|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het halve dorp bleek gay te zijn, hier is half zm niet christelijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Dit! Spijker op de kop. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ja, nu begin ik er zelf over ja. Verhouding iemand anders vs zelf over de afgelopen jaren ehm 1238723478235:1 ongeveer? Ik kan t best proberen een tijdje hoor, om t niet van te voren gras proberen weg te maaien, maar zeg nou eerlijk, denk je dat Hypnos of WMP zich in kunnen houden. Uiteraard heb je n punt, maar t is gewoon jammer om te zien dat de meesten hier altijd klaar staan met hun vingertje naar ome Fusion "kijk nu doet ie ut zelluf ook!" maar nooit eens naar bijv een Hypnos "euh kerel hou eens even op t gaat hier niet over religie", mooi voorbeeld is Ralph. Enzo When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Vorige keer met die muggen ook, dat is ook een heel duidelijk voorbeeld van dat je het zelf aanhaalt en daarna quasi verontwaardigd gaat zitten doen als Hyp of WMP daar dan weer mee aan de haal gaan. quote: Met Hypnos heb ik het jaren terug als hoofdredactielid al opgegeven. Eigenlijk reageer ik vooral naar jou toe omdat ik denk dat je intelligent genoeg bent om beter te weten, en omdat ik probeer te snappen waarom je het telkens zélf aanhaalt. Je klaagt er over maar het lijkt er inderdaad soms op dat je het stiekem ook wel lekker vindt. En andere discussies hebben we hier op dit forum toch eigenlijk niet meer, dus kan ik alleen hierop reageren. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
hohoho, Spinvis! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Was echt 12435647839:2 of niet Wim.. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-09-2018 13:55] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Absoluut, lol! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:eigen keuze. Je moest maar kippen gebeukt hebben signature |
|
quote: Help me even want ik zie het kennelijk over het hoofd: Op welke sneer reageerde je precies? Of is er al sprake van klassieke conditionering waarbij je bij het zien van witte letters op een donkere ondergrond in de verdediging schiet? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik reageerde op je moeder. When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat is ook een manier om van je latente homoseksualiteit af te raken natuurlijk. signature |
|
Weliswaar niet heel nieuw nieuws maar om voorgaande sentiment aan te houden: https://www.ad.nl/koken-en-eten/uien-waarvan-je-niet-gaat-huilen-ze-bestaan-eindelijk~ab40399b/ Eikel |
|
Maar is de smaak van die ui dan niet om te huilen? lijkt me toch een belangrijke smaakfactor in verse ui. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
die schil je toch gewoon onder water? signature |
|
Dat hoort nu eenmaal bij uien, en de uien die je hier doorgaans in de supermarkt koopt zijn niet eens scherp genoeg om van te tranen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Zoveel huil ik meestal niet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
https://nos.nl/artikel/2249331-studentenvakbond-boos-over-fors-duurdere-studielening.html Het wordt wel tijd dat dit kabinet gaat vallen, wat een kortzichtige maatregel! Lijkt erop dat ze de rekening van de dividend-maatregel, naast hem via de BTW op de burger af te wenden, nu ook doorschuiven naar de volgende generatie. Ik vraag me ook af hoe Engelshoven dit combineert met het streven van D’66 naar een kenniseconomie. Het zou me wel ten zeerste verbazen als stemmers bij de volgende verkiezingen weer de VVD blijven steunen. Lijkt me een plan dat uit de koker komt van deze club, kan me niet voorstellen dat de andere partijen blij zijn met een onderwijssysteem dat er steeds meer naartoe werkt dat alleen rijke mensen nog kunnen studeren... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
op één of andere manier verstaat Rutte de kunst van die schuld bijna volledig bij de coalitiepartijen leggen uitstekend, als je kijkt naar bijv de PvdA Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Op die manier krijg je wel minder schommelingen in de maandlasten. Daar worden we met zijn allen toch ook zo geil van als het om hypotheken gaat? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Van een club als de VVD weet je dat je dit soort visieloze, kortzichtige maatregelen kunt verwachten -die partij bestaat uit niets anders- maar dat andere partijen daarin meegaan (want probleemveroorzakende compromissen gaan voor visie en ideaal), worden die partijen harder aangerekend dan een club bij wie dit in de lijn der verwachtingen ligt. Terecht dus dat 'onderwijspartij' (haha) D66 hier hopelijk harde klappen voor gaat krijgen. |
|
VVD visie is helder: Crisis? Lasten verzwaren, onderwijs en zorg uithollen, bankiers redden. Hoogconjunctuur? Geld weggeven aan wie er gered werden in de crisis, de rekening voor die kadootjes weer neerleggen bij de belastingbetaler, onderwijs en zorg. Denivellering in optima forma. En dan weer campagne voeren voor de 'hardwerkende Nederlander', tientjesfraude in de zorg aanpakken door medisch beroepsgeheim op te heffen, maar de eigen leden uit de wind houden met serieuze malafide praktijken. R>A [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 08-09-2018 2:24] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |