|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: DAMN was ik maar zo true...... |
|
quote: Whooohoooooo, volgens mij heb ik jou uitgelachen... |
|
|
|
children of bodom was zoo wreed, kvond de eerste 2 bandso ook best wel te pruimen, maar toen cob kwam................ fear my moo of wrath |
|
Het was weer een geweldige avond in Tilburg. Shadows fall heb ik niet gezien. Soilwork zag ik dus als eerste en die speelden wel goed. Bij CoB was het echt genieten. Jammer dat ze Deadnight Warrior niet speelde, maar gelukkig speelde ze Lake Bodom weer wel. Ik vond die groene lichten ook wel grappig. Al met al weer een geslaagde avond in 013. |
|
*Zoekt overschatte bands topic* |
|
quote: |
|
quote: Meer van datte, ik heb geen blote buik foto's van Henkka... |
|
quote: De zoekfunctie doet het weer |
|
By the pain I see in others |
|
quote: Is er al een overschatte bandleden topic? |
|
quote: Jammer dat sommige foto´s zwaar mislukt zijn maar over het algemeen zien ze er niet slecht uit. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
erg veel hoofden in beeld, kun je beter de camera boven je hoofd houden en op de gok kiekjes schieten |
|
Eens. Ik stond het hele concert tegen de hekken aangeplakt. Niets stond me in de weg. Ik breng ze morgen naar de winkel. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
niet mijn bands maar het was een best vermaaklijke avond. alle 3 de bands hadden goed geluid en deden het technies goed. verder was het bier ook wel smaaklijk |
|
quote: in de 013 schenken ze altijd Heineken |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 06-05-2003 14:36] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Als je dat nog proeft heb je dus nog niet genoeg op Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ja kut he dat de ranja op was |
|
Weet iemand waar CoB die intro melodie vandaan heeft gehaald die ze zondag lieten horen..? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ja, van een film.. en 't is van een zeker Napolean XIV Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
bedoel je Dr. Demento - They are coming to take me away is te downen hoor. heb em al een tijd " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Dank je.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: coole usericon |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |