|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: laat dat dan ook zien aan je taalgebruik.. quote: door alles gelijk te verdelen zal luiheid een stuk efficienter zijn. als je harder werkt heeft dat weinig voordeel voor jezelf, als je langzaam werkt wel omdat je je geld toch wel krijgt en er niet veel voor gedaan hebt. communisme stimuleert luiheid, wat ook gebleken is in de voormalige CCCP(en de luiheid is nog steeds aanwezig onder de bevolking) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: moeten de rijken eronder lijden dat zij dom is? quote: hij zei ook dat hij 5 euro per uur verdiende, dat is dan 80 euro in de week... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Als mensen lui zijn, waarom dan hard werken om vervolgens je geld aan rotzooi te verspillen. Ja mijn spelling is inderdaag niet echt super, het is laat en mijn seroquel begint te werken. |
|
quote: Jij vind lijden minder geld verdienen? dan is mijn antwoord ja! quote:Mischien woont hij bij zijn ouders/familie of weet ik het, als hij tevreden is met 80 euro is het mij goed, ookal lijkt me dit sterk omdat het minimum loon van een volwassenen meer is dan 5 euro. Maar!! Als hij bijstand aanvraagd of huursubsidie of wat dan ook (zoals mijntante ) ja dan ik hij lui ende verwend |
|
quote: het zit in de mens lui te worden, het wil niet zeggen dat de mens lui is. wat noem jij geld verspillen? een groter huis een zwembad een grotere auto? Dat is geen verspillen de eigenaar wil dat als aanvulling voor zijn geluk. Daarom is er geld uitgevonden de mens mag ermee doen wat hij ermee wil doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Geluk...*zucht* |
|
quote: als het communisme zo'n goed systeem is waarom "verplicht" je mensen iets goeds te doen en waarom komt dat dan niet uit zijzelf? [/quote]Mischien woont hij bij zijn ouders/familie of weet ik het, als hij tevreden is met 80 euro is het mij goed, ookal lijkt me dit sterk omdat het minimum loon van een volwassenen meer is dan 5 euro. Maar!! Als hij bijstand aanvraagd of huursubsidie of wat dan ook (zoals mijntante ) ja dan ik hij lui ende verwend[/quote] zou kunnen maar ik acht de kasn hiervoor zeer klein, als hjij het husi uitgaat zal harder moeten werken of een uitkering aan moeten vragen, het een is wel makkelijker als het ander he... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: agosj wil je erover praten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:iedereen is gelijk en moet gelijk behandeld worden. In comminisme is er geen sprakenvan rijk en arm, iedereen heeft wat hij nodig heeft en geluk komt vanzelf. quote: Waarvoor acht je de kans zeer klein,...als je denkt dat het het 2e is heb ik je volgens mij toch gelijk gegeven? |
|
quote: O je berijp het verkeerd...ik bedoelde met geluk...*zucht* dat geld NIET gelukkig maakt, ik bedoelde niet dat ik niet gelukkig ben...o wat ben ik gelukkig [Dit bericht is gewijzigd door Pluijzer op 18-07-2004 3:04] |
|
quote: Uit welk land kom je eigenlijk? Wij hebben 2 totaal verschillende vizies, en we gaan er zo niet uit komen en ik ga naar bed..doei [Dit bericht is gewijzigd door Pluijzer op 18-07-2004 3:08] |
|
quote: ten eerste: De mens is niet gelijk, we hebben allemaal een ander uiterlijk andere talenten, ander lichaam, enz. hoe kan je de mens dan als gelijk zien als geluk dan vanzelf kwam dan zouden alleen de armen depressief zijn nietwaar? er is 1 groep die meer denkt aan geld als de rijken, en dat zijn de armen.... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:maak je maar geen zorgen dat weet ik als geen ander. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik vind, jij niet dat mensen als gelijken behandeld moeten worden quote: Neeeheee, geld (dus ook arm en rijk) heeft niets te maken met geluk![/quote] quote:Quatsch |
|
quote: tssk opgeven he ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: opgegeven met jou van gedachten te doen veranderen, ja O mijn berichtje leek lomp, het was niet lomp bedoeld, ik wil gewoon slapen [Dit bericht is gewijzigd door Pluijzer op 18-07-2004 3:15] |
|
quote: gelijkwaardigheid is al een stuk anders als gelijkheid. En zelf gelijkwaardigheid is achterhaald, want een dief is toch minder als een ander(vandaar dat hij de gevangenis in moet) quote: waarom wil je dan dat geld verdelen quote: niet? een rijke hoeft zich geen zorgen te maken op geld dus denkt er ook niet veel aan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: uuh...ja..klopt, maar ik denk dat geld bij gelijkheid hoord (vroeger wou ik altijd dief worden ) quote: geld is een rotte uitvinding geweest, we kunnen niet meer zonder...het geld verdelen om te overleven quote: Naaah,...hmmmm,...je hebt een punt, maar rijken denken danweer aan waar ze het aan gaan uitgeven Nu moet ik echt slapen |
|
quote: ik krijg meteen een positief beeld over je quote: op welke andere manier wou jij het oplossen? allemaal op een stukje grond wonen en 100% voor zichzelf zorgen of ruilhandel... quote: uitgeven is sneller gedaan als verdienen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Je opmerkingen raken werkelijk kant noch wal, zitten vol contradicties en zijn taalkundig gezien 'niet van hoogstaand niveau'. Kortom, come back later. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 18-07-2004 10:49] |
|
Ik mis Chelman nu een beetje .. |
|
"geld maakt niet gelukkig" Haat aan die uitspraak. Wacht maar ens tot je het niet meer hebt en je zult zien hoe gelukkig je bent. Geld op zich maakt niet gelukkig, maar het draagt wel bij aan veel dingen die een mens kan doen waar hij geluk uit put. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Inderdaad. Geld zelf maakt niet gelukkig, de gevolgden daarvan echter wel. Tenminste, wie wordt er niet blij als hij of zij zich niet hoeft in te houden in een CD-winkel? |
|
quote: Communisten downloaden mp3's. Materialisme is slecht!! Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |