![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gaaf. Echt sterk gespeeld ja. Ik ga het boek zeker eens lezen. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote: Ah, The Void ook gezien 't laatst. Met liefde gemaakt, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Vermakelijk voor de body horror, maar verder prima te vergeten. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Vette aanrader! ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Je bent zelf een vette aanrader. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Fixed hihi When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Da's nie lief ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Doe maar niet. Slappe film. ![]() |
|
Een storm in een glas water als het ware... boem klets The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: WTF, de hoofdrolspeelster deed gewoon mee in Blade Runner 2049.Carla Juri. overigen: Blade Runner 2049 ![]() ![]() ![]() ![]() bijna drie uur meegaan in de slowburner met enkele ferme oprispingen van alle aard. Heel mooie vraagstelling, treffend, konstschoppend. Mooi signature ![]() |
|
Deze met gewonnen tickets op het Gents filmfestival. Trage, subtiel opbouwende, maar uiteindelijk erg verontrustende prent, een erg duistere versie van een superkrachtenverhaal. Zonder per se te willen spoilen, maar de scène met een baby en een dikke laag ijs ![]() ![]() ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Visueel en auditief een waar pareltje (blij dat ik hem op groot scherm gezien heb), maar het verhaal is een mager doorslagje van de eerste Blade Runner, en dus ook veel minder episch. Er loopt natuurlijk ook geen Rutger Hauer in rond, om memorabele citaten af te leveren. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
En toch moet ik m zien die Blade Runner. Paar dagen geleden The Dark Tower gezien. Minder slecht dan verwacht. Zoals altijd danwel vaker met verfilmingen flink aafwijkende verhaallijnen. Een oké film verder, niet echt n topper vind ik When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
The Broken Circle Breakdown Damn, daar word je ook niet vrolijk van. Wel erg mooi en sterk acteerwerk van Johan Heldenbergh en Veerle Baetens. ![]() |
|
Gaat over fans die de mosh cirkel willen ontvluchten tijdens een breakdown van een bekende metalcore band? ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Was het maar waar, dan was het misschien minder pathetisch geweest. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Poeh, net even op IMDB gesnuffeld, ben gelijk depressief. Dank! ![]() ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
aandoenlijke film als je een vrouw bent signature ![]() |
|
Zojuist Snowpiercer gezien. Ik heb zelden zo'n mixed bag bekeken. De film verzuipt in logic holes en dan heb ik het niet (eens) over de premisse. De setting, de cast en de regie waren dan wel weer prima. De hele film dacht ik echter: was dit maar een game geweest. Ik kan het moeilijk verwoorden omdat ik me gigantisch heb gestoord aan de problemen, maar tegelijk ook genoten heb van de frisse insteek. Om duidelijker te zijn over de problemen, ik doel op dingen als (SPOILER ALERT): Een hele schoolklas die plotsklaps verdwijnt omdat de plot er klaar mee is. Een man die over een afstand van ongeveer een kilometer iemand anders bijna raakt met een automatisch geweer en vervolgens in ongeveer een minuut op locatie is om de boel af te ronden. Een machinist die klaagt over het lawaai van zijn woonruimte terwijl het er stiller is dan in mijn eigen slaapkamer. Een hele meute opgefokte crackheads die rustig wachten totdat twee mensen klaar zijn met knokken zodat de plot verder kan. Etc. etc. etc. Is de attention span van de gemiddelde filmliefhebber echt zo naar de klote dat niemand dit opmerkt? Elk fictioneel universum heeft toch z'n basislogica om intact te houden? Dit soort zaken vind ik prima in een game (overigens dacht ik meermaals aan Bioshock, minus de filosofische insteek), maar in een film.... bah. Erg benieuwd wat jullie ervan vonden. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Same here. Maar als geheel toch tof. Sfeer en beelden maken veel goed. Wil haar laatste graag zien. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
gisteren Fury bekeken niet mijn genre film, karakters waren wel vrij ok, zelfs Braadkip. WO II in het klein signature ![]() |
|
Gisteren A Dark Song gekeken. Prima filmpje. Lekker traag, goed geacteerd en sfeervol. ![]() bub ![]() |
|
Zo van de still uitgaande lijkt t me een warme familiefilm over oplbloeiende liefde? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |