|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeer mooie foto... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Je valt op mannen?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Mooie gitaar! Hij heeft goeie smaak |
|
toffe pic! |
|
quote: Liever ranja dan Heineken. man dat spul is echt niet te zuipen |
|
Grrrrrrrrrrr!!!!! Ik was dus in Hardenberg, klaar om het almachtige CoB te zien, gaat m'n broer onderuit in de pit bij soil work. Z'n knieschijf eruit! Dat ding moest worden teruggezet in het ziekenhuis (pure pain and agony... ) De moraal: kinders, let u op in de pit! Wees lief voor elkaar! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Als je het niet kunt drinken, ben je er gewoon nog te jong voor. |
|
quote: Eruit, in de trant van, die moest je terugvinden?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Zo'n ding kan eruit schieten, en dan zit hij uit de knie, je ziet hem onder de huid zitten. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: auwauw |
|
quote: Ah, op die manier. Doch, ook dat lijkt me pijnlijk en klote. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
3 tot 6 weken herstel, leuk hoor... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Gelukkig zitten er geen zenuwen daar, dus pijn kan het nooit gedaan hebben... *pakt er nog eens een anatomische kaart bij* AAAAAAHHHHHWWW!!! beterschap! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:ach t was tap dan proef je t wat minder en na de juiste hoeveelheid proef je t al helemaal niet meer. |
|
MEER FOTOOSCH! |
|
quote: foto's van die knie Bruce Banner |
|
quote: Zo ongeduldig.. Tsssss 'k Heb nog alleen maar die van de fotoshoot. De livefoto's komen er vandaag aan.. *Tensions rising* Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Woow, pijnlijk Hoe is het nu met hem? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik drink genoeg bier, maar vind Heineken gewoon niet te zuipen. |
|
quote: zkr meer fotos.. hij is topper... hehe |
|
Mijn foto´s zijn hopelijk overmorgen klaar. Kan echt niet wachten. Ik jheb even een verzoek voor diegene die foto´s heben gemaakt: Zouden jullie je mooiste foto´s hier kunnen posten? Een hele goeide vriend van mij was al de hele week ziek maar het ging telkens beter. Hij keek net als ik al sinds februari uit naar dit concert. Zondag 5 mei om 12 uur belt hij mij dat hij niet mee kan komen. Hij was nog veel te ziek. Nu wil ik een soort van collage voor hem maken van foto´s. Degene die hieraan mee wil werken, alvast bedankt Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
wat gemeen! Hem lekker maken met wat-ie gemist heeft :D By the pain I see in others |
|
Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |