![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Halverwege Rogue One gekomen erg leuk. Have film. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Waarom halverwege? ![]() |
|
Vroeg naar bed! Straks 'Sofies verden' kijken (want Noors leren) of Trois Couleurs (want die wil ik al heel lang zien) of een studio Ghibli film kijken? Mmz. ![]() |
|
De helaasheid der dingen weer eens gekeken ![]() ![]() |
|
The Dark Tower (2017) Tjah ik was totaal niet bekend met het boek, dus uiteindelijk toch wel een vermakelijke fimmel. Ik las ergens dat dit eigenlijk een trilogie had moeten zijn? Valerian and the City of a Thousand Planets (2017) CGI 'Splosionfest. Wel voor het eerst dat ik me afvroeg "is dat nou CGI of niet?", en dat is opzich wel een goed ding. Die grijze aliens, ik twijfelde echt even. Verder zijn de hoofdrolspelers enorm irritant maar bij die chick is dat niet erg want die is nog redelijk lekkah. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
quote: ECHT HE. Wel een leuke film verder. ![]() |
|
Nog es Ghost in a Shell gekeken (de mangaversie) steeds leuker signature ![]() |
|
quote:Ga ik ook vast wel kijkem When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Had jij Under the Skin al gezien? ![]() |
|
prima film signature ![]() |
|
meer dan dat, IMHO ![]() |
|
Serieus? Waarom ooit? Ik vond hem enorm saai. ![]() |
|
Kan ik me voorstellen! Langzaaaaaaame film, visuele verhaalvertelling, nauwelijks dialoog, herhalende soundtrack, focus op 1 karakter.. ik begrijp dat sommige mensen dit helemaal niet willen in een film en het saai vinden. Wat ik erg goed vind is het concept, de thematieken, de karakterontwikkeling, de soundtrack (leitmotiv), de cinematografie en de verborgen camera delen. Verder vind ik het enorm knap dat de basis een boek is waar niet zo heel veel details uit gebruikt zijn, maar meer het concept en dat met thematiek aangevuld tot iets veel krachtiger. Regisseur heeft trouwens me al eerder betoverd met Birth [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-11-2017 13:37] ![]() |
|
De scène op het strand met de baby (of peuter) vond ik enorm triestig. Zeker erg goede film, en werkt misschien beter zonder al die scènes uit het boek. Dit laat meer aan de fantasie van de kijker over. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Gisteren voor de eerste (en zeker laatste) keer het vehikel Congo gezien, omdat ik wist dat Bruce Campbell daar een klein rolletje in heeft. Ik heb heel die verschrikkelijk infantiele film moeten uitzitten, om hem uiteindelijk enkel als lijk te zien. Dat scenario is bedacht door een 5-jarige kleuter. In de categorie zo slecht dat je plaatsvervangende schaamte krijgt bij zowat elke scène. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Gisteren eindelijk eens The Devil's Advocate gezien. Damn, wat een zalige film. Schande dat ik deze film zolang links heb laten liggen. Glansrollen van Keanu Reeves en Al Pacino! Nog fans van deze film hier? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 29-11-2017 21:37] ![]() |
|
klassiekertje. ik wacht nog steeds op het Vanity verhaal vervolg signature ![]() |
|
Klassieker idd. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
ja, leuk rolletje van pachino hoor. maar zij steelt de show. ![]() ![]() TUFKAM ![]() |
|
Een jaar geleden ongeveer voor het eerst gezien ook. Ik was onder de indruk. Goeie film, ook zonder nostalgiaglasses dus. (De reden dat ik dat noem, is dat best veel vermeende klassiekers in het genre de tand des tijds imho niet hebben doorstaan.) "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Rogue One opnieuw/af- gekeken. + effecten + gave "cameo's" + voelde goed Star Wars aan, leuk muzikal flirten met originele score soms - wel erg Hollywood (had ik kunnen verwachten), weinig karakteruitdieping, veel onlogische dingen etc - wel n beetje dun verhaal en erg gekopieerd van eerdere verhaallijnen When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Dunkirk. Mooie plaatjes van een verschrikkelijke gebeurtenis. Mother. Ik kan weinig met dit soort films. Wel aan 1 ruk afgekeken. Jlaw kan ook boeiend zijn als ze niet de dedicated hottie is. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
quote: Ik snap het "erg hollywood"eigenlijk niet. Dan was het voor de hoofdrolspelers toch wel anders afgelopen. Verder waren dikke plussen voor mij: Dart vader op zijn best en de beste space battle op film ooit. minpunt was de te korte tijdsduur. Vooral in het begin had er wel wat meer tijd genomen mogen om de karakters wat uit te diepen. “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson ![]() |
|
Nou ja als je dit geen Hollywood film vindt weet ik ut ook nie hoor... de stomme grappen, de vlakke karakters, de onlogische gebeurtenissen, de voorspelbare gebeurtenissen etc. Totaal geen diepgang. Geeft allemaal niet want ik vond t een te gekke film, maar wel n te gekke Hollywood film. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |