|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
mij ook lang haar en een zwart metal shirt.... Nabua Vonveilla |
|
En natuurlijk aan de spikes om mijn polsen Bruce Banner |
|
quote: Waar moet je niet heen als je hordes hysterische vrouwen wil vermijden... |
|
quote: LOL! In Podium komen ze misschien ook nog wel aan de bar zitten hoor, dat doen die lui die optreden wel vaker. Dus als je geluk hebt kun je nog met Henkie op de foto. |
|
Ik heb het nieuwe album geluisterd en het klinkt vrij saai. Hetzelfde als voorheen, maar dan minder. Het stem geluid is wel ietsjes anders, maar daar houd 't dan ook mee op. Children Of Bodom zal ws. wel een hoop nieuwe nummers spelen waardoor het mede door de prijs toch niet zo aantrekklijk is om nog te gaan, heb ze toch al een keer live gezien. Dus tenzij ik wat eurotjes in de portemoné vind, count me out! Hakkuh |
|
Als ik mijn broer weet over te halen mee te gaan ('t is de chauffeur! ) kan ik ook naar Hardenberg! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Met Soilwork in het voorprogramma moet ik d'r zeker heen |
|
laat nooiot een vrouw je concert kaartje halen. ik ga nu dus nar tilburg in plaats van hardeberg |
|
hahahah, dat zijn van die typische foutjes Nabua Vonveilla |
|
HELL YEAH! Ik heb Soilwork al met In Flames in Hardenberg gezien, maar deze keer ga ik toch naar de 013... scheelt me anderhalf uur rijden |
|
ik ben zeerzeker in hardenebrg te vinden Nabua Vonveilla |
|
quote: Vast een heel stom wijf die dat heeft gedaan... |
|
quote: hahahahahaha wel weer een tamara actie Je moeder. |
|
quote: That's me |
|
hahahahahaha lekker slim bezig jij Je moeder. |
|
He Hollie! ik ga met je mee!!! |
|
Ik ben er in hardenberg! Kaartje = binnen "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Ik ga er denk ik ook heen SOILWORK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
heey ik zie jullie daar wel Nabua Vonveilla |
|
quote:heeeeeeeeeeeel stom wijf ja |
|
Pacman is ook van de partij! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ook Shadows Fall zal in het voorprogramma staan www.cobhc.com By the pain I see in others |
|
ook ik ga naar hardenberg cob rulez maareh soilwork?? nee dat vind niet echt super ofzo.... maarjah toen met in flames waren ze wel geinig..... |
|
HA! Toch een topic erover. Ik heb niet zozeer interesse in Children of Bodom eigenlijk, maar meer in SOILWORK. Hier heb ik net 3 albums van in de download gezet. Prima spul, zover ik kan herkennen. Misschien ben ik dan ook daaro. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |