|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@Fusion [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-10-2018 13:36] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
sorry man Edit: ah verkeerd [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 22-10-2018 14:08] |
|
Wat moet t mooi zijn om zo'n enigszins simpele, zwart-wit kijk op t leven, religie incluis, te hebben. Lekker overzichtelijk. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dat is al een heel stuk genuanceerder en ik kan me er ook wel voorzichtig in vinden. Hoeveelheid kennis =/= intelligentie. En ik nam in mijn uitspraak ook wel de meer gematigde personen bij, niet de extremere religieuzen die wetenschappelijk bewijs verwerpen omdat hun woord ergens neergeschreven staat. |
|
Het zegt mij allemaal niks. De organist van onze gemeente vroeger was tevens raketgeleerde bij de ESA, en net zo rechtlijnig gelovig. Mijn atheïstische collega is academisch opgeleid, maar snapt niks van mensen die niet direct in zijn straatje passen. Noch het een noch het ander is een toegevoegde waarde. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
maar goed, er 1 enkel voorbeeld uit pakken heeft ook weinig zin he. "Mijn buurman is bruin en is dol op pepernoten" Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Bij ESA leer je dan ook vooral in rechte lijnen te denken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Er zijn genoeg niet-religieuzen die wetenschappelijk harde resultaten bagatelliseren/ontkennen omdat het niet strookt met hun filosofie/politieke visie. Hoe intelligent is dat? Denk aan het ontkennen van global change bijv. “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
quote:Precies mijn punt. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Heb toevallig 3 dagen, zeer recentelijk, met een aantal globale warming ontkenners gediscussieerd. Man man man. When your people matter, menstrual health matters |
|
Argumentatie van een 'mijn opa rookte een pakje per dag en is 95 geworden, dus roken is gezond'-niveau. Anekdotisch bewijs is geen bewijs. Ik had Bastianus intelligenter ingechat. Zeker weten dat je toch niet nog gelovig bent? |
|
quote:Ik weet niks zeker, daar ben ik zeker van. Nu ja, het artikel van de Volkskrant dat ik hiervoor postte, zegt zoiets als dat gemiddeld genomen de atheïst wat rationeler is aangelegd dan de gelovige, en dus op dat deel van intelligentie beter scoort. Maar mijn punt is vooral: wat maakt dat uit? Rationeel denken heeft ook nadelen, mijns inziens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Daarbij aansluitend: het punt dat er in de kerkgemeenschap van Fusion allerlei academici rondlopen zegt me ook helemaal niks. Omdat geschooldheid en IQ ook niet per se aan elkaar gerelateerd zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Jij hebt het maar moeilijk met je enigszins niet zo simpele, zwart-witte kijk op t leven? [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 22-10-2018 16:53] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Dat is t wel. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nee, onder ongeschoolden zitten ook mensen met een hoog IQ . (en dan nog even los met wat we eigenlijk bedoelen met IQ, ik vertaal het nu maar even als "intelligentie") “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
Ik heb momenteel een hoogbegaafde leerling, die echter door zijn gedragsstoornis niet verder komt op MBO2. Verder hebben bijna alle LTS’ers uit mijn lagereschoolklas uiteindelijk de uni afgerond. Maar dat waren dan ook heel brave, gezeglijke knaapjes. Volgens mij zegt geschooldheid voornamelijk iets over passendheid in het schoolsysteem. Wat dat betreft voldoen brave gristenen natuurlijk ook wel. Toegegeven: zonder enige intelligentie red je het ook niet op de uni. Maar dat is wel schoolse, aangeleerde intelligentie. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 22-10-2018 19:36] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Er zijn hele volksstammen van de uni afgekomen die vooral uitblinken in werkelijk niets kunnen in de echte wereld. Daar sta je dan met je bul. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Het zijn net relies en denken ook dat alles wat in een boek staat waar is. En dan ineens realiseren ze zich dat het in de echte wereld ook een hoop anders werkt. |
|
quote: Hoi Onweerwolf. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Is dit weer anekdotisch bewijs? Ik heb t over de correlatie niet over individuen die outliers zijn. Althans als ik de juiste statistieken heb gezien Lijkt me ook erg logisch. En bij beta studies ligt de intelligentie t hoogst. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ligt eraan wat je onder intelligentie verstaat. Rationeel denken helpt je erg om een school te kunnen halen en bij het invullen van een IQ-test. Waarbij zowel je taligheid (verbaal) als bêta-vaardigheden erg nuttig zijn. Dan nog weet je niks over het hele spectrum van intelligentie, dat is veel breder dan het schoolse perspectief. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Hangt idd van de definitie af. De engere definite, if you will, zoals door een IQ test gemeten is wel degelijk gecorreleerd met de soort en t niveau van de studie. De bredere definities vermoed ik ook maar nog niet gecheckt. Maar goed, je dit er dus qua IQ naast, en voor de rest waarschijnlijk ook. Dommerik. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik weet niet of je het bewust doet, maar jouw manier van "discussiëren" vol ad homini bevestigt wel het beeld dat ik heb van de beperktheid die je, ondanks al je vermoedelijke schoolse intelligentie, hebt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |