IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Communisme Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-12-2006 22:48 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Een rechtse totalist, is dat iemand die alles optelt en dan vanuit de bottom line redeneert?

Dan ben ik ook een totalist


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-12-2006 22:49 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Echt kerel, verander je profiel, 'diepzinnige discussies' horen er niet in thuis.

Nergens in zijn boek stond dat kinderen vanaf 16 jaar het huis uitgeplaatst moesten worden. Wel stond er iets in over de dienstplicht, wat ook een sociale dienstplicht kon zijn, maar daar is niet fascistisch aan. De rest van je verhaal is, zoals gewoonlijk, ook poep.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-12-2006 22:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 22:49 schreef Misanthrope het volgende:
Echt kerel, verander je profiel, 'diepzinnige discussies' horen er niet in thuis.

Nergens in zijn boek stond dat kinderen vanaf 16 jaar het huis uitgeplaatst moesten worden. Wel stond er iets in over de dienstplicht, wat ook een sociale dienstplicht kon zijn, maar daar is niet fascistisch aan. De rest van je verhaal is, zoals gewoonlijk, ook poep.
Nee man. lygophile is een intellectueel in hart en nieren.



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-12-2006 22:53 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 22:50 schreef kwelgeest het volgende:
Nee man. lygophile is een intellectueel in hart en nieren.


True that, true that.

Rechts moet dood!!!2!~


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 06-12-2006 23:21 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

lol

mock me all you want
je kan er niet onderuit dat fortuyn onwijs twijfelachtige dingen in ze boek had staan. exact zou ik t zeker niet meer weten, maar dr was zeker iets over gedwongen uithuisplaatsing, en fortuyn was vreselijk, komop dat weet iedereen (behalve lpf stemmende sukkels uiteraard). ik vond em wel een grapppige opschudding verzorgen binnen de politiek en had het graag verder uitgespeeld gezien...ach ja
hij zou toch op ze smoel zijn gegaan. zeker met zon achterban

jah en instigeren en zo nog wat hobbies zouden erbij moeten op me profiel, maar is geen ruimte meer voor.

hoe dan ook, jullie happen wel leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door lygophile op 06-12-2006 23:22]


R.
Usericon van R.
Posted 06-12-2006 23:24 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Mag ik vragen wat jouw IQ is?


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 06-12-2006 23:26 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

why?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-12-2006 23:28 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 23:26 schreef lygophile het volgende:
why?

Hij wil testen of je bekend bent met het decimale stelsel.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


R.
Usericon van R.
Posted 06-12-2006 23:28 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Omdat je in mijn opinie nogal dom overkomt en ik niet geloof dat jij een filosoof noch intellectueel in je ziel hebt zitten.


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 06-12-2006 23:29 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

neej tot 10 tellen vind ik een beetje ver.

R.en M... horen jullie bij elkaar?


R.
Usericon van R.
Posted 06-12-2006 23:30 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 23:29 schreef lygophile het volgende:
neej tot 10 tellen vind ik een beetje ver.

R.en M... horen jullie bij elkaar?


Okey, niet mee in discussie gaan dus .


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 06-12-2006 23:32 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

filosofie aspireer ik eigenlijk te gaan studeren.

maargoed, als kind is me iq meermaals getest, altijd tusesn de 125 en de 130. paar jaar terug haalde ik 132 bij de nationale iq test. nou haalt me domme stiefzusje ook 123 en een aardig intelligente vriend (hoewel ultime dropout) niet hoger dan 110. iq zegt ruk naar mijn mening.

hoezo eigenlijk, dat je dat denkt?

[Dit bericht is gewijzigd door lygophile op 06-12-2006 23:33]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-12-2006 0:38 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 23:32 schreef lygophile het volgende:
filosofie aspireer ik eigenlijk te gaan studeren.

maargoed, als kind is me iq meermaals getest, altijd tusesn de 125 en de 130. paar jaar terug haalde ik 132 bij de nationale iq test. nou haalt me domme stiefzusje ook 123 en een aardig intelligente vriend (hoewel ultime dropout) niet hoger dan 110. iq zegt ruk naar mijn mening.

hoezo eigenlijk, dat je dat denkt?


Nationale IQ test zegt helemaal niks, daar haal ik ook zo 140. Echt hoogbegaafd ben ik zeker niet.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-12-2006 9:50 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 23:32 schreef lygophile het volgende:
filosofie aspireer ik eigenlijk te gaan studeren.

maargoed, als kind is me iq meermaals getest, altijd tusesn de 125 en de 130. paar jaar terug haalde ik 132 bij de nationale iq test. nou haalt me domme stiefzusje ook 123 en een aardig intelligente vriend (hoewel ultime dropout) niet hoger dan 110. iq zegt ruk naar mijn mening.

hoezo eigenlijk, dat je dat denkt?
Ben je geen komma vergeten?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 07-12-2006 16:09 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 6 december 2006 23:32 schreef lygophile het volgende:
filosofie aspireer ik eigenlijk te gaan studeren.

maargoed, als kind is me iq meermaals getest, altijd tusesn de 125 en de 130. paar jaar terug haalde ik 132 bij de nationale iq test. nou haalt me domme stiefzusje ook 123 en een aardig intelligente vriend (hoewel ultime dropout) niet hoger dan 110. iq zegt ruk naar mijn mening.

hoezo eigenlijk, dat je dat denkt?


hmmm... als u erover denkt filosofie te gaan studeren neem ik aan dat uw specifieke interesse niet de taalfilosofie is?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 08-12-2006 7:28 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

komma?

neej, taal is nou niet bepaald mijn interesse bij uitstek. iig niet de nederlandse


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-12-2006 7:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

idd gezeik over taal


Je moeder.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 08-12-2006 7:34 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

ja man wat maakt dat nou allemaal uit dat moet iemand anders maar beter opletten dan ik


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-12-2006 7:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

je kan overdrijven hehe


Je moeder.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-12-2006 10:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 7:28 schreef lygophile het volgende:
komma?

neej, taal is nou niet bepaald mijn interesse bij uitstek. iig niet de nederlandse
Dat is nog geen rede om er niet mee overweg te kunnen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-12-2006 10:35 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 10:31 schreef kwelgeest het volgende:
Dat is nog geen rede om er niet mee overweg te kunnen.


Pot, ketel, zwart, neger.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-12-2006 10:58 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 10:35 schreef Argus het volgende:
Pot, ketel, zwart, neger.
Racist!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-12-2006 11:26 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Lol, filosoof? Ik heb nu een cursus filosofie (omdat dat bij de VU hoort bij een opleiding geschiedenis) en taal is juist erg belangrijk heb ik tot nu toe gemerkt.
Misschien je keuze overwegen? Of Nederlands leren natuurlijk!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-12-2006 20:25 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

of gewoon niet moeilijk over doen. hier is het geen VU


Je moeder.


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 09-12-2006 0:27 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

de neerlandsche taal beheers ik naar behoren. maar niet altijd is het, dat ik er echt zin in heb er zoveel moeite voor te nemen het er exact zo uit te krijgen, zoals technisch het meest correct benaderd wat ik beoog over te brengen.

ach, technicallity is overrated.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen