IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Praatpaal populair onder dieven en oplichters (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 23-11-2018 15:50 by spectre Profiel van spectre

+1

mierenneukerij over de herkomst, sneu


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 23-11-2018 17:31 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 23 november 2018 15:45 schreef Fusion het volgende:
Dat betwijfel ik dan weer. Gezien de oude protestgroepen en -acties in de jaren 60 hier allen al. Maar ook omdat ik gewoon niet denk dat gekwetst zijn door t jaarlijks belachelijk maken van mensen met een negroide uiterlijk geïmporteerd hoeft te worden


Op Curacao begrijpen ze je nog niet helemaal zag ik. De zwarten schminken zich zwarter, en sinterklaas schminkt zich wit. https://www.dumpert.nl/mediabase/7566557/7b052b73/sinterklaasintocht,_willemstad,_curacao.html

Zij maken, als ik jou goed begrijp, zichzelf belachelijk. Of ze begrijpen het allemaal niet zo goed natuurlijk, maar dat is glad ijs.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-11-2018 17:45 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Je snapt t verschil niet?


When your people matter, menstrual health matters


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 23-11-2018 21:27 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 23 november 2018 17:45 schreef Fusion het volgende:
Je snapt t verschil niet?
Ik ben zelf ook niet zo intelligent nee. Als je het verschil wil uitleggen, dan graag!


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-11-2018 22:52 by bastianus Profiel van bastianus

Ook nog zoiets wat me verbaast: ik ken veel zwarte mensen, maar vrijwel geen van hen heeft moeite met het fenomeen zwarte Piet. Één Surinaamse was tegen, maar die vond ook bijna alles racisme en de schuld van anderen buiten zichzelf. Verder zijn bijna alle piethaters die ik ken doorgeschoten politiek correcte blanken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-11-2018 0:49 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 23 november 2018 13:46 schreef ElitE het volgende:
Ondertussen trekken mensen en vooral ondernemers de handen af vabn sinterklaas en krijgen wij ook steeds meer te maken met die stompzinninge black friday.

Alsof dat zoń politiek correct feestje is, het hoort bij Thanksgiving en dat is een verwrongen herrinering aan een feestje dat de Originele Amerikanen het land aan hun geschonken heeft en daarna een heftige genocide is ingezet.
En dan zijn het juist Amerikanen die veel moeite hebben met zwarte piotrek.


Black Friday is Rascisme!



Ik zat in de veronderstelling dat Black Friday verwees naar de neger uit Robinson Crusoe.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-11-2018 9:57 by spectre Profiel van spectre



Nog even over hoe echte wetenschappers er in staan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-11-2018 14:10 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Nou ja, sommige mensen vinden NASA ook maar een bedenkelijke organisatie. Sommige.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 24-11-2018 14:41 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 24 november 2018 9:57 schreef spectre het volgende:


Nog even over hoe echte wetenschappers er in staan


"All of them." En daarmee bedoelt ze dan denk ik dat iedereen die er anders over denkt eruit wordt gewerkt? Of geacht wordt nooit bij NASA te hebben gewerkt. https://www.youtube.com/watch?v=EhW-B2udhQw

Zoals bij de ECHTE wetenschappers van Google iedereen die niet denkt dat man en vrouw absoluut hetzelfde zijn in ieder opzicht ontslagen worden.




Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2018 16:24 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 23 november 2018 21:27 schreef Creepmime het volgende:
Ik ben zelf ook niet zo intelligent nee. Als je het verschil wil uitleggen, dan graag!

In Nederland zijn de blanken in de meerderheid en worden bijv zwarten gediscrimineerd bij bijv sollicitaties, op de werkvloer etc. Dan gaan diezelfde blanken tijdens Sinterklaas ook nog eens negers (laten we daar niet omheen draaien ajb, met die zwarte kleur, dikke lippen, oorbellen en dat kroeshaar) nadoen waarbij deze op zijn minst erg een dienstverband hebben danwel knecht zijn en waarbij ze lekker dom, onnozel en simpel worden afgebeeld, met een lekker accentje.

Vervang nu t woord Nederland door Curaçao en kijk eens welke woorden je moet verplaatsen, vervangen etc om een nog steeds kloppende zin te krijgen.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2018 16:25 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 23 november 2018 22:52 schreef bastianus het volgende:
Ook nog zoiets wat me verbaast: ik ken veel zwarte mensen, maar vrijwel geen van hen heeft moeite met het fenomeen zwarte Piet. Één Surinaamse was tegen, maar die vond ook bijna alles racisme en de schuld van anderen buiten zichzelf. Verder zijn bijna alle piethaters die ik ken doorgeschoten politiek correcte blanken.
Oh. Dus?


When your people matter, menstrual health matters


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 24-11-2018 16:48 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 24 november 2018 16:24 schreef Fusion het volgende:
In Nederland zijn de blanken in de meerderheid en worden bijv zwarten gediscrimineerd bij bijv sollicitaties, op de werkvloer etc. Dan gaan diezelfde blanken tijdens Sinterklaas ook nog eens negers (laten we daar niet omheen draaien ajb, met die zwarte kleur, dikke lippen, oorbellen en dat kroeshaar) nadoen waarbij deze op zijn minst erg een dienstverband hebben danwel knecht zijn en waarbij ze lekker dom, onnozel en simpel worden afgebeeld, met een lekker accentje.

Vervang nu t woord Nederland door Curaçao en kijk eens welke woorden je moet verplaatsen, vervangen etc om een nog steeds kloppende zin te krijgen.

Het probleem zit 'm hier in de koppeling van de twee schetsen met de woorden: 'ook nog eens'. Ik heb geen idee wat discriminatie bij sollicitaties en op de werkvloer te maken heeft met Sinterklaas. Je presenteert het als zijnde een bewuste trap na, maar dat waag ik te betwijfelen.

Je zegt dus: in beginsel is Zwart Piet geen probleem (zie Curacao), maar met het voorbehoud dat het niet plaatsvindt bij een overwegend blank volk dat in grote meerderheid al racistisch is (zie sollicitaties, en al dat racisme op de werkvloer). Ik vind dat vreemd. Het gaat hiermee niet meer om zwarte piet, maar om de achterlijke racistische situatie alhier het jaar door bij al die racistische blanken. Dan heeft die ZP-discussie weinig zin inderdaad.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-11-2018 16:51 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 24 november 2018 16:25 schreef Fusion het volgende:
Oh. Dus?


Zegt idd helemaal niets. Ik ken op mijn beurt een aantal Surinamers, sommigen hebber er geen probleem mee, anderen vinden het om genoemde redenen een naar feest. De vraag die momenteel speelt is of je met die laatste groep rekening moet houden. Ik zie niet in waarom niet.


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-11-2018 16:53 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 24 november 2018 16:48 schreef Creepmime het volgende:
Het probleem zit 'm hier in de koppeling van de twee schetsen met de woorden: 'ook nog eens'. Ik heb geen idee wat discriminatie bij sollicitaties en op de werkvloer te maken heeft met Sinterklaas. Je presenteert het als zijnde een bewuste trap na, maar dat waag ik te betwijfelen.

Je zegt dus: in beginsel is Zwart Piet geen probleem (zie Curacao), maar met het voorbehoud dat het niet plaatsvindt bij een overwegend blank volk dat in grote meerderheid al racistisch is (zie sollicitaties, en al dat racisme op de werkvloer). Ik vind dat vreemd. Het gaat hiermee niet meer om zwarte piet, maar om de achterlijke racistische situatie alhier het jaar door bij al die racistische blanken. Dan heeft die ZP-discussie weinig zin inderdaad.

Het is een optelsom van factoren. Wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2018 17:08 by bastianus Profiel van bastianus

Niks “het is”. “Ik vind” eerder.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-11-2018 17:27 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 24 november 2018 17:08 schreef bastianus het volgende:
Niks “het is”. “Ik vind” eerder.

Maar het zijn toch de feiten?


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2018 17:47 by bastianus Profiel van bastianus

Dat mensen met een allochtone achtergrond bij het solliciteren gediscrimineerd worden is een feit. Dat sommige mensen zich slachtoffer voelen van de traditie van zwarte Piet ook. Maar dat het een iets met het ander te maken heeft betwijfel ik.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 24-11-2018 17:48]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2018 17:57 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 november 2018 16:51 schreef faalhaas het volgende:
Zegt idd helemaal niets. Ik ken op mijn beurt een aantal Surinamers, sommigen hebber er geen probleem mee, anderen vinden het om genoemde redenen een naar feest. De vraag die momenteel speelt is of je met die laatste groep rekening moet houden. Ik zie niet in waarom niet.
Precies dit allemaal.


When your people matter, menstrual health matters


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-11-2018 17:58 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 24 november 2018 17:47 schreef bastianus het volgende:
Dat mensen met een allochtone achtergrond bij het solliciteren gediscrimineerd worden is een feit. Dat sommige mensen zich slachtoffer voelen van de traditie van zwarte Piet ook. Maar dat het een iets met het ander te maken heeft betwijfel ik.


Probeer je zelf als blanke voor te stellen in een land dat gedomineerd wordt door negers. Je wordt er gediscrimineerd op allerlei manieren zoals tijdens sollicitaties, door portiers in het uitgaansleven, etc, de negers krijgen altijd voorrang. Dan is zo'n jaarlijks feest waar blanken belachelijk gemaakt worden toch extra pijnlijk?


... hoe de hazen lopen ...


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2018 17:58 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 november 2018 16:48 schreef Creepmime het volgende:
Het probleem zit 'm hier in de koppeling van de twee schetsen met de woorden: 'ook nog eens'. Ik heb geen idee wat discriminatie bij sollicitaties en op de werkvloer te maken heeft met Sinterklaas. Je presenteert het als zijnde een bewuste trap na, maar dat waag ik te betwijfelen.

Je zegt dus: in beginsel is Zwart Piet geen probleem (zie Curacao), maar met het voorbehoud dat het niet plaatsvindt bij een overwegend blank volk dat in grote meerderheid al racistisch is (zie sollicitaties, en al dat racisme op de werkvloer). Ik vind dat vreemd. Het gaat hiermee niet meer om zwarte piet, maar om de achterlijke racistische situatie alhier het jaar door bij al die racistische blanken. Dan heeft die ZP-discussie weinig zin inderdaad.
Ik zie te weinig aanknopingspunten om huer op in te gaan. Sorry.


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2018 19:22 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 november 2018 17:58 schreef faalhaas het volgende:
Probeer je zelf als blanke voor te stellen in een land dat gedomineerd wordt door negers. Je wordt er gediscrimineerd op allerlei manieren zoals tijdens sollicitaties, door portiers in het uitgaansleven, etc, de negers krijgen altijd voorrang. Dan is zo'n jaarlijks feest waar blanken belachelijk gemaakt worden toch extra pijnlijk?
Kan, maar hoeft niet. Ik zou niet direct de intentie van discriminatie overal achter zoeken, denk ik. Sowieso vind ik het weinig constructief om in de slachtofferrol te hangen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2018 19:25 by bastianus Profiel van bastianus

Ik heb trouwens niet het idee dat huidskleur er veel toe doet in onze maatschappij. Cultuur en achtergrond veel meer. Alle Sunny Bergmans en Anja Meulenbelts ten spijt. Het heeft ook wel iets calvinistisch om je de rol van onderdrukker aan te meten.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 24-11-2018 19:26]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2018 19:31 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 november 2018 19:22 schreef bastianus het volgende:
Kan, maar hoeft niet. Ik zou niet direct de intentie van discriminatie overal achter zoeken, denk ik. Sowieso vind ik het weinig constructief om in de slachtofferrol te hangen.
Da's ook zo'n makkelijk getrokken kaart. De 'slachtofferrol'. Vaak terecht. Vaak ook niet. Dus.

Even samenvatten. Laatste keer en dan ben ik er wel klaar mee.

Piet is een stereotype, overduidelijk negroïde knecht danwel slaaf die dommig overkomt, opzouten daarmee, want een aantal zwarte (en niet-zwarte) mensen neemt er flink aanstoot aan. En terecht, want ze ervaren al genoeg discriminatie en achterstand. De kinderen maakt t geen reet uit dus maak er gekleurde Pieten van. De argumenten pro-Piet zijn zo zwak als een natte krant. "Het is traditie". "Het is geen neger"

#flikkertochopman


When your people matter, menstrual health matters


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 24-11-2018 19:34 by ex-filosofem Profiel van ex-filosofem

Gaarne rekening houden met de gekwetste gevoelens van iedereen. Ook die van mij.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2018 19:37 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 november 2018 19:34 schreef ex-filosofem het volgende:
Gaarne rekening houden met de gekwetste gevoelens van iedereen. Ook die van mij.
Doe ik ook mijn best voor. Allemaal beetje eelt kweken. Allemaal beetje rekening houden. Komt goed.


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen