer interessant maken. quote: Inhoudelijk gezien is het zeker ook geen meesterwerk. Qua design en cinematografie vind ik dat echter wel. quote: Jeugdsentiment. Niets meer en niets minder. quote: Dit rijtje scheelt mij typwerk, thanks. Zelfde rits had ik op willen noemen. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Laatst Snowpiercer, was wel grappig excentriek. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Moet je Okja eens proberen, van de hand van de zelfde dame. Moet m ook nog zien zelf. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Snowpiercer moet ik ook nog zien ja. Misschien iets voor komend weekend. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() niet kut voor liefhebbers van Source Code, Butterfly Effect, etc ... [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-09-2017 17:26] signature ![]() |
|
Coherence aan de hand van de posts hier! Verrassend tof. Maat die meekeek vond 'm minder. Interessant om te zien hoe smaken kunnen verschillen: hij raadde me 't laatst The Box aan, wat ik dan weer een enorm incoherent wanproduct vond (eergisteren gekeken op Netflix). "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Mother schijnt dramatisch slecht te zijn :s signature ![]() |
|
ik hoor juist het tegenovergestelde Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Geen spoilers in deze review, pas na de score gaat ie dat doen, dus kijk niet verder na het cijfer wat ie geeft. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Probeer ook * Timecrimes * Primer * Timelapse * Predestination * The One I Love * Mr Nobody * The Curious Case of Benjamin Button * Extraction * Looper Ook allemaal koel When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |