IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Praatpaal populair onder dieven en oplichters (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-08-2018 10:17 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 9 augustus 2018 3:02 schreef Fusion het volgende:
Het recht op lichamelijke integriteit, klinkt mooi, maar vaccinaties werken, en ik vind t te bizar voor woorden dat mensen t recht hebben om hun kinderen niet te laten inenten. Ik vind dat t strafbaar zou moeten zijn.


Leuk dat je dat zegt.

De grap is dat ik niet inenten altijd zag als iets vanuit de religieuze hoek. Echter schijnt dit momenteel een beetje een algemene trend te worden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-08-2018 10:22 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 9 augustus 2018 10:17 schreef XXL het volgende:
Leuk dat je dat zegt.

De grap is dat ik niet inenten altijd zag als iets vanuit de religieuze hoek. Echter schijnt dit momenteel een beetje een algemene trend te worden.
Ik dacht dat t idd vooral een exclusief Bijbelbelt en Jehova's Getuigen (?) ding was. Anyway, ik vind t bizar dat dat mag.

Toegegeven, er is nu wel e.o.a. nieuwe inenting, HPV, die is zo nieuw dat ik die dan wel weer n beetje eng vindt. Omdat ie zich gewoon nog niet zo goed heeft bewezen.


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2018 10:25 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 augustus 2018 10:00 schreef Ethereal het volgende:
Daar sla je imho een beetje de plank mis... Lichamelijke integriteit is prima, maar heeft mijn dochter dat recht niet? Moet mijn dochter meer risico's op ziektes lopen omdat een of andere mafkees met de kennis van 3 Facebook-artikelen besluit hun koters niet te vaccineren? Of geloofsgekkies die denken dat alles de wil van God is? Wegwezen.

Verplichten zou ik prima vinden en mag imho morgen nog ingevoerd worden, maar een goed begin is het weigeren van ongevaccineerde kinderen bij kinderdagverblijven. Jouw keuze, prima, maar draag dan ook de consequenties. Blijf dan maar thuis van je werk. Eigen keuze, dus ook geen bijstand of andere vangnetten.

Mensen zijn geschift tegenwoordig, lezen 2 artikelen op één of ander aluhoedjes-blog en denken dat ze meer wijsheid in pacht hebben dan 100 jaar wetenschap. Ik ken er een aantal, en ze komen keer op keer met dezelfde allang ontkrachte redenen. Prima dat jij je kind risico wil laten lopen, ik niet.

Overigens zie ik de link tussen van je kinderen houden en je kind naar een KDV brengen niet helemaal. Of helemaal niet zelfs. Mijn dochter gaat ook 2x in de week. Niet omdat dat moet, maar omdat het imho goed is om met andere kinderen in contact te komen, te spelen en te leren. Vindt ze zelf het mooiste dat er is. Toegegeven, ik zie ook kinderen die er 5 dagen in de week gedropt worden omdat papa en mama nu eenmaal even geen koter in hun carrière hadden gepland, maar dit is wel heel kort door de bocht.
Ik chargeer natuurlijk een beetje wat die kinderopvang betreft. En ik laat mijn eigen kinderen wel vaccineren. Ben ook de dupe geweest omdat ik in de bijbelgordel werk, waardoor mijn dochter en ikzelf besmet zijn met het kinkhoestvirus. Zijn we een half jaar mee onder de pannen geweest, plus dat mijn dochter er ook nog een longontsteking aan over hield.
Er is geen enkel goed argument om niet te vaccineren, daar ben ik het mee eens. Al heb ik enige twijfels over de vaccinatie tegen baarmoederhalskanker voor twaalfjarige meisjes, omdat dit vaccin nog maar kort bestaat en er geen duidelijkheid is over de gevolgen op langere termijn. Bovendien gaat het hier om een ziekte met ongeveer honderd dodelijke slachtoffers per jaar, en bovendien kun je er geen onbeschermde baby's mee in gevaar brengen, wat bij niet vaccineren van b.v. de DKTP-prik of de prik tegen mazelen wel het geval is.
Dan nog: democratie betekent m.i. ook dat je mensen de keuze geeft om minder verstandige beslissingen te maken, al dan niet vanuit levensovertuiging. Zelfs als dat kwalijke gevolgen kan hebben voor mensen die niet achter die beslissing staan. Daarom vind ik het raar om een financiële strafmaatregel te nemen tegen mensen die op grond van levensovertuiging of mening een bepaalde keuze maken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2018 10:29 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 augustus 2018 10:22 schreef Fusion het volgende:
Ik dacht dat t idd vooral een exclusief Bijbelbelt en Jehova's Getuigen (?) ding was.
Ik ken veel antroposofen die ook niet laten vaccineren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2018 10:48 by bastianus Profiel van bastianus

De reden waarom ik moeite heb met financiële maatregelen of dwangmaatregelen, is dat ik denk dat het eerder averechts gaat werken. Iemand die overtuigd tegen de heilzame werking van vaccinatie is, gaat niet ineens van mening veranderen omdat het hem of haar een paar honderd euro per jaar kost. Sterker nog: hij zal nog eerder overtuigd zijn van het feit dat de overheid met perverse prikkels haar mening aan mensen opdringt.
Bovendien denk ik dat de grond van deze mening een andere is dan bezorgdheid over gezondheid van kinderen: namelijk een toenemende intolerantie ten opzichte van andersdenkenden. Het is m.i. niet zo'n halszaak als ervan gemaakt wordt: bij de mazelenepidemie in de bijbelgordel enkele jaren terug overleed er maar één iemand. Een ramp voor de mensen in de omgeving van dit kind, uiteraard, maar vergelijk je het bijvoorbeeld met het aantal verkeersdoden (ongeveer 12 per week) dan stelt het eigenlijk geen flikker voor. Toch heb je maar weinig mensen die hun kinderen dwingen om thuis te blijven en niet het verkeer in te gaan. Schofterig onverantwoord eigenlijk van al die ouders, vooral omdat de meeste verkeersdoden fietsers zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-08-2018 10:52 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 9 augustus 2018 10:25 schreef bastianus het volgende:
Al heb ik enige twijfels over de vaccinatie tegen baarmoederhalskanker voor twaalfjarige meisjes, omdat dit vaccin nog maar kort bestaat en er geen duidelijkheid is over de gevolgen op langere termijn.



quote:
Op 9 augustus 2018 10:22 schreef Fusion het volgende:
Toegegeven, er is nu wel e.o.a. nieuwe inenting, HPV, die is zo nieuw dat ik die dan wel weer n beetje eng vindt. Omdat ie zich gewoon nog niet zo goed heeft bewezen.


Die ja. Maar dat zijn andere argumenten dan van "t mag niet van God" of "ik geloof niet in t principe van vaccinaties" of "het is MK-ULTRA all over again!!!!" etc


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2018 10:52 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 augustus 2018 10:52 schreef Fusion het volgende:
Die ja. Maar dat zijn andere argumenten dan van "t mag niet van God" of "ik geloof niet in t principe van vaccinaties" of "het is MK-ULTRA all over again!!!!" etc
O absoluut.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 09-08-2018 10:54 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Hier is een interessant overzicht van de vaccinatiegraad per gemeente, per vaccin. Kaart is ook te vergelijken met het aantal kinderen dat reformatorisch en/of antroposofisch onderwijs volgt.

https://www.volksgezondheidenzorg.info/onderwerp/vaccinaties/regionaal-internationaal/zuigelingen#node-dktp-vaccinaties-gemeente

Wageningen bijvoorbeeld is wel een oase in de biblebelt en de vaccinatiegraad is er veel hoger dan in de buurtgemeenten. We zitten echter nog steeds onder het landelijk gemiddelde en ook fors onder de gewenste 95%. Ik heb er bij het consultatiebureau eens naar geïnformeerd en kreeg te horen dat het hier vooral in de antroposofische hoek te zoeken is. Op de vrije school schijnt het dramatisch te zijn. Dat vind ik schokkend omdat het gemiddelde opleidingsniveau van de ouders daar juist bij het hoogte van alle basisscholen in de gemeente hoort.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-08-2018 10:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 9 augustus 2018 10:48 schreef bastianus het volgende:
De reden waarom ik moeite heb met financiële maatregelen of dwangmaatregelen, is dat ik denk dat het eerder averechts gaat werken. Iemand die overtuigd tegen de heilzame werking van vaccinatie is, gaat niet ineens van mening veranderen omdat het hem of haar een paar honderd euro per jaar kost. Sterker nog: hij zal nog eerder overtuigd zijn van het feit dat de overheid met perverse prikkels haar mening aan mensen opdringt.
Bovendien denk ik dat de grond van deze mening een andere is dan bezorgdheid over gezondheid van kinderen: namelijk een toenemende intolerantie ten opzichte van andersdenkenden. Het is m.i. niet zo'n halszaak als ervan gemaakt wordt: bij de mazelenepidemie in de bijbelgordel enkele jaren terug overleed er maar één iemand. Een ramp voor de mensen in de omgeving van dit kind, uiteraard, maar vergelijk je het bijvoorbeeld met het aantal verkeersdoden (ongeveer 12 per week) dan stelt het eigenlijk geen flikker voor. Toch heb je maar weinig mensen die hun kinderen dwingen om thuis te blijven en niet het verkeer in te gaan. Schofterig onverantwoord eigenlijk van al die ouders, vooral omdat de meeste verkeersdoden fietsers zijn.

Je mist het centrale punt van ElitE, maar ik ben superblij voor je dat je weer allerlei stokpaardjes los kan laten in de wei van deze discussie

Al het geneuzel over vrijheid dit, tolerantie voor andersdenkenden dat ten spijt: anti-vaccers bedreigen de gezondheid en levens van anderen dan henzelf. Dat begint bij hun eigen kinderen, maar zoals ElitE geldt het dus ook voor allerlei andere kinderen (en volwassenen).

Daar hoef ik helemaal geen begrip of tolerantie voor te hebben. Als je willens en wetens de gezondheid en levens van anderen dan jezelf bedreigt, dan is het op een gegeven moment logisch dat de staat dat af wil remmen door middel van strafmaatregelen. We mogen ook niet vergeten dat er al superlang ontzettend veel voorlichting is over dit soort dingen. Dat kunnen we misschien nog een tandje harder doen, maar op een gegeven moment is het ook klaar.

Qua strafmaatregel ben ik dan het meest voor de toegang ontzeggen tot kinderdagverblijven etc. Ondanks dat ze dan misschien niet van gedachten veranderen, houden ze wel voor een belangrijk deel hun lopende ziektevectoren weg bij andere kinderen.
quote:
Op 9 augustus 2018 10:54 schreef zodiac lung het volgende:
Op de vrije school schijnt het dramatisch te zijn. Dat vind ik schokkend omdat het gemiddelde opleidingsniveau van de ouders daar juist bij het hoogte van alle basisscholen in de gemeente hoort.

Vervelend is dat, ja, maar niet per se schokkend. Die mensen zijn opgeleid genoeg om door te hebben dat ze best wat weten, maar niet opgeleid (of slim) genoeg om door te hebben dat er nog veel meer is wat ze niet weten En dat zie je iha best veel.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 09-08-2018 11:02]


I wish I was a butterfly


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 09-08-2018 11:03 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Maar als je eigen kind wel ingeent is dan is er geen probleem voor dat kind toch? Of wordt die dan ook ziek?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2018 11:05 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 augustus 2018 10:54 schreef zodiac lung het volgende:
Ik heb er bij het consultatiebureau eens naar geïnformeerd en kreeg te horen dat het hier vooral in de antroposofische hoek te zoeken is. Op de vrije school schijnt het dramatisch te zijn. Dat vind ik schokkend omdat het gemiddelde opleidingsniveau van de ouders daar juist bij het hoogte van alle basisscholen in de gemeente hoort.
Ik kom uit Brummen en heb jarenlang in Zutphen gewoond, dus zodoende weet ik alles over b.v. de gore smaak van zuurdesembrood, de mogelijkheid om iemands hersens in te slaan met brood van antropobakker Bulthuis maar ook over motivaties om niet te vaccineren. Die motivaties zijn m.i. vaak genuanceerder dan je op het eerste gezicht denkt. Zo nemen antroposofen vaak niet deel aan inentingen tegen kinderziektes, omdat ze denken dat het noodzakelijk is voor het opbouwen van weerstand om sommige van die ziektes te krijgen en met rust te overwinnen. De risico's op dodelijke afloop zijn ook vrij minimaal, en voor hen te beschouwen als risico's die te nemen zijn. Misschien is onze maatschappij, waarin men enorm geneigd is om alles "maakbaar" te houden en risico's almaar uit te sluiten, in hun ogen wel te ver doorgeschoten? Ik kan me er zelf wel iets bij voorstellen.
Maar ik ken maar weinig antroposofen die niet laten inenten tegen b.v. polio. Omdat hier het risico van niet laten inenten wel veel te groot is, ook in hun ogen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2018 11:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 augustus 2018 11:03 schreef bokkie666 het volgende:
Maar als je eigen kind wel ingeent is dan is er geen probleem voor dat kind toch? Of wordt die dan ook ziek?
Dat is het probleem m.i. Jouw kind kan wel degelijk ziek worden, zelfs met dodelijke afloop, door besmetting via oningeënte kinderen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 09-08-2018 11:10 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 9 augustus 2018 11:03 schreef bokkie666 het volgende:
Maar als je eigen kind wel ingeent is dan is er geen probleem voor dat kind toch? Of wordt die dan ook ziek?

Vaccins werken niet altijd, maar als je omgeving voldoende is ingeënt geeft dat niet. Ziekte krijgt dan immers geen kans om zich te verspreiden. Daarnaast: het vaccinatieproces duurt lang. Baby's lopen altijd risico.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2018 11:15 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 augustus 2018 10:58 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Je mist het centrale punt van ElitE, maar ik ben superblij voor je dat je weer allerlei stokpaardjes los kan laten in de wei van deze discussie


quote:

Al het geneuzel over vrijheid dit, tolerantie voor andersdenkenden dat ten spijt: anti-vaccers bedreigen de gezondheid en levens van anderen dan henzelf. Dat begint bij hun eigen kinderen, maar zoals ElitE geldt het dus ook voor allerlei andere kinderen (en volwassenen).

Kan ik niet ontkennen.
quote:

Daar hoef ik helemaal geen begrip of tolerantie voor te hebben. Als je willens en wetens de gezondheid en levens van anderen dan jezelf bedreigt, dan is het op een gegeven moment logisch dat de staat dat af wil remmen door middel van strafmaatregelen. We mogen ook niet vergeten dat er al superlang ontzettend veel voorlichting is over dit soort dingen. Dat kunnen we misschien nog een tandje harder doen, maar op een gegeven moment is het ook klaar.

Dit is, denk ik, het enige punt waar we van mening verschillen. Strafmaatregelen lijken me hier eerder een averechtse werking te gaan hebben. Bovendien zijn kinderen daardoor dubbel de dupe van domme beslissingen van ouders. Die hebben namelijk het meeste last van ingehouden kinderbijslag. Ik geloof niet in straffen.
quote:

Qua strafmaatregel ben ik dan het meest voor de toegang ontzeggen tot kinderdagverblijven etc. Ondanks dat ze dan misschien niet van gedachten veranderen, houden ze wel voor een belangrijk deel hun lopende ziektevectoren weg bij andere kinderen.
.
Mee eens, en volkomen legitiem ook nog eens, lijkt me. Ook omdat kinderdagverblijven hun eigen regels mogen stellen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 09-08-2018 11:33 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 9 augustus 2018 10:58 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Vervelend is dat, ja, maar niet per se schokkend. Die mensen zijn opgeleid genoeg om door te hebben dat ze best wat weten, maar niet opgeleid (of slim) genoeg om door te hebben dat er nog veel meer is wat ze niet weten En dat zie je iha best veel.

Ik ging er heel naïef van uit dat mensen met een universitaire opleiding zich wel aan de kant van de wetenschap zouden scharen. Ik had beter moeten weten.

quote:
Op 9 augustus 2018 11:05 schreef bastianus het volgende:
Zo nemen antroposofen vaak niet deel aan inentingen tegen kinderziektes, omdat ze denken dat het noodzakelijk is voor het opbouwen van weerstand om sommige van die ziektes te krijgen en met rust te overwinnen. De risico's op dodelijke afloop zijn ook vrij minimaal, en voor hen te beschouwen als risico's die te nemen zijn. Misschien is onze maatschappij, waarin men enorm geneigd is om alles "maakbaar" te houden en risico's almaar uit te sluiten, in hun ogen wel te ver doorgeschoten? Ik kan me er zelf wel iets bij voorstellen.

Ik ken de praatjes wel. Linksom of rechtsom, dat is dus knap asociaal en onverantwoord.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-08-2018 12:05 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Amen.


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2018 12:15 by bastianus Profiel van bastianus

Ja, heel verstandig, al dat beëindigen van ziektes in naam van de wetenschap. Hoe groot was de wereldbevolking ook alweer?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-08-2018 12:20 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 9 augustus 2018 12:15 schreef bastianus het volgende:
Ja, heel verstandig, al dat beëindigen van ziektes in naam van de wetenschap. Hoe groot was de wereldbevolking ook alweer?
Ah nee, je hebt gelijk, af laten sterven is de enige optie om de populatiegroei stop te zetten. En laten we alleen de rijken die de vaccinaties kunnen betalen voortplanten.


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-08-2018 12:40 by spectre Profiel van spectre

laten we samen de schouders eronder zetten en beginnen met condooms uitdelen in Afrika die missionarissen omscholen.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-08-2018 12:40]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2018 12:41 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 augustus 2018 12:40 schreef spectre het volgende:
laten we samen de schouders eronder zetten en beginnen met condooms uitdelen in Afrika die missionarissen omscholen.
Dat lijkt me al een goede eerste stap.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-08-2018 12:47 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 9 augustus 2018 12:41 schreef bastianus het volgende:
Dat lijkt me al een goede eerste stap.


Ik ben groot voorstander van geboortebeperking overigens.


When your people matter, menstrual health matters


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 09-08-2018 14:01 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Anti-vaxxers brengen vooral de baby van de buren in gevaar.
https://www.mirror.co.uk/lifestyle/family/distraught-mums-powerful-vaccination-message-9610620

Daarnaast worden er een paar dingen vergeten: mazzelen is niet 'slechts' potentieel dodelijk, maar kan ook voor hersenbeschadiging en dus verlammingen zorgen.
"Sorry jong, we waren bang dat je als autist een goede baan in de techsector zou krijgen, dus we hebben je niet laten inenten. Wisten wij veel dat je de rest van je leven in een rolsteol zou doorbrengen..."

Polio is ook al zo gezellig.

Natuurlijk vallen er ook verkeersdoden.
Daar proberen we ons toch ook tegen te wapenen met regels en gedrag? Risicoverlagend gedrag.
Of is het volgende argument dat uitkijken voordat je oversteekt niet belangrijk is, omdat er toch nog meer mensen doodgaan aan hartziektes?



White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 09-08-2018 14:09 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 9 augustus 2018 11:33 schreef zodiac lung het volgende:
Ik ging er heel naïef van uit dat mensen met een universitaire opleiding zich wel aan de kant van de wetenschap zouden scharen. Ik had beter moeten weten.
.........


Die maken de denkfout dat ze daardoor op kennisniveau kunnen wedijveren met de specialisten.

Als ik een aluhoedje zou dragen, zou ik zeggen dat de anti-vax-beweging één van de vroege kiemen is voor het wantrouwen jegens 'mainstream media' en wetenschap.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2018 15:05 by bastianus Profiel van bastianus

Ik weet wel zeker dat de argumenten van het antivax-kamp voor het grootste deel (over HVP heb ik wat twijfels) zo van tafel geveegd kunnen worden. Maar ik vind het ontzeggen van kinderbijslag of het geven van een boete b.v. rare maatregelen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2018 15:09 by bastianus Profiel van bastianus

Misschien is er dan wel wat te zeggen voor het verplicht melden van deelname aan vaccinatieprogramma’s bij dagverblijven en kinderopvang. Al zie ik ook daar nog heel wat haken en ogen. Hoe zit het met privacy? Is een dergelijk systeem fraudeproof? Jaag je mensen niet onnodig in het harnas?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen