|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, voor zover ik zag waren ze gekleed in Cradle/Sepultura/Slipknot shirts wuust robuust |
|
quote: Probleem wat steeds vaker aant voorkomen is........... Helaas. In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
quote: No offence dude wuust robuust |
|
quote: ook last van gehad.. ik was trouwens die gast die achter op jou shirt zat te kijken Ik distancieer me volledig van ZM |
|
quote: quote: lijkt me sterk, ik was er niet |
|
dan ben ik behoorlijk in de war ... dacht dat jij met mighty reaper naar strato was geweest.... maar dat was dus iemand anders Ik distancieer me volledig van ZM |
|
misschien was het Lainedil, dat zou kunnen, maar ik was het niet , ik zie Strato overigens nog wel, op GRASCHPOP! ende verder ontopic: |
|
Iemand trouwens die vent gezien die ongelooflijk crepeerde van de pijn toen hij de pit uit kwam strompelen? Het schijnt dat hij zijn knieschijf heeft gebroken en een hersenschudding heeft. wuust robuust |
|
??? Nee en ik heb toch hele concert vooraan gestaan... In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
quote: jaa daar stond ik vlak bij.. hij flikkerde toch met zn kop op de grond.. Ik distancieer me volledig van ZM |
|
quote: Klopt, en iedereen maar over hem heen lopen.. wuust robuust |
|
Hoe krijgt ie dat voor elkaar in die drukte?? In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
Dat kan je wel zeggen jah.. zag em aan komen zeilen en op de grond ploffen.. auw! hij bleef ook nog ff liggen! Maar goe... crowdsurfen is irri eigen bult dikke schult Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
Ow ja die dude. Heb ik gezien. En Children lekker doorspelen In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
quote: k weet 't, k weet 't wuust robuust |
|
ja ach het ging ook erg snel, hij stond zo weer op en liep met een pijnlijk gezicht weg. Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Hebben ze nu echt 2 uur gespeeld? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Hm.. nee volgens mij was het korter wuust robuust |
|
Het WAS korter. Misschien anderhalf uur. In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
Ook goed Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Niet goed! Waarom waren wij daar nu niet Nog n week wachten, damnit... en las ik daar ergens blote buik...??? |
|
quote: Hij had echt een hele geile naakte buik glanzend van het zweet! De zanger had trouwens make up op, maar dat vond ik iets minder mooi, maar ze waren echt heel goed! |
|
De zanger is n flikker ja, maar die bezwete buik van Henkka heb ik al es mogen bewonderen ja... jammie, ik heb er nog meer zin in |
|
quote: Het concert heeft ze nog net volgehouden, maar nu heb ik geen vriendinnetje meer. Volgens mij is het allemaal de schuld van Henk! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |