|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 22-04-2003 15:25] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Podium Hardenberg: - Bram + vriendinnetje - ZeroTheHero - ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ - Ultimate Darkness - The mighty reaper - Big Fat Bastard (- Asherah) (- sharteel) - vampire_girl - Hirogen - Lainedil Naleanor - Morbidaeth - Langharige tekkel en vriendinnetjuh - Bluntiamo en vriendinnetjuh - Nibiru Tilburg: - Langharige Tekkel - impaled succubus - desire - Asherah - Sharteel - Mies - Hollie - Joep 777 - Argentumfeles + 2 niet zm. - Lainedil Naleanor + 3 niet Schwaeren Metaalen Het zal heerschen. CoB HERUUUUUU Bruce Banner |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
ik heb best wel een beetje boel zin in morgen By the pain I see in others |
|
Ik ga niet morgen ik moet nog wachten tot 3 mei |
|
Podium Hardenberg: - Bram + vriendinnetje - ZeroTheHero - ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ - Ultimate Darkness - The mighty reaper - Big Fat Bastard (- Asherah) (- sharteel) - vampire_girl - Hirogen - Lainedil Naleanor - Morbidaeth - Langharige tekkel en vriendinnetjuh - Bluntiamo en vriendinnetjuh - Nibiru Tilburg: - Langharige Tekkel - impaled succubus - desire - Asherah - Sharteel - Mies - Hollie - Joep 777 - Argentumfeles + 2 niet zm. - Lainedil Naleanor + 3 niet Schwaeren Metaalen - Possessedpacman + Vlark + een hele bende studenten - mcoenen Ik ga eigenlijk meer voor Soilwork doch |
|
Podium Hardenberg: - Bram + vriendinnetje - ZeroTheHero - ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ - Ultimate Darkness - The mighty reaper - Big Fat Bastard - vampire_girl - Hirogen - Lainedil Naleanor - Morbidaeth - Langharige tekkel en vriendinnetjuh - Bluntiamo en vriendinnetjuh - Nibiru Tilburg: - Langharige Tekkel - impaled succubus - desire - Asherah - Sharteel - Mies - Hollie - Joep 777 - Argentumfeles + 2 niet zm. - Lainedil Naleanor + 3 niet Schwaeren Metaalen - Possessedpacman + Vlark + een hele bende studenten - mcoenen |
|
15 euro dat is ook niet duur, misschien ga ik ook wel naar 013 |
|
Als je maar onthoudt dat Henkka van mij is hé |
|
Ik ga vanavond thuis heel zielig zitten kijken Heb geen vervoer |
|
quote: Ik ook |
|
Euj folks tot vanavond! Bruce Banner |
|
Ik heb er zin in! |
|
Ik ga vooral voor Mies |
|
Ik ga vooral niet. 2x zien is wel genoeg, eentonige meuk. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik vond het heerschend!! Shadows Fall vond ik bagger (vooral de zanger), Soilwork was wel ok maar toch, mwah.. niet echt mijn ding. CoB speelde zeer strak en overtuigend!! Alleen tijdens het crowdsurfen mijn elleboog en stuitje verwoest.. maar goed wuust robuust |
|
quote: net goed, dat iiritante gecrowdsurf is toch nergens goed voor |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Morbidaeth op 27-04-2003 13:08] wuust robuust |
|
quote: En van meer mensen die graag een band willen zien tijdens een concert zonder dat er om de 5 minuten een of andere puber over je hoofd vliegt |
|
quote: kan ik me heel goed voorstellen, maar voor ik het wist lag op bovenop de menigte.. werd van 2 kanten opgetild door maten (zonder dat ik het door had) en daar ging ik .. wuust robuust |
|
je hebt toch wel whieeeeeeeeeeeeee geroepen he? |
|
quote: uiteraard wuust robuust |
|
Henk had een blote buik!!! |
|
quote: Pff die exhibitionist.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |