|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
I had a GREAT time!!!Nog maar net binnen kom ik Spock al tegen.Ga ik bonnetjes kopen;loop ik Phil tegen het lijf en iets daarna ons Sharteeltje. COB was SCHITTEREND.Bij de toegiften heb ik SexVampireKitten bij de arm gepakt en mee naar voor gesleurd(ze is VERSLAAFD aan alexi);hebben we de handdoek van Alexi bemachtigd.Gaan we nog een drankje halen,loop ik tegen Tijs vanneste op.Hij was weer z'n grappige,toegesmoorde zelf En't belangrijkste van al: Thanks to -Ghost- om ons allemaal naar Hof ter loo te rijden [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 05-05-2003 15:40] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Fijne avond gehad gisteren ===> stond ook ineens naast RdP, die nogal verbaasd reageerde toen ik vroeg of hij Rob was Rdp: thnx voor het halen van de drankjes Ghouliette, stond jij toevallig ergens rechts vooraan?? Bruce Banner |
|
quote: en in plaats daarvan vond je mij. |
|
quote: ..waar is dat precies gebeurd?... Bruce Banner |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
mja kom net thuis.. hehe pacman. 5 pils idd maar ook nog flink wat cognac.. en tja.. cob.. ben er stil van |
|
Vondt trouwens dat er een hoop guppen rondliepen, niet dat het wat uitmaakt, het zijn tenslotte de metalheads van de toekomst. Maar ik wist niet dat COB zo "kindvriendelijk" was. BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Vrij logisch, blije deuntjes trekt sneller een jong publiek dan dik vet beukende deathmetal "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik heb jou helemaal niet gezien ik stond op de eerste trede links tijdens Cob naast een dude met enorme spikes |
|
hehe gisteren noemde me het (game boy melodietjes en boysband muziek) hehe maar best wel leuke avond Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Idd wat een optreden. De de support maakte het compleet. Deze avond zal nog lang in mijn gehuegen blijven hangen. Edit: raad eens wie de plectrum heeft onvangen.....? [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 05-05-2003 17:12] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: quote: Ja, grappig Had ik je al verteld dat je in het echt nog mooier bent als op je foto's? quote: Vooraan, beetje in het midden. Ik heb die idioot op de grond getrokken. Domme zak, ga dan naar Pinkpop ofzo! Ik heb er nog koppijn van... quote: Ja, die zag ik overal, maar jou niet (je kreeg nog een biertje van me ook... Die hou je sowieso nog te goed ) Leek me wel leuk je eens te zien IRL |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 05-05-2003 17:21] |
|
quote: Ik krijg nog een pilsje van je Anyway ik heb me heerlijk vermaakt. Stond helaas niet helemala vooraan, maar had ruimte zat om mn nekwervels te teisteren met 1,5 uur headbangen . CoB Speelde retestrak, met het hoogtepunt het geweldige nummer van de nieuwe cd: "angels don't kill" . Mede doordat dat nummer me herrinerd aan gebeurtenissen paar maanden geleden... Maar waarom moeten ze nou steeds een van de beste nummers die ik ken, EveryTime I die, verneuken? Was op dynamo 2002 ookal, die emotie in dat nummer kwam totaal niet over... [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 05-05-2003 17:46] |
|
quote:He, daar heb ik nou nooit last van.. die schuld los ik altijd gelijk in I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
GVD ff bericht gewijzigd |
|
quote: |
|
1 van de >20 foto's van CoB-concert By the pain I see in others |
|
quote: Mooooooi Een kruisje [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 05-05-2003 18:10] |
|
Ik was nog bezig met uploaden Is trouwens van Hardenberg By the pain I see in others |
|
quote: Ik heb je niet gezien kerel. Geen idee hoe je er uit ziet. Maar die hou je gewoon nog ff tegoed. [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 05-05-2003 18:17] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
die rechtste ben ik |
|
Muahahahah was een gezellige avond....... Ik ben dan vooral gegaan voor Soilwork, die vond ik erg goed alleen maar een matig geluid naar mijn mening voor de rest wel ok. Eerste band hebben we gemist want we waren ietswat later. COB, tja ben niet voor hun naar 013 gereden iig. Goede band lekker strak maar vond het geheel een beetje te happy, ik hou niet zo van die folk dingetjes enzo...... en al vooral van die show off lead gitaar..... geluid van COB was op wel goed en die twee nummers van hun laatste cd vond ik wel weer erg gaaf, alleen die toetsenist man jesus man..... waar heeft die vent zijn keyboard gehaald man ? Bij de Kijkshop ? Wat een bielig geluid had die vent manne hahahah voor de rest een tegekke muziekant maar dat geluid van die toetsen, gewoon lachwekkend. Tevens had een gitaar de hele een irri brom erin zitten tussen de nummers.......... Maar voor de rest een gezellie avond |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |