IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het gaat denk ik om je algehele wereldvreemdheid en verzuring plus de daaruit voortkomende one-liners. (politiek) Volgende pagina
Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 06-07-2021 18:45 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Link naar het vorige topic

Anyway, de stoepen liggen hier scheef en de gemeente doet er niks aan.

Tijd voor een ander beleid.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-07-2021 18:47 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-07-2021 18:50 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Waarom zou je eigenlijk meer typen dan een one-liner?

Zelfs AG houdt het na één alinea al voor gezien.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-07-2021 18:52 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 6 juli 2021 18:45 schreef Slegthyd het volgende:

Anyway, de stoepen liggen hier scheef en de gemeente doet er niks aan.

Tijd voor een ander beleid.


Dat is een bewust beleid zodat de vogelstront sneller de goot in loopt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 06-07-2021 18:58 by WieNietLiefIsIsStout Profiel van WieNietLiefIsIsStout


Bram Vermeulen zong ooit een liedje over Politiek, dat was in dat geval 10 keer zo beter als Motorhead en voor het overige nieuws melding


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-07-2021 8:26 by faalhaas Profiel van faalhaas

Waarom liegt Rutte hierover?



... hoe de hazen lopen ...


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-07-2021 9:21 by spectre Profiel van spectre

verteld ie toch


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-07-2021 9:24 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

t



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-07-2021 10:20 by faalhaas Profiel van faalhaas

De stelligheid waarmee die eerst beweert het boek niet te kennen vind ik vreemd. Zeker als er een email is waarin hij reageert op de inhoud van het boek.

Typisch Rutte weer natuurlijk die het überhaupt nooit zo nauw neemt met de waarheid. Daar verbaas ik me niet over. Maar zijn leugentjes en geheugenverlies hebben altijd een reden.


... hoe de hazen lopen ...


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-07-2021 10:43 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Gelukkig is er dan iemand, ook al is het een rechtse rakker, die 'm daar op wijst.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2021 10:53 by XXL Profiel van XXL

Hoe gaat dat nou in zijn werk?

Denkt zo'n schrijver zelf 'laat ik mijn prive post eens naar Den Haag sturen om Rutte er bij te lappen'?

Denkt iemand 'Laat ik eens random schrijvers mailen en vragen of ze iets hebben om Rutte er bij te lappen'?

Heb je met een funktie als Rutte geen recht op prive post en dergelijke?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-07-2021 11:20 by faalhaas Profiel van faalhaas

Ik denk dat alle deelnemers aan het World Economic Forum (waaronder ook Rutte) dit boek ontvangen hebben van Klaus Schwab (de schrijver van het boek + oprichter van het World Economic Forum). Daar is op zich niets bijzonders aan. Ook niet dat daarover gecorrespondeerd wordt, dus van "iemand erbij lappen" is geen sprake.

Ruttes reactie is wel bijzonder. “Ik ken het boek niet. Maar ik zou de heer Van Meijeren willen adviseren om niet al te veel in die conspiracy theorieën te geloven.”


... hoe de hazen lopen ...


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-07-2021 12:07 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Het ging bij XXL toch niet over het boek.

Hij vroeg zich mijn inziens af hoe Van Meijeren aan die mail van Rutte aan Schwab kwam.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-07-2021 12:23 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 15 juli 2021 12:07 schreef Natural Disaster het volgende:
Het ging bij XXL toch niet over het boek.

Hij vroeg zich mijn inziens af hoe Van Meijeren aan die mail van Rutte aan Schwab kwam.



Dat klopt. En ik gaf aan waarom ik dat niet relevant vind.


... hoe de hazen lopen ...


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-07-2021 12:27 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Het erbij lappen misschien niet, maar wel opmerkelijk dat men in de Kamer blijkbaar precies van elkaar weet wat voor mail men wel/niet krijgt.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2021 12:27 by XXL Profiel van XXL

Ik vraag me wel vaker af waar dat soort informatie vandaan komt.

Ok, dan is het misschien niet om iemand een hak te zetten maar het wekt wel de schijn dat er een zekere opzet in het spel is.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-07-2021 12:28]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-07-2021 12:52 by faalhaas Profiel van faalhaas

De brief is iig hier terug te lezen:

https://www.tweedekamer.nl/kamerstukken/kamervragen/detail?id=2021D14674 (bij overige)

Misschien krijgen we nog te horen hoe dit openbaar is geworden. Maar ik blijf Ruttes reactie meer relevant vinden. Er is zoveel kritiek op the Great Reset en de plannen van Schwab. En zodra je er over begint wordt de conspiracykaart getrokken. Ook door Rutte. Uit de brief blijkt nu dat hij er wel degelijk inhoudelijk op in is gegaan. Ook dat ontkende hij in het debat.

Rare bedoening allemaal weer.


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-07-2021 13:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 15 juli 2021 10:20 schreef faalhaas het volgende:
De stelligheid waarmee die eerst beweert het boek niet te kennen vind ik vreemd. Zeker als er een email is waarin hij reageert op de inhoud van het boek.

Typisch Rutte weer natuurlijk die het überhaupt nooit zo nauw neemt met de waarheid. Daar verbaas ik me niet over. Maar zijn leugentjes en geheugenverlies hebben altijd een reden.

Kijk uit, je suggereert een hidden agenda! Straks wil je niet meer met jezelf praten!


I wish I was a butterfly


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-07-2021 13:34 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 15 juli 2021 13:07 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Kijk uit, je suggereert een hidden agenda! Straks wil je niet meer met jezelf praten!

Er is een verschil tussen een (gezond) wantrouwen hebben tegenover een politicus en een wantrouwen hebben tegenover degene die die politicus wantrouwt

Dat eerste is hoe een democratie werkt. Zonder scherpe journalisten en oplettende burgers zouden gekozen machthebbers gewoon hun gang kunnen gaan.

Het wantrouwen tegenover het simpelweg bevragen van een kwestie (wat ik hier doe) leidt alleen maar af van de inhoud en is mijn inziens contraproductief.

Maar ben erg benieuwd hoe jij hier tegenaan kijkt.


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-07-2021 13:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ik denk dat Rutte het niet gelezen heeft, achteloos een bedankbriefje heeft laten opschrijven, en dat niet meer wist. Vind ik an sich niet zo gek, maar staat wel weer mooi voor lul.


I wish I was a butterfly


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-07-2021 14:15 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 15 juli 2021 13:41 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik denk dat Rutte het niet gelezen heeft, achteloos een bedankbriefje heeft laten opschrijven, en dat niet meer wist. Vind ik an sich niet zo gek, maar staat wel weer mooi voor lul.


Dat is inderdaad mogelijk.

Maar vind je het gezien de gevoeligheid rond dit onderwerp en de inhoud van het boek - die afgelopen maanden veelvuldig wordt gequote (Build Back Better) door Rutte en andere wereldleiders - niet bijzonder dat hij het niet meer weet?

Dat zijn actieve geheugen hem vaker op cruciale momenten in de steek liet weeg je niet mee?

Ik trek nog geen voorbarige conclusies maar ik vind het wel iets om in de gaten te houden.


... hoe de hazen lopen ...


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-07-2021 14:19 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Rutte is natuurlijk niet voor niets de opperbevelhebber bij de Vereniging Van Dementen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-07-2021 15:49 by XXL Profiel van XXL

Achnee, valt nou de partij van Sylvana Simons UIt1 doordat iemand naar aanleiding van interne problemen de zwarte Piet krijgt toegespeeld?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-07-2021 16:01 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

En Zwarte Piet kan niet.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 19-07-2021 16:47 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Zijn jullie cognitief eigenlijk wel aanwezig in het hier en nu?


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-07-2021 16:57 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Wij zijn niet volledig op de hoogte vwb de inhoud van jouw wereldbeeld.

Of bedoel je dat niet?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen