IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : I'll Be Back [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 28-03-2017 12:05 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Wel een beetje de zaken die ik had verwacht inderdaad. M'n buren zullen 'm wel vet vinden haha.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 29-03-2017 0:44 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

It Follows.

Al lovende dingen over gelezen en naar mijn mening zeker terecht. Een van de beste horror achtige films van de afgelopen jaren.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-03-2017 7:41 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Assassin's Creed lijkt me verschrikkelijk ja. Kan niet wachten tot 'ie op Netflix staat.

quote:
Op 28 maart 2017 9:21 schreef Dirge for november het volgende:
Gisteren met m'n buren naar Power Rangers geweest.


Die lijkt me ook verschrikkelijk, maar hoef ik niet te zien. Daar was ik destijds toen het op tv kwam al te oud voor.

quote:
Zou me niet verbazen als ze ook weglopen met de gemiddelde Transformer flick.


Wat is er mis met Transformers?

Heel veel, ik weet het. De eerste was nog wel aardig, maar daarna is het hard bergafwaarts gegaan. Maar ik heb ze allemaal gezien en ik vermaak me er enorm mee. Grote robots die veranderen in auto's en robots die veranderen in vliegtuigen aan puin slaan, met een flinterdun verhaaltje erbij om alles nog enigszins zinnig te doen lijken. Net als vroeger op Sky Channel. Verstand op nul en gaan.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-03-2017 10:02 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Kijk toch gewoon Power Rangers maar. Ligt redelijk in lijn met huidige superhero movies en Transformers. Erg vermakelijk evengoed. Ik was er ook destijds al te oud voor. Maar prima netflixwaardig ook, dus komt goed.



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-03-2017 10:07 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 29 maart 2017 10:02 schreef Dirge for november het volgende:
Kijk toch gewoon Power Rangers maar. Ligt redelijk in lijn met huidige superhero movies en Transformers. Erg vermakelijk evengoed. Ik was er ook destijds al te oud voor. Maar prima netflixwaardig ook, dus komt goed.


Maar ik vind het gros van de huidige superhero movies niet te pruimen, en ik heb met Power Rangers helemaal niets, behalve dat een klasgenoot van mij een neef in Amerika had waarvan hij zei dat 'ie de witte Power Ranger was maar dat niet kon bewijzen omdat hij de door zijn neef gestuurde e-mails had uitgeprint en die kwijtgeraakt was. Of zoiets. Denk niet dat die film aan mij besteed is.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 29-03-2017 10:38 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Is dat nog altijd met van die knullige plastieken poppen?


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-03-2017 11:20 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Power Rangers of Transformers? Of Thunderbirds?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-03-2017 11:34 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Power Rangers iig niet, maar de pakken spraken me niet echt aan.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-03-2017 21:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 28 maart 2017 9:21 schreef Dirge for november het volgende:
Gisteren met m'n buren naar Power Rangers geweest.


deed deze mee?

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/3107510/2017/03/17/Power-Ranger-de-cel-in-voor-doodslag.dhtml

:D


signature


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-03-2017 10:53 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Ik denk dat je vraag het antwoord op de vraag bevat



Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 03-04-2017 11:21 by Deceptikoen Profiel van Deceptikoen

Gisteren Fantastic Beasts and where to find them gekeken.

Ik vond er echt geen zak aan, ik snap dat het geen Harry Potter enzo is, maar verhaal, acteurs en effecten vond ik helaas nergens boeiend. Johnny Depp als Grindlewald, dan weet je iig zeker dat er nog minimaal 3 vervolgdelen komen...

Dit weekend ook nog Dr strange gezien, erg vermakelijk, maar werd wel bijna misselijk van dat draaien van de horizon in die film. Als je de andere films van MArvel ok vond kun je deze ook gewoon kijken.

Vanavond maar eens kijken naar Arrival of Appollo 18


Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 03-04-2017 11:49 by Attila_the_hun Profiel van Attila_the_hun

quote:
Op 3 april 2017 11:21 schreef Deceptikoen het volgende:
Gisteren Fantastic Beasts and where to find them gekeken.

Ik vond er echt geen zak aan, ik snap dat het geen Harry Potter enzo is, maar verhaal, acteurs en effecten vond ik helaas nergens boeiend. Johnny Depp als Grindlewald, dan weet je iig zeker dat er nog minimaal 3 vervolgdelen komen...

Dit weekend ook nog Dr strange gezien, erg vermakelijk, maar werd wel bijna misselijk van dat draaien van de horizon in die film. Als je de andere films van MArvel ok vond kun je deze ook gewoon kijken.

Vanavond maar eens kijken naar Arrival of Appollo 18


Arrival zeker gaan kijken. Echt een hele goede film (geen superspektakel van ontploffende steden etc. dank zij "evil" aliens maar een rustige, mooie film!

Zelf Hacksaw ridge gezien. Als dit echt zo is gebeurd was Desmond Doss wel een zeer bijzonder, en erg dapper persoon!




[Dit bericht is gewijzigd door Attila_the_hun op 03-04-2017 11:51]


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-04-2017 19:14 by MetalJan Profiel van MetalJan

Swiss Army Man

Best een vage film. Een gast die op een onbewoond eiland zit sluit vriendschap met een lijk en samen ondernemen ze de zoektocht terug naar de bewoonde wereld. Werkelijkheid en fantasie lopen lekker door elkaar heen, waar je soms afvraagt waar je in hemelsnaam naar zit te kijken. Wel mooie rollen van Paul Dano en Daniel Radcliffe.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 03-04-2017 20:38 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Hele toffe film eigenlijk! Ik heb lang getwijfeld wat ik ervan moest vinden. Het is een vreemde blend tussen filmhuis esthetiek en fart humour. Een beetje hetzelfde onderhuidse en ongrijpbare van The Lobster.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-04-2017 9:06 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Waar ik mij verwacht had aan een spetterend, escapastisch, betoverend avonturenspektakel, kwam ik redelijk gedesillusioneerd de zaal uit. De stijve harken-speelstijl van de protagonist(en), in uniso met de gehele Britse stiff upper lip-mentaliteit, past mooi in dit weinig spectaculaire, brave verhaal, dat dan nog eens erg lang duurt. Spijtig, spijtig.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Silence
Usericon van Silence
Posted 07-04-2017 19:22 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 23 januari 2017 23:02 schreef iPim het volgende:
La La Land.

Geweldig.

Ik kreeg jeuk van die film.


Captain Fantastic gekeken, feel good, maar ook sip. Mooi.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-04-2017 7:34 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Je zou het niet verwachten, als je deze film begint te zien, maar ergens halverwege krijg je de betere body horror (old-skool David Cronenberg) genadeloos op je netvlies geserveerd, met gelukkig enkele snuifjes (donkere, sarcastische) humor. De gehele opbouw, de thematiek, de apotheose, alles klopt aan deze film, die ik dus sterk kan aanraden aan een ieder die fan is van lekker geflipte griezel (even heerlijk bizar als The Kill List).



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 10-04-2017 9:43 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Oeh, dan gaat ie op de (kill) list!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-04-2017 22:03 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 april 2017 7:34 schreef PandroidJack het volgende:
Je zou het niet verwachten, als je deze film begint te zien, maar ergens halverwege krijg je de betere body horror (old-skool David Cronenberg) genadeloos op je netvlies geserveerd, met gelukkig enkele snuifjes (donkere, sarcastische) humor. De gehele opbouw, de thematiek, de apotheose, alles klopt aan deze film, die ik dus sterk kan aanraden aan een ieder die fan is van lekker geflipte griezel (even heerlijk bizar als The Kill List).




Klinkt goed! Op het lijstje dan maar.

Ik heb laatst Beauty and the Beast gekeken, zonder al die liedjes is het best te doen.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 11-04-2017 10:12 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Liedjes. Ik trek liedjes echt te slecht in films. Bah.



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-04-2017 11:11 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Afgelopen weekend The Hateful Eight nog eens op Blu-ray bekeken. Ben toen naar die 70mm roadshow edition geweest in het Eye in Amsterdam, en zo onder de indruk als ik toen was, was ik nu weer. Machtige film, en misschien de tweede keer zelfs nog een beetje beter.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-04-2017 19:28 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 10 april 2017 7:34 schreef PandroidJack het volgende:
Je zou het niet verwachten, als je deze film begint te zien, maar ergens halverwege krijg je de betere body horror (old-skool David Cronenberg) genadeloos op je netvlies geserveerd, met gelukkig enkele snuifjes (donkere, sarcastische) humor. De gehele opbouw, de thematiek, de apotheose, alles klopt aan deze film, die ik dus sterk kan aanraden aan een ieder die fan is van lekker geflipte griezel (even heerlijk bizar als The Kill List).




Hier kijk ik naar uit!

Gisteren Get Out gezien. Ook ERG goed.

Vanmiddag March Of The Penguins 2, drol van een docu.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-04-2017 21:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

is dat die Belgisch/Franse film? Dies goed ja

straks Split kijken in de bioscoop


signature


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-04-2017 21:32 by nark Profiel van nark

Rogue one op Bleuray



[Dit bericht is gewijzigd door nark op 22-04-2017 21:33]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 23-04-2017 0:03 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl



Vet! M.Night Shamalayadingdong heeft een hoop bagger gemaakt, maar dit is wel weer een toppertje. Goeie sfeer, geloofwaardig, prima acteerprestaties, spannend. Aanrader!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen