IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Communisme Vorige pagina | Volgende pagina
Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 18-07-2004 1:51 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

...double post

[Dit bericht is gewijzigd door Pluijzer op 18-07-2004 1:55]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-07-2004 1:52 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

. laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 18-07-2004 1:53]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 18-07-2004 1:53 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 18 juli 2004 1:50 schreef filosofem het volgende:
Het "omhoogschoppen" van oude topics zonder goede reden wordt niet op prijs gesteld. Zorg dat je echt iets toevoegt wanneer je een oude koe uit de sloot vist.


kerel, ik heb dit gedaan omdat er in het "n00bs topic" te veel over werd geluld. Dat kan beter hier verder gaan.

Ik ben toch ook niet achterlijk ofzo?!


Bruce Banner


Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 18-07-2004 1:53 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 1:52 schreef Staalman het volgende:
Ehm.. communisme voorstanders.... rijden jullie ook in een Trabant


hmmm het metafoor? Trabanten zijn gaaf maar ik denk dat ze niet zo zuinig zijn

quote:
Op 18 juli 2004 1:52 schreef Staalman het volgende:
. laat maar


ok

[Dit bericht is gewijzigd door Pluijzer op 18-07-2004 1:57]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-07-2004 1:57 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

gelijkheid is gay, we zijn niet gelijk dus streef er ook niet naar. in de evolutie heeft een soort meer kans op overleving als het ongelijk is!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 18-07-2004 2:01 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

Nee hoor?, kijk maar naar mieren, mieren zijn héél succesvol (ookal wil ik er geen zijn)


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-07-2004 2:03 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

dus jij wil staten bouwen met extreme dictaturen en allemaal de hele dag lekker werken...
Edit: de mier heeft een lichaam dat erop ingesteld is niet zelfstandig te zijn, en de mens kan heel goed zelfstandig zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-07-2004 2:06]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 18-07-2004 2:08 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

je hoeft niet de hele dag te werken, kijk naar amerika dat is geen extreme dictatuur en toch heeft het merendeel van de amarikanen 2 banen.

Democratie klopt niet....stel 2/3 van de inwoners in een democratie is rijk en 1/3 is arm. En er komt een voorstel dat de arme meer belasting moeten betalen....mochten de rijken egowistisch zijn dan lijkt meer op een dictutuur.

Ik ben niet voor dictatorschap omdat dit nooit goed afloopt. Gelijkheid staat niet inverband met dictatorschap of seksuele geaardheid


Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 18-07-2004 2:10 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 2:03 schreef ElitE het volgende:
Edit: de mier heeft een lichaam dat erop ingesteld is niet zelfstandig te zijn, en de mens kan heel goed zelfstandig zijn.


Wat voor échte nuttige dingen heeft de mens nu berijkt met hun zelfstandigheid....zelfstandigheid lijd na mijn mening tot egowisme en egowisme lijd tot elende of leegde,...mensen denken alleen maar aan $$$ daar worden ze alleenmaar leger en leger van.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-07-2004 2:12 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 juli 2004 2:08 schreef Pluijzer het volgende:
je hoeft niet de hele dag te werken, kijk naar amerika dat is geen extreme dictatuur en toch heeft het merendeel van de amarikanen 2 banen.

goed voorbeeld van communistisch he daar wordt juist hard gewerkt omdat mensen ONGELIJK zijn

quote:
Democratie klopt niet....stel 2/3 van de inwoners in een democratie is rijk en 1/3 is arm. En er komt een voorstel dat de arme meer belasting moeten betalen....mochten de rijken egoistisch zijn dan lijkt meer op een dictatuur.

de armen zijn niet egoistisch? de rijken hebben niet voor hun centjes gewerkt?

quote:
Ik ben niet voor dictatorschap omdat dit nooit goed afloopt. Gelijkheid staat niet inverband met dictatorschap of seksuele geaardheid

dictatorschap staat wel in verband met de mieren die jij aankaartte.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-07-2004 2:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 juli 2004 2:10 schreef Pluijzer het volgende:
Wat voor échte nuttige dingen heeft de mens nu berijkt met hun zelfstandigheid....zelfstandigheid lijd na mijn mening tot egowisme en egowisme lijd tot elende of leegde,...mensen denken alleen maar aan $$$ daar worden ze alleenmaar leger en leger van.


ego'ïsme (het ) zelfzucht, eigenbaat

saamhorigheid heeft bereikt dat de hare werkers moeten lijden onder de luie mensen.

ik vind dat elk mens zijn eigen verantwoordelijkheid heeft en moet opdraaien voor eigen daden, hetzij positief, hetzij negatief.

dit is ook de enige manier om de sterkste te laten overwinnen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 18-07-2004 2:16 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 2:12 schreef ElitE het volgende:
goed voorbeeld van communistisch he daar wordt juist hard gewerkt omdat mensen ONGELIJK zijn

....uh...leg uit?
quote:
de armen zijn niet egoistisch? de rijken hebben niet voor hun centjes gewerkt?

...daar heb je het weer...geld...villa's,zwembaden,rovers,furby's....bah!

quote:
dictatorschap staat wel in verband met de mieren die jij aankaartte.

...ja hier moet ik toegeven dat je gelijk hebt, heowel het bij mieren wel werkt


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-07-2004 2:19 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 juli 2004 2:16 schreef Pluijzer het volgende:
....uh...leg uit?

De VS is juist allesbahalve communistisch, je moet werken omdat je anders een slecht leven hebt.

quote:
...daar heb je het weer...geld...villa's,zwembaden,rovers,furby's....bah!

jaloerzie? of gewoon lui om er zelf voor te werken?

quote:
...ja hier moet ik toegeven dat je gelijk hebt, heowel het bij mieren wel werkt

zijn wij mieren?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 18-07-2004 2:20 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 2:16 schreef ElitE het volgende:
ego'ïsme (het ) zelfzucht, eigenbaat

Ik kan niet spellen :p
quote:
saamhorigheid heeft bereikt dat de hare werkers moeten lijden onder de luie mensen.

Dat is echt harde onzin....in nederland....nederland staat op de nummer 5 van beste landen om in te wonen, je bedoeld zeker met lijden minder geld verdienen?
quote:
ik vind dat elk mens zijn eigen verantwoordelijkheid heeft en moet opdraaien voor eigen daden, hetzij positief, hetzij negatief.
dit is ook de enige manier om de sterkste te laten overwinnen.


Ik niet, jij wel,...ok respecteer ik


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-07-2004 2:22 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 juli 2004 2:20 schreef Pluijzer het volgende:
Dat is echt harde onzin....in nederland....nederland staat op de nummer 5 van beste landen om in te wonen, je bedoeld zeker met lijden minder geld verdienen?

welke criteria zijn gebruikt? goed is een zeer relatief begrip

quote:
Ik niet, jij wel,...ok respecteer ik

dus als iemand jou oma overhoop schiet vindt je niet dat hij daarvoor zijn verantwoordelijkheid moet dragen, en als iemand niet wil werken moet hij toch geld krijgen omdat hij anders doodgaat?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 18-07-2004 2:23 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 2:19 schreef ElitE het volgende:
De VS is juist allesbahalve communistisch, je moet werken omdat je anders een slecht leven hebt.

Slecht leven is weer geen geld dus?

quote:
jaloerzie? of gewoon lui om er zelf voor te werken?

hard werken...Wie werkt harden een piloot of een bouwvakker, antwoord: ze werken allebei even hard dan mogen zo ook even veel verdienen.
quote:

zijn wij mieren?

Nee, maar die discussie had je al gewonnen


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-07-2004 2:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 juli 2004 2:23 schreef Pluijzer het volgende:
Slecht leven is weer geen geld dus?

o.a.

quote:
hard werken...Wie werkt harden een piloot of een bouwvakker, antwoord: ze werken allebei even hard dan mogen zo ook even veel verdienen.

hard werken is eruit halen wat je in je hebt; het benutten van je talenten(de vraag van de maatschappij bepaalt het geld).



[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-07-2004 2:26]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 18-07-2004 2:26 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 2:22 schreef ElitE het volgende:
welke criteria zijn gebruikt? goed is een zeer relatief begrip

Geen idee eerlijk gezecht...ik zag het op het nieuws

quote:

dus als iemand jou oma overhoop schiet vindt je niet dat hij daarvoor zijn verantwoordelijkheid moet dragen, en als iemand niet wil werken moet hij toch geld krijgen omdat hij anders doodgaat?
In communisme krijg je geld, wat je nodig hebt om te leven. Maar niet genoeg om je eigen zwembad in de tuin te hebben, daar ga je maar voor naar het openbare zwembad


Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 18-07-2004 2:28 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

Wat ik wil zeggen, ja je hebt geld nodig, maar niet te veel. iedereen heeft evenveel geld nodig. Niemand heeft fortuinen nodig om te verspillen aan onzin...niemand!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 18-07-2004 2:29 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 18 juli 2004 2:28 schreef Pluijzer het volgende:
Wat ik wil zeggen, ja je hebt geld nodig, maar niet te veel. iedereen heeft evenveel geld nodig. Niemand heeft fortuinen nodig om te verspillen aan onzin...niemand!



Iedereen heeft recht op mijn mening.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-07-2004 2:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 juli 2004 2:26 schreef Pluijzer het volgende:
Geen idee eerlijk gezecht...ik zag het op het nieuws

welk land kom jij eigenlijk

quote:
In communisme krijg je geld, wat je nodig hebt om te leven. Maar niet genoeg om je eigen zwembad in de tuin te hebben, daar ga je maar voor naar het openbare zwembad

jij prefereert een bestaan zonder bezittingen boven dat van een bestaan met bezittingen in verhouding tot je geleverde prestaties?

luiheid is natuurlijk en komt in elk wezen voor, dat wil niet zeggen dat je je eraan moet toegeven maar je moet er juist tegen vechten. En de beste manier om mensen te stimuleren is beloont/afgestraft worden naar geleverde prestatie.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 18-07-2004 2:33 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 2:26 schreef ElitE het volgende:
hard werken is eruit halen wat je in je hebt; het benutten van je talenten(de vraag van de maatschappij bepaalt het geld).



Om een voorbeeld van een vrouw in de vs te noemen, ik zag het laatst op tv...'smorgens om 5 uur word ze met een busje opgehaald van huis ze moest een uur reizen voor ze op haar werk was daar moest ze 4 uur werken vervolgens ging ze met hetzelfde busje een uur naar huis, en ging ze met het openbaar vervoer naar de Mc Donalds om daar van 6 tot 11 te werken...ze kwam 's avonds om middernacht weer thuis, en moest door dat strinkde verschil tussen rijk en arm nog een bijstand aanvragen om haar huur en haar 2 kinder te kunnen betalen en onderhouden.

Zij werkt dus niet hard en is lui?


Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 18-07-2004 2:34 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 2:30 schreef ElitE het volgende:
welk land kom jij eigenlijk

gewoon nederland

quote:
jij prefereert een bestaan zonder bezittingen boven dat van een bestaan met bezittingen in verhouding tot je geleverde prestaties?

ja

quote:
luiheid is natuurlijk en komt in elk wezen voor, dat wil niet zeggen dat je je eraan moet toegeven maar je moet er juist tegen vechten. En de beste manier om mensen te stimuleren is beloont/afgestraft worden naar geleverde prestatie.

Ik heb het niet over lui, jij hebt het over lui
Niet rot bedoeld maar dit is een autiotische kenmerk(dat laatste)

[Dit bericht is gewijzigd door Pluijzer op 18-07-2004 2:35]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-07-2004 2:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 juli 2004 2:33 schreef Pluijzer het volgende:
Om een voorbeeld van een vrouw in de vs te noemen, ik zag het laatst op tv...'smorgens om 5 uur word ze met een busje opgehaald van huis ze moest een uur reizen voor ze op haar werk was daar moest ze 4 uur werken vervolgens ging ze met hetzelfde busje een uur naar huis, en ging ze met het openbaar vervoer naar de Mc Donalds om daar van 6 tot 11 te werken...ze kwam 's avonds om middernacht weer thuis, en moest door dat strinkde verschil tussen rijk en arm nog een bijstand aanvragen om haar huur en haar 2 kinder te kunnen betalen en onderhouden.

Zij werkt dus niet hard en is lui?


waarom heeft ze geen betere baan dan? moet ze maar een opleiding volgen oid.

om ook eens met een voorbeeld te komen: gister zater er 2 surinamers(rond de 20) in de bus en zaten te praten over hun baantje, zegt er een: "ik werk nu 2 dagen in week, en vind het veelste veel, ik begrijp niet dat mensen fulltime kunnen werken"

dit is gewoon ziekelijk, 40 uurtjes werken is al zo lui en verwent.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 18-07-2004 2:39 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 2:29 schreef Leviathanica het volgende:



Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen