![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ah is het allemaal zo simpel? En dat Jezus zegt dat je je aan de kleinste details van de Joodse Wetten moet houden? Daar staat volgens mij ook het e.e.a. in over lijfstraffen. Maar goed een discussie daarover met jou zou zinloos zijn. Het is grappig om te zien hoe jij zelfs dat wat je verafschuwt probeert te gebruiken als stok om mee te slaan. En je kunt het zorvuldig gekozen 'beweren' achterwege laten hoor. Wat ben je toch ook een naar ventje ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ik lees hier weer veel te vaak het G-woord en het J-woord. Hier verder graag: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4283327 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Kunnen we die Fusion niet gewoon allemaal negeren? Het is die knul allemaal te doen om de aandacht en momenteel draait ieder topic vroeg of laat om hem en of hij het wel of niet zo bedoeld heeft en dat wij zijn gevoel voor humor toch niet snappen. Lijkt me niet de bedoeling. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Bwa... Lijkt me veiliger dat ie zich hier kan laten gaan ipv de samenleving ermee lastig te vallen. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote:Ik, de 'knul' wil helemaal geen aandacht, stuitend hoe ver jullie analyses de plank mis slaan. Negeren, mag. Niet overal mijn geloof erbij slepen (van beide kanten), dat mag ook. Daar draait bijna ieder topic hoofdzakelijk namelijk om When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Precies! ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Eens!! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Ook als niemand je geloof erbij haalt ben je vaak het middelpunt van een dingetje hier. Je doet me denken aan hoe Freek de Jonge ooit bij Pauw & Witteman wegliep na zijn zoveelste aanvaring met een tafelgast, al mopperend dat hij met iedereen ruzie had en niet willen of kunnen inzien dat het misschien gewoon aan hemzelf lag. Heel triest. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Was de vader van Freek de Jonge niet dominee? Just sayin'.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Verdorie Bas, nu zal hij weer willen reageren. ![]() |
|
lol "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Must. Respond. Must. Respond. Je hebt gelijk Ralph. Het tot in den treure aanvallen van het geloof en mijn persoon in de loop der jaren is compleet niet de doorslaggevende factor geweest in t perspectief dat er is gecreëerd van mijn ZM personal en de daaruit voortvloeiende groepsdynamiek. Gelukkig zie jij dat allemaal net zo onpartijdig en objectief als je onpartijdig en objectief iedereen aanspreekt op t te onpas eebij slepen van t geloof. Bwahaha. Maar goed als negeren moeilijk is voor 'jullie', prima dan geef ik jullie toch allemaal ruiterlijk gelijk in al 'jullie' treffende analyses. Het ligt écht helemaal alleen aan mij. Ja. Jammer Bas dat je niets met mijn meta commentaar doet maar wel zo veel reactie verwacht op het jouwe. Nou, nog weer de voorspelbare en immer makkelijke WMP zure bom erover heen ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Misschien kan iPim de naam van het forum aanpassen? ZM: de hangplek voor metalliefhebbers én digitale karaktermoord ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
@Fusion: Als jij wil ga ik gezellig mee in je aloude 'ik ben hier het slachtoffer'-frame, maar ik moet poepen, en dat vind ik fijner. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 21-12-2018 13:47] ![]() |
|
quote: Ik zal het aan het bestuur voorleggen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Dat is logisch. Wel vervelend dat het moet. Dat kan strafbaar zijn. ![]() |
|
quote:Ik verwacht niks meer, niet nodig ook, niffo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
... Vroegah, toen werd eindeloos offtopic geslowchat nog gewoon weggemodereerd. Maakte het forum een heel stuk interessanter. Zenial ![]() |
|
quote: ![]() True though. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Nah.. al die stipjes maakten het forum er niet interessanter op. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ja!! Toen slowchatten daadwerkelijk nog nergens over ging ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Vol! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |