![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Fijne volksvertegenwoordiging die het volk geld laat overmaken naar het buitenland. ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
Opeens heb ik weer wat hoop voor ze, want meestal buigen ze wel als er zo'n iemand zich ermee gaat bemoeien ![]() https://nos.nl/artikel/2248767-prinses-laurentien-zoek-oplossing-voor-howick-en-lili.html ![]() |
|
Heel zuur voor die twee kinderen, maar als je het asielrecht toepast is uitzetting wel de uitkomst. Al weet ik zeker dat deze twee kinderen in hun geval helemaal niet gebaat zijn daarbij, het zal van kwaad tot erger gaan. Onderliggend probleem is de mogelijkheid om de asielprocedure eindeloos te rekken, de tien jaar die het in dit geval geduurd heeft is helaas beslist geen uitzondering. De IND kampt met een werkachterstand, gebrek aan personeel en geldtekort. Ook Inburgering is een grote puinhoop, iets wat we met name aan mevrouw Verdonk en het gedoogkabinet met de PVV te danken hebben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/opinie-maak-emo-tv-over-klussers-en-bn-ers-maar-niet-over-de-rug-van-kwetsbare-kinderen~b6ae554d/ [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 03-09-2018 17:15] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Stel nou dat ze mogen blijven. Mag de moeder dan in het kader van de gezinshereniging ook weer hier heen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Kunnen we die twee niet gewoon uitwisselen voor Peter R. en Jos B.? Per saldo is het probleem dan opgelost. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ik vind dat die twee kinderen moeten kunnen blijven. Het zijn in alles Nederlanders, op alleen de officiële status na. in dit geval kunnen zij er ook niks aan doen. de schuldigen zijn de moeder en de Nederlandse staat die het mogelijk heeft gemaakt dat die kinderen hun hele leven in Nederland hebben doorgebracht. En omdat Nederland hier aan heeft bijgedragen moeten de kinderen kunnen blijven. Ik sta ook niet te juichen met de huidige mensenstromen richting Europa en dat hebben denk ik veel Nederlanders. Als de bestuurders dit aanvoelen en even "flink"willen gaan optreden tegen "buitenlanders"zijn er heel wat betere gevallen waar ze maar hard en kordaat tegen moeten gaan optreden. En vooral de hele inburgingsprocedure maar eens goed anapakken dat er snel duidelijkheid is voor de asielaanvragers. “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson ![]() |
|
quote:Ik heb geen flauw idee. Aangezien ik niet bij de IND werk, ken ik de (juridische) ins en outs rond deze zaak niet. Maar ongetwijfeld ligt het genuanceerder dan het eenzijdige beeld uit de media ons wil doen geloven. Wat die inburgeringsprocedure betreft ben ik het helemaal met je eens. Ik merk de rampzalige gevolgen hiervan ook in mijn werk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Maar het is alvast een kijkje in de toekomst: ![]() https://www.scientificamerican.com/article/antibiotic-resistance-will-kill-300-million-people-by-2050/ Er word al 3 decennia lang geen echte nieuwe antibiotica stoffen ontdekt. En dit is precies waarom ook evolutie belangrijk is in de medische wetenschap. (overigens om dezelfde redenen erg belangrijk bij het behandelen van kanker.) [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-09-2018 12:13] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hou toch eens op met die evolutie man. Daar gelooft niemand toch meer in ![]() Waarom overigens zo veel in Azie? (lui, niet op link clicken, ik weet) Omdat ze daar zoveel OTC antibacteria shizzle gebruiken? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Bevolkingsdichtheid? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Het is toch juist goed dat ze antibiotica ontdekken die is opgewassen tegen de superbacterie? ![]() |
|
quote:Nee-hee dat is baaaaaaad. Maar de URL idd enzo jaja neenee hihi When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2249072-medewerker-uwv-frauderende-polen-noemen-ww-de-grote-vakantie.html UWV... Dat het daar een bende is, wist ik ook al even. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Gewoon bevolkingsaantal? Europa (zeker zo zonder europees deel van Rusland zoals op de kaart) heeft nog geen miljard mensen Azia zit nu al op 4.4 miljard mensen tegen die tijd is de bevolking van Europa nauwelijks gegroeid of zelfs gekrompen (dag bassie). Azie daarintegen zal nog wel wat erbij krijgen. En dan zijn er voor de wat achter gestelde delen (china hoort daar nu en dan zeker niet meer bij) waar misschien wat meer slachtoffers te vinden zijn. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 06-09-2018 6:11] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ter illustratie: ![]() Zenial ![]() |
|
Dank allen voor de toelichtingen. Zo hoef ik niet meer zelf na te denken. Deed ik uiteraard als orthodox christen en homofoob toch al niet, maar toch.... When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
als je daar nou eens mee stopt, misschien, misschien geef je dan wat minder munitie aan anderen om mee te schieten. Tenzij je dit wilt natuurlijk, lijkt er wel een beetje op zo onderhand ![]() |
|
quote:Ja spectre, tuuuuuurlijk. Leef lekker in je omgekeerde wereldje. Wel eens in je hoofd opgekomen dat na jarenlang veelal dagelijks door een select aantal users hier bij iedere post in welhaast ieder topic op mijn geloof aangesproken te worden (vaak op grove wijze overigens) ik er genoeg van heb en bij iedere post een 'leuke' sneer verwacht? Omgekeerde wereld spectre. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Je only gay in the village skit helpt niet. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
verhip, daar lijkt het inderdaad op ![]() ![]() |
|
Feit is en blijft dat vanaf de de dag dat ZM wist dat ik (toen nog full fledged) gelovig was er niet meer normaal op mij gereageerd kon worden door een aantal. Dag in dag uit. Tot op de dag van vandaag zelfs door een enkeling. Nu naar mij wijzen, tsja.... whatever. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |