|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
...double post [Dit bericht is gewijzigd door Pluijzer op 18-07-2004 1:55] |
|
. laat maar [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 18-07-2004 1:53] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: hmmm het metafoor? Trabanten zijn gaaf maar ik denk dat ze niet zo zuinig zijn quote: ok [Dit bericht is gewijzigd door Pluijzer op 18-07-2004 1:57] |
|
gelijkheid is gay, we zijn niet gelijk dus streef er ook niet naar. in de evolutie heeft een soort meer kans op overleving als het ongelijk is! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nee hoor?, kijk maar naar mieren, mieren zijn héél succesvol (ookal wil ik er geen zijn) |
|
dus jij wil staten bouwen met extreme dictaturen en allemaal de hele dag lekker werken... Edit: de mier heeft een lichaam dat erop ingesteld is niet zelfstandig te zijn, en de mens kan heel goed zelfstandig zijn. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-07-2004 2:06] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
je hoeft niet de hele dag te werken, kijk naar amerika dat is geen extreme dictatuur en toch heeft het merendeel van de amarikanen 2 banen. Democratie klopt niet....stel 2/3 van de inwoners in een democratie is rijk en 1/3 is arm. En er komt een voorstel dat de arme meer belasting moeten betalen....mochten de rijken egowistisch zijn dan lijkt meer op een dictutuur. Ik ben niet voor dictatorschap omdat dit nooit goed afloopt. Gelijkheid staat niet inverband met dictatorschap of seksuele geaardheid |
|
quote: Wat voor échte nuttige dingen heeft de mens nu berijkt met hun zelfstandigheid....zelfstandigheid lijd na mijn mening tot egowisme en egowisme lijd tot elende of leegde,...mensen denken alleen maar aan $$$ daar worden ze alleenmaar leger en leger van. |
|
quote: goed voorbeeld van communistisch he daar wordt juist hard gewerkt omdat mensen ONGELIJK zijn quote: de armen zijn niet egoistisch? de rijken hebben niet voor hun centjes gewerkt? quote: dictatorschap staat wel in verband met de mieren die jij aankaartte. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ego'ïsme (het ) zelfzucht, eigenbaat saamhorigheid heeft bereikt dat de hare werkers moeten lijden onder de luie mensen. ik vind dat elk mens zijn eigen verantwoordelijkheid heeft en moet opdraaien voor eigen daden, hetzij positief, hetzij negatief. dit is ook de enige manier om de sterkste te laten overwinnen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ....uh...leg uit? quote: ...daar heb je het weer...geld...villa's,zwembaden,rovers,furby's....bah! quote: ...ja hier moet ik toegeven dat je gelijk hebt, heowel het bij mieren wel werkt |
|
quote: De VS is juist allesbahalve communistisch, je moet werken omdat je anders een slecht leven hebt. quote: jaloerzie? of gewoon lui om er zelf voor te werken? quote: zijn wij mieren? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik kan niet spellen :p quote: Dat is echt harde onzin....in nederland....nederland staat op de nummer 5 van beste landen om in te wonen, je bedoeld zeker met lijden minder geld verdienen? quote: Ik niet, jij wel,...ok respecteer ik |
|
quote: welke criteria zijn gebruikt? goed is een zeer relatief begrip quote: dus als iemand jou oma overhoop schiet vindt je niet dat hij daarvoor zijn verantwoordelijkheid moet dragen, en als iemand niet wil werken moet hij toch geld krijgen omdat hij anders doodgaat? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Slecht leven is weer geen geld dus? quote: hard werken...Wie werkt harden een piloot of een bouwvakker, antwoord: ze werken allebei even hard dan mogen zo ook even veel verdienen. quote: Nee, maar die discussie had je al gewonnen |
|
quote: o.a. quote: hard werken is eruit halen wat je in je hebt; het benutten van je talenten(de vraag van de maatschappij bepaalt het geld). [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-07-2004 2:26] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Geen idee eerlijk gezecht...ik zag het op het nieuws quote:In communisme krijg je geld, wat je nodig hebt om te leven. Maar niet genoeg om je eigen zwembad in de tuin te hebben, daar ga je maar voor naar het openbare zwembad |
|
Wat ik wil zeggen, ja je hebt geld nodig, maar niet te veel. iedereen heeft evenveel geld nodig. Niemand heeft fortuinen nodig om te verspillen aan onzin...niemand! |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: welk land kom jij eigenlijk quote: jij prefereert een bestaan zonder bezittingen boven dat van een bestaan met bezittingen in verhouding tot je geleverde prestaties? luiheid is natuurlijk en komt in elk wezen voor, dat wil niet zeggen dat je je eraan moet toegeven maar je moet er juist tegen vechten. En de beste manier om mensen te stimuleren is beloont/afgestraft worden naar geleverde prestatie. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Om een voorbeeld van een vrouw in de vs te noemen, ik zag het laatst op tv...'smorgens om 5 uur word ze met een busje opgehaald van huis ze moest een uur reizen voor ze op haar werk was daar moest ze 4 uur werken vervolgens ging ze met hetzelfde busje een uur naar huis, en ging ze met het openbaar vervoer naar de Mc Donalds om daar van 6 tot 11 te werken...ze kwam 's avonds om middernacht weer thuis, en moest door dat strinkde verschil tussen rijk en arm nog een bijstand aanvragen om haar huur en haar 2 kinder te kunnen betalen en onderhouden. Zij werkt dus niet hard en is lui? |
|
quote: gewoon nederland quote: ja quote: Ik heb het niet over lui, jij hebt het over lui Niet rot bedoeld maar dit is een autiotische kenmerk(dat laatste) [Dit bericht is gewijzigd door Pluijzer op 18-07-2004 2:35] |
|
quote: waarom heeft ze geen betere baan dan? moet ze maar een opleiding volgen oid. om ook eens met een voorbeeld te komen: gister zater er 2 surinamers(rond de 20) in de bus en zaten te praten over hun baantje, zegt er een: "ik werk nu 2 dagen in week, en vind het veelste veel, ik begrijp niet dat mensen fulltime kunnen werken" dit is gewoon ziekelijk, 40 uurtjes werken is al zo lui en verwent. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |