IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Communisme Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 09-12-2006 10:28 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Het is gewoon makkelijk omdat mensen je sneller serieus zullen nemen als je interpunctie en hoofdletters goed gebruikt (en voordat iedereen gaat zeiken, ik doe 't ook niet altijd, ik probeer 't wel).

Daarnaast leest 't wat makkelijker.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 09-12-2006 10:29 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 20:25 schreef karnivoor het volgende:
of gewoon niet moeilijk over doen. hier is het geen VU


Voel je je aangesproken op het punt van gebrekkige taalkennis?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-12-2006 11:59 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2006 0:27 schreef lygophile het volgende:
de neerlandsche taal beheers ik naar behoren. maar niet altijd is het, dat ik er echt zin in heb er zoveel moeite voor te nemen het er exact zo uit te krijgen, zoals technisch het meest correct benaderd wat ik beoog over te brengen.

ach, technicallity is overrated.
Praat geen poep.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2006 3:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 december 2006 10:29 schreef Gemene Lepel het volgende:
Voel je je aangesproken op het punt van gebrekkige taalkennis?


geen berekkinge taalkennis maar wel gebrek aan zin om het toe te passen


Je moeder.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-12-2006 9:30 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Lui langharig tuig!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 11-12-2006 19:56 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2006 11:59 schreef Misanthrope het volgende:
Praat geen poep.

wat is daar nou poep aan?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2006 20:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2006 19:56 schreef lygophile het volgende:
wat is daar nou poep aan?
Ok, nu in duidelijke taal: Je bent een sukkel.



lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 13-12-2006 13:10 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

dat vertel ik mezelf ook wel eens.
maar dat is heel wat anders dan dat alles dat ik zeg poep is, dat zijn twee verschillende dingen.

en waarom ben ik een sukkel of praat ik poep trouwens? omdat ik niet altijd zin heb om me uitspraken te censureren?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-12-2006 13:18 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 13:10 schreef lygophile het volgende:
en waarom ben ik een sukkel of praat ik poep trouwens?



Tja.

quote:

omdat ik niet altijd zin heb om me uitspraken te censureren?


Dit soort dingen? En zoals ik het lees, ook geen idee hebben van wat censuur is?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 13-12-2006 13:20 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

jezus. taalpurist


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-12-2006 13:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nee nee, het moet zijn:

Je zus: taalpurist.

Interpunctie!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 13-12-2006 13:22 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

ow is wat ik zeg dan poep omdat het niet allemaal volledig volgens de regeltjes is geschreven?:/


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 13-12-2006 13:23 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

das een hele ouwe bak


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2006 13:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee.
Dat is een hele oude bak.

Retard.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-12-2006 13:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 13:23 schreef lygophile het volgende:
das een hele ouwe bak
En toch schijn jij het punt nog niet te bevatten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 13-12-2006 13:45 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

fucking idiotery man dat taalpurisme. als ik in een verbaal gesprek "me" zeg komt er toch ook niemand klagen met "je moet "mijn" zeggen"

flikker op man


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-12-2006 13:47 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Hehe....die gasten hebben geen reet te doen, daarom zeiken ze jou af.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2006 13:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Altijd BRG afzeiken gaat vervelen


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-12-2006 13:48 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Mij niet hoor.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2006 13:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik bedoel de vocale versie he, niet de urinale ...


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-12-2006 13:49 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Oh...ja, dan gaat het vervelen.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-12-2006 13:50 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Wel raar dat je vocaal typt op een forum als communicatiemiddel op het forum.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-12-2006 13:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 13:45 schreef lygophile het volgende:
fucking idiotery man dat taalpurisme.


Luister, een keer me zeggen of een punt vergeten overkomt iedereen wel eens. Structureel klinken als een ongeletterde bootvluchteling is vragen om commentaar. Als je het verschil niet snapt is het TMF breezah-forum misschien een goed alternatief.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-12-2006 13:52 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Nu doet Mark het ook!!! "luister" terwijl hij lezen bedoelt! De schande.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-12-2006 13:55 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

The humanity


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen