![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Taxi Driver. Die moet ik ook nog steeds zien, ja. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
@Ralph, geen idee of je dat hebt, maar hij staat op netflix nu. Vandaar dat ik 'm gewoon maar heb aangezet. Ja, echt jammer dat einde. Neemt niet weg dat de (taxi huhuhu)rit er naartoe absoluut de moeite waard was. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Moet die film ook nog eens zien. Toch een paar jaren geleden. Ik heb gisteren Beyond The Black Rainbow gezien. Moet een van de meest bevreemdende films zien die ik ooit zag. Ook heerlijk om hem te kijken zonder te weten over wat die gaat, welk soort film het is enzo. ![]() |
|
Die is zeer tof ja. Check ook: A Field in England en Holy Mountain, als je dat nog niet gedaan hebt. Ook Valhalla Rising heeft raakvlakken in de sfeer wat mij betreft. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote: Alle 3 de films die je noemt zijn me totaal onbekend. Ik heb bij deze weer wat films om de komende weken te kijken. ![]() ![]() |
|
Saw Franchise aan het herkijken Ik weet ook niet waarom. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
zo slecht? signature ![]() |
|
De eerste Saw zie ik nog steeds als een van de beste horrorfilms die ik ooit gezien heb. Best wel wat fouten links en rechts, maar zelden een film met zo'n naar gevoel zitten bekijken. De vervolgen varieerden van best aardig tot volkomen ruk, maar die eerste is wat mij betreft ongeëvenaard. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
The Autopsy of Jane Doe net gezien, wat mij betreft op de valreep de horrorfilm van het jaar. Niet de trailer kijken, geen reviews lezen, gewoon kijken met het geluid goed hard. Vast wat losse eindjes links of rechts, maar ik heb me verdomde goed vermaakt. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
[edit] [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 24-12-2016 2:19] ![]() |
|
Das toch [REC 5]: the Edit? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Onlangs The Assassin gezien. Die kan recht in het vage film topic. Meer leuke beelden dan verhaal. Ik dacht dat het een knokfilm zou zijn. ![]() En The Hatefull Eight. Super. ![]() |
|
National lampoon's christmas vacation. Voor de tigste keer. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
oh oh oh Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
de film? ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Huh watte? Oh nee, was een reactie op je voor de zoveelste keer National Lampoon dinges. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Blijft een geniale film en ik hou zo van Griswald's onhandigheden. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Een stukje National lampoon's christmas vacation, omdat hij weer op was. En nu Dumb and dumber. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Gisteren Swiss Family Robinson (1960) gekeken. Soort van jeugdsentiment. Heerlijke film vol avontuur ![]() ![]() |
|
Rogue 1 gisteren in de cinema gaan zien, net op de dag dat de prinses er het bijltje bij neergooit. Lange film, niet altijd even opwindend als Star Wars VII, maar dankzij die neonazi's van Darth Vader had het ook wel iets nostalgisch. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Ik ben ook gisteren gaan kijken. Erg van genoten. Had wel de indruk dat de focus meer dan bij andere films op hat verhaal lag, en minder op de personages. Begrijpelijk natuurlijk, maar voor mij misschien wel het enige minpunt aan de film dat de personages minder diep uitgewerkt zijn. ![]() |
|
quote: Too al gezien? signature ![]() |
|
quote:Staat hoog op mijn to view lijstje ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Bij mij niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |