|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
En vacker flicka! Tum podem extulit horridulum... |
|
Vertaling gewenst Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Zweeds voor "een mooi meisje". Tum podem extulit horridulum... |
|
Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
dit is het children of bodom topic dus enkel gegeil op hennka of alexi graag [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 04-04-2003 0:59] |
|
op 1 voorwaarde --> mag haar foto weer terug? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Nee. |
|
hmm is op zich wel leuk om naar concertje van CoB te gaan... toch maar eens over nadenken Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: At your service... |
|
quote: Ach, ik heb hem nog niet eens gezien Tum podem extulit horridulum... |
|
Hangt zijn broek niet wat te laag? Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Hela, gij daar! |
|
quote:ik hier? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: nou en? |
|
Volgens mij gaan Zwaarmetaal en ik het best wel met elkaar kunnen vinden |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Hangt zijn broek dan ook tot op z'n enkels? Tum podem extulit horridulum... |
|
Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Nou Argent, dat word lol met veel tjokkefoll |
|
Die arme Alexi wordt zomaar verwaarloosd.. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 04-04-2003 10:49] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
zo'n vette patch(kreator!!) op zn vesje en nog van zulke bagger herrie maken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
t is dan ook een oud vest |
|
"Die arme Alexi wordt zomaar verwaarloosd." Niet moeilijk, je ziet hem amper lopen Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: niet lachen met kleine mensen ! Kleine mensen zijn tof ! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |